Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، دو تیم شهرداری بندرعباس و دریانوردان بوشهر فردا در چارچوب هفته پنجم و پایانی نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور  از ساعت۲۰ در بوشهر به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های دریانوردان بوشهر و شهرداری بندرعباس به ترتیب در مکان‌های چهارم و پنجم جدول گروه دوم قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید؛

اعزام قایقران هرمزگانی به کشور پرتغال

نماینده هرمزگان در این فصل از رقابت‌ها در گروه دوم با تیم‌های گلساپوش یزد، ایفا اردکان، شهریار ساری و دریانوردان بوشهر بصورت رفت و برگشت رقابت می‌کند.

فصل جدید لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور با حضور۱۰ تیم در دو گروه پنج تیمی برگزار می‌شود.

انتهای خبر/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ساحلی هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۸۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فضای سبز و تفریحی نوار ساحلی بوشهر افزایش می یابد

به گزارش خبرنگار مهر، وحید نیک روش ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از دو پروژه عمرانی در نوار ساحلی گفت: توسعه فضای سبز و تفریحی یکی از رویکردهای شورای ششم بوده و احداث پارک لیل، فاز ۲ باغ بهزاد، پارک ساحلی جفره از مهمترین اقدامات بوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر افزود: در راستای گسترش فضای سبز و تفریحی با رویکرد نوار ساحلی در بودجه سال گذشته ۲ پروژه فاز ۲ پارک مروارید پارک شغاب تا دانشجو در اراضی رها سازی شده در حریم ۶۰ متری دریا دیده شد و با برگزاری مناقصه این ۲ پروژه پیمانکاران آن تعیین و عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

نیک روش تصریح کرد جهت احداث فاز ۲ پارک مروارید ۱۷ میلیارد تومان و پارک شغاب تا دانشجو ۲۱ میلیارد تومان دیده شده که در سال جاری شاهد بهره برداری از این ۲ پروژه خواهیم بود

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر خاطر نشان کرد: احداث فاز یک بزرگترین پارک جنگلی استان بوشهر و پارک ۱۹ هکتاری فی مابین تنگک دوم و سوم از برنامه‌های سال جاری مدیریت شهری است که با انجام فراینده مناقصه و انتخاب پیمانکار آنها عملیات اجرایی این ۲ پروژه نیز شروع میمیک شود.

نیک روش گفت: با رویکردی که صورت گرفته انتظار داریم تا پایان دوره شورای ششم جهش خوبی در افزایش سرانه فضای سبز شهر بوشهر داشته باشیم.

کد خبر 6084641

دیگر خبرها

  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود
  • پیش درامدی از لیگ برتر فوتبال ساحلی
  • مذاکرات ایران و کویت برای تضمین امنیت مرزهای دریایی
  • فضای سبز و تفریحی نوار ساحلی بوشهر افزایش می یابد
  • ساحلی بازان حریف خود را شناختند
  • تصویب ۳۸ میلیارد تومان برای توسعه فضاهای تفریحی بوشهر