Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-23@17:52:22 GMT

برادرکشی به خاطر قفـس قناری

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۸۳۷۸

برادرکشی به خاطر قفـس قناری

به‌ گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، ۲۱ اردیبهشت امسال گزارش مرگ مرد ۳۵ ساله‌ای در یکی از بیمارستان‌های پایتخت به بازپرس حبیب‌الله صادقی اعلام شد. به‌دنبال این خبر تحقیقات به دستور بازپرس جنایی آغاز و در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد مرد جوان دو روز قبل در خانه شان با برادر کوچکترش درگیر شده و پس از زخمی شدن با چاقو او را به بیمارستان منتقل کرده بودند اما به علت شدت جراحات و خونریزی جان باخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با شروع تحقیقات خواهرزاده مقتول که دایی‌اش را به بیمارستان منتقل کرده بود به تیم جنایی گفت: خانه ما نزدیک خانه دایی‌هایم در محله امامزاده حسن است. روز حادثه به خانه آنها رفتم اما به محض ورود متوجه شدم دایی‌هایم در حال دعوا و درگیری هستند، دایی بزرگم زخمی و خونین بود و دایی کوچک‌ترم با دیدن من، وحشت زده فرار کرد. بلافاصله او را به بیمارستان منتقل کردم.

پس‌ از اظهارات پسر جوان، مأموران ردیابی‌های خود را برای دستگیری عامل جنایت خانوادگی آغاز کردند اما هیچ رد و نشانی از او در دست نبود.

تحقیقات برای دستگیری قاتل ادامه داشت تا اینکه مشخص شد وی در خانه خواهرش مخفی شده است. بدین ترتیب کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت وارد عمل شده و مرد جوان را چند روز قبل بازداشت کردند.

اعتراف به جنایت

متهم در تحقیقات به برادرکشی اعتراف کرد و گفت: من و برادرم مدتی بود که معتاد شده بودیم و هزینه زندگی‌مان را با جوجه کشی کبوتر و قناری تأمین می‌کردیم. البته گاهی با هم دعوا می‌کردیم و درگیر می‌شدیم اما رابطه خوبی داشتیم تا اینکه روز حادثه بازهم سر محل نگهداری قفس کبوترها دعوایمان شد. برادرم به من حمله کرد و مرا به قفس قناری ها کوبید. در همان موقع برای دفاع از خودم چاقویی را که بالای قفس قناری‌ها بود برداشتم و ضربه‌ای به برادرم زدم. می‌خواستم از خودم دفاع کنم که چاقو به گردنش اصابت کرد. برادرم که روی زمین افتاد ترسیدم و خواستم فرار کنم اما ناگهان خواهرزاده‌ام وارد شد و مرا در حال فرار دید.

متهم جوان گفت: من فکر نمی‌کردم برادرم بمیرد. یکی دو روز در خانه دوستانم ماندم اما بعد از دو روز فهمیدم برادرم فوت کرده و خیلی ناراحت و پشیمان بودم. طاقت نیاوردم و گفتم هرطور شده باید در مراسم خاکسپاری برادرم شرکت کنم به‌همین خاطر مخفیانه به قبرستان رفتم و از دور شاهد مراسم بودم. در این مدت چندین بار خواستم خودم را معرفی کنم اما می‌ترسیدم. در این مدت خانه دوستم مخفی شده بودم و چند روز قبل به خانه خواهرم رفتم که بازداشت شدم.

با اعتراف متهم به برادرکشی به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی پایتخت، متهم در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار داده شد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

پربیننده ترین زن عصبانی امروز شوهر را تیرباران کرد! +عکس آتش سوزی گسترده در جنگل های آنتالیای ترکیه +فیلم مادر بی رحم پسر اوتیسمش را در قفس نگهداری می کرد + عکس لحظه وقوع زلزله ۸.۲ریشتری در آلاسکا + فیلم کشف جسد مرد جوان در بند شوشتر

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: برادرکشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۸۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل آتشین پدر در خواب عصرگاهی با نقشه شیطانی دختر جوان

زن جوانی که با همدستی ۲ مرد پدرش را در خواب عصرگاهی به قتل رسانده بود، بازداشت شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، عقربه‌ها ساعت 9:35 صبح دوازدهم اسفندماه سال گذشته را نشان می‌داد که فردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110، تماس گرفت و هراسان به اپراتور گفت: با خودرو در جاده قدیم تهران ـ قم  در حال رانندگی بودم که جسد مردی را در بیابان‌ها مشاهده کردم؛ برای کمک‌رسانی اقدام کنید.

با اعلام این خبر، ماموران کلانتری 178 شمس‌آباد، متخصصان پزشکی قانونی، تیم تشخیص هویت و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به همراه بازپرس جنایی دادسرای فشافویه راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی جسد مرد حدوداً 52 ساله را مشاهده کردند که بر اثر خفگی قربانی جنایت شده بود. گزارش پزشک صحنه نیز حکایت از آن داشت قتل در مکان دیگری رخ داده و جسد برای آتش‌افروزی به این بیابان‌ها منتقل شده است. در نخستین‌ گام کارشناسان تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی با دستور بازپرس جنایی اقدام به انگشت‌نگاری از روی جسد کردند که هویت مرد میانسال فاش شد.

کارآگاهان در این شاخه از تحقیقات متوجه شدند مقتول که شغل آزاد داشته، ساکن غرب استان تهران بوده و 2 دختر جوان نیز دارد که اعضای این خانواده خیلی زود هدف بازجویی قرار گرفتند.

2 دختر مقتول با اظهارات ضد و نقیضی در جریان تحقیقات مدعی شدند با پدر خود هیچگونه مشکلی نداشتند و آخرین‌ روزی که او را دیدند 24 ساعت قبل از کشف جسد بوده است، همچنین به دلیل اینکه مقتول در گذشته سابقه ترک خانه را به مدت چندین روز داشته، فقدانی او را به پلیس اعلام نکرده‌اند.

تحقیقات محلی تیم جنایی از همسایه‌‌ها حکایت از آن داشت، این 2 خواهر به شدت با پدر خود اختلاف داشتند و مقتول در گذشته چندین‌بار فرزندان خود را به قتل تهدید کرده بود که همین سرنخ شک کارآگاهان را برانگیخت!

تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی ادامه داشت تا اینکه لاشه سوخته خودروی پژو پارس مقتول داخل یک دره واقع در شهرستان دورود توسط ماموران پاسگاه حشمت‌آباد کشف شد و در ادامه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی 2 دختر جوان مقتول را دستگیر کردند.

یکی از خواهران که در جریان تحقیقات منکر هرگونه درگیری با پدر خود بود پس از مواجه با شواهد و مدارک موجود چاره‌ای جز بیان حقیقت را نداشت و از یک جنایت هولناک رازگشایی کردند.

یکی از متهمان ماجرای جنایت را اینطور توضیح داد: من و خواهرم قصد داشتیم تا در یک خانه مجردی زندگی کنیم اما پدرمان مخالف بود و همین موضوع اختلاف خانوادگی گسترده‌ای آفرید و تا حدی پیشرفت که پدرم ما را تهدید به قتل کرد.

قتل مرد با 37 ضربه چاقو به‌خاطر یک‌میلیارد در قلهک

زن جوان ادامه داد: در جریان این درگیری‌ها به تنهایی تصمیم گرفتم که پدرم را به قتل برسانم به‌خاطر همین از 2 مرد جوان که از گذشته با آنها دوست بودیم، کمک گرفتم. روز حادثه پدرم در اتاق خوابش به خواب عصرگاهی فرو رفته بود که من درب ورودی خانه را مخفیانه برای متهمان باز کردم، دقایقی بعد آنها از پله‌ها بالا آمدند و با طنابی که در اختیارشان گذاشتم پدرم را با همکاری یکدیگر به قتل رساندیم.

متهم گفت: پس از ارتکاب جنایت، جسد را با خودروی پژو 206 من به بیابان‌های اطراف تهران ـ قم بردیم و در آنجا با بنزین جسد را به آتش کشیدیم در ادامه هم 2 مرد جوان خودروی پژو پارس پدرم را از پارکینگ خانه برداشتند و برای معدوم کردن آن جهت گمراه کردن مسیر پرونده به شهرستان دورود بردند. خواهرم در این جنایت نقشی نداشته است.

کارآگاهان به دنبال دریافت این اعترافات، خیلی زود اقدامات اطلاعاتی را کلید زدند و مخفیگاه 2 مرد جوان را در غرب استان تهران شناسایی و آنها را در یک عملیات ضربتی به دام انداختند.

متهمان پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی خیلی زود هدف بازجویی قرار گرفتند و به قتل مرد جوان با همدستی یکی از دختران مقتول اعتراف کردند.

به گزارش تسنیم، با صدور قرار عدم صلاحیت از سوی دادرس شعبه 101 دادگاه عمومی بخش فشافویه، پرونده به دادسرای مربوط ارجاع داده شد و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قتل هولناک پدر به دست دختر جوان | همکاری ۲ پسر در اجرای نقشه قتل | متهم: پدرم با زندگی من در خانه مجردی مخالف بود!
  • قتل آتشین پدر در خواب عصرگاهی با نقشه شیطانی دختر جوان
  • جنایت هولناک در لواسان؛ کشف جسد در بشکه اسید
  • راز مرگ پسر ۲۲ ساله گمشده برملا شد
  • قتل مدیر عامل شرکت لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه | ۳۷ ضربه چاقو بر پیکر جوان ثروتمند
  • آزاد شوم همسرم را هم می‌کشم!
  • چاقوکشی مرگبار مرد جوان با ۲ موتورسوار محله مجیدیه
  • مرگ مشکوک پسر جوان در ایستگاه مترو سرسبز + جزئیات
  • حادثه مرگبار برای پسر جوان در ایستگاه مترو سرسبز
  • قتل اسیدی مرد جوان با انگیزه مرموز!