Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-24@12:01:55 GMT

مازندران/ بازگشایی مراکز شماره‌گذاری خودرو

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۸۳۹۹

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران گفت: مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک پس حدود یک ماه از امروز در استان بازگشایی شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ نصرالله بیگلری در گفتگوی خبری گفت: با توجه به ادامه روند شیوع بیماری کرونا، برابر تدابیر اتخاذشده به‌منظور تسهیل در ارائه خدمت‌رسانی به مردم استان مراکز تعویض استان در ۱۵ شهرستان پس از حدود یک ماه از امروز بازگشایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، ارائه خدمات و نوبت‌دهی اینترنتی است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران با اشاره به محدودیت‌های تردد در جاده‌های استان و معابر درون‌شهری گفت: این محدودیت‌ها همچنان برقرار بوده و کنترل‌های لازم از طریق دوربین‌ها و همکاران انجام می‌شود.

سرهنگ بیگلری بابیان اینکه ۲۰ شهرستان مازندران وضع قرمز و ۲ شهرستان وضع نارنجی دارند، گفت: ورودی‌های مازندران کماکان به روی خودرو‌های غیربومی بسته است و همه 6 ورودی استان توسط مأموران پلیس و دوربین‌های مداربسته کنترل می‌شود.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۸۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارجاع ۲۳ معتاد متجاهر به مراکز ترک اعتیاد در شوش

سرهنگ محمد محمدی نسب گفت: طرح جمع آوری معتادان متجاهر به منظور افزایش احساس امنیت برای شهروندان و سالم سازی محیط از معتادان و خرده فروشان مواد مخدر در این شهرستان اجرا شد.

او می‌گوید: در راستای اجرای این طرح ماموران پلیس ۲۳ نفر معتاد متجاهر از سطح شهر را جمع آوری و تحویل مراکز ترک اعتیاد دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان شوش از شهروندان خواست ضمن توجه به هشدار‌های پلیسی، در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران
  • آغاز طرح نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک در مازندران
  • یک خط عبوری محور خوروبیابانک به انارک و نایین بازگشایی شد
  • بازگشایی محور هراز
  • محور هراز بسته شد
  • ارجاع ۲۳ معتاد متجاهر به مراکز ترک اعتیاد در شوش
  • انسداد محور سوادکوه لغو شد
  • لغو انسداد مقطعی محور سوادکوه
  • انسداد مقطعی محور سوادکوه مازندران
  • مراجعه بیش ۷ هزار ناوگان سنگین به مراکز معاینه فنی مازندران