Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا «محمود محمودزاده» امروز (شنبه) در مراسم امضای تفاهمنامه با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای خانه دارشدن جامعه هدف از جمله خبرنگاران، افزود: یکی دیگر از تفاهمنامه‌های مهم بین وزارت راه و شهرسازی و سایر دستگاه‌ها با هدف خانه‌دار شدن اقشار تحت پوشش و هدف، امروز به امضا رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بر اساس این تفاهمنامه ۱۰ هزار واحد مسکونی ساخته می شود، اضافه کرد: ۷۵ هزار متقاضی اولیه واجد شرایط توسط وزارت فرهنگ به وزارت راه معرفی شده است.

محمودزاده توضیح داد: مراحل پالایش اولیه و شاخص های سه گانه ای که برای واجد شرایط بودن متقاضیان پیش بینی شده است، بررسی شد و از وزارت ارشاد خواستیم تا افراد معرفی شده اولویت بندی شوند.

وی ادامه داد: ۹ هزار نفر تاکنون به عنوان اولویت به وزارت راه و شهرسازی معرفی شدند که قبل از روز خبرنگار (۱۷ مردادماه) از طریق پیامک به آنها اعلام خواهد شد تا بتوانند به سامانه مراجعه و نسبت به بارگذاری اطلاعات اقدام کنند تا امکان معرفی به پروژه های درحال اجرا در مکان هایی که ظرفیت خالی وجود دارد فراهم شود.

معاون مسکن وزیر راه و شهرساری گفت: یک هزار نفر دیگر با اولویت بندی وزارت فرهنگ به وزارت راه معرفی خواهند شد و برای فهرست جدید نیز امکان ساخت و ساز مسکن فراهم است.

وی گفت: سه گروه  اصلی خبرنگاران و هنرمندان و حتی کارمندان وزارت فرهنگ در این تفاهمامه گنجانده شده اند؛ اگر اراضی در اختیار وزارت راه نیز فراهم شود امکان اتصال به پروژه نیز فراهم است. با استفاده از منابع صندوق هنز نیز تلاش خواهد شد تا امکان صاحب مسکن شدن این قشر فراهم شود.

برچسب‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وزارت راه و شهرسازی روز خبرنگار مسکن ملی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وزارت راه و شهرسازی روز خبرنگار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وزارت راه و شهرسازی روز خبرنگار مسکن ملی وزارت فرهنگ وزارت راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۸۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامزدهای نهایی چهره سال هنر انقلاب معرفی شدند/ رقابت پنج هنرمند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی، فرایند انتخاب «چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی» با یک نظرخواهی سراسری از مدیران فرهنگی، هنرمندان، فعالان فرهنگی و رسانه‌ای آغاز شد. پس از برگزاری این نظرسنجی که با جامعه آماری بیش از هزار نفر صورت گرفت، نام ۸۶ هنرمند به‌عنوان نامزدهای اولیه عنوان «چهره سال هنر انقلاب» مشخص و به «کمیته انتخاب نامزدهای نهایی چهره سال هنر انقلاب» ارایه شد.

این کمیته با ترکیب مرتضی سرهنگی، علیرضا قزوه، احمدرضا درویش، کورش زارعی، سیدمسعود شجاعی طباطبایی و محسن مومنی شریف تشکیل جلسه داد و از میان گزینه‌های پیشنهاد شده توسط اهالی فرهنگ و هنر، پنج هنرمند را به عنوان «نامزدهای نهایی چهره سال ۱۴۰۲» هنر انقلاب معرفی کرد.

اسامی نامزدهای نهایی عنوان «چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی» به ترتیب حروف الفبا به شرح زیر است.

۱- امیر بشیری برای نویسندگی و کارگردانی کنسرت‌نمایش «کلنل»

۲- کمال تبریزی و علیرضا طالب‌زاده برای نویسندگی و کارگردانی مجموعه تلویزیونی «سرزمین مادری»

۳- راضیه تجار برای انتشار رمان «یاس کبود» و تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «اسم تو مصطفاست»

۴- افشین علاء برای نقش‌آفرینی موثر و به‌هنگام در سپهر شعر انقلاب اسلامی

۵- مسعود نجابتی برای فعالیت‌های موثر در حوزه گرافیک از جمله ترسیم دیوارنگاره «و فتح قریب»در مرز سرزمین‌های اشغالی

گفتنی است انتخاب چهره سال هنر انقلاب از میان نامزدهای نهایی کسب این عنوان توسط گروهی از نخبگان و خبرگان هنر انقلاب انجام می‌شود.

آیین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی و معرفی چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب روز چهارشنبه ۲۹ فروردین در پردیس مرکزی حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار می‌شود. حوزه هنری از سال ۱۳۹۴ معرفی «چهره سال هنر انقلاب» را با مشارکت هنرمندان و فعالان عرصه فرهنگ و هنر در دستور کار خود قرار داده است.

«تندیس انتظار» اثر علی‌اصغر یوزباشی به‌عنوان نماد «چهره سال هنر انقلاب» شناخته شده و هرسال به هنرمند منتخب تقدیم می‌شود. تاکنون چهره‌هایی همچون حمید حسام، ابراهیم حاتمی‌کیا، محمدمهدی سیار، عبدالحمید قدیریان و مجید مجیدی موفق به کسب این عنوان شده‌اند و در سال جاری دهمین منتخب این عنوان معرفی خواهد شد.

کد خبر 6079953 آروین موذن زاده

دیگر خبرها

  • نامزدهای نهایی چهره سال هنر انقلاب معرفی شدند/ رقابت پنج هنرمند
  • جزئیات افزایش مبلغ جریمه‌ های رانندگی؛ امکان اعتراض اینترنتی به جریمه رانندگی در سال۱۴۰۳
  • جزئیات افزایش مبلغ جریمه‌های رانندگی/ امکان اعتراض اینترنتی به جریمه رانندگی در سال۱۴۰۳
  • جدیدترین جزئیات افزایش مبلغ جریمه‌های رانندگی | امکان اعتراض اینترنتی به جریمه رانندگی در سال۱۴۰۳
  • پرداخت ۲۷۸ میلیارد و ۵۷ میلیون تومان تسهیلات ودیعه مسکن در گلستان
  • پرداخت پنج هزار و ۲۰۵ فقره تسهیلات ودیعه مسکن در گلستان
  • امیرعبداللهیان: امکان ملاقات نمایندگان دولت هند با خدمه کشتی توقیف‌شده فراهم می‌شود
  • تفریحی مهیج در دل کوه‌های برفی توچال | بهره برداری از اسنو پارک
  • تفریحی مهیج در دل کوه‌های برفی توچال/ بهره برداری از اسنو پارک
  • امکان تأمین انواع بذر ذرت بیش از نیاز کشور فراهم شد