Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرار است که تیم ملی فوتبال عراق که حریف ایران در انتخابی جام جهانی 2022 است اردوی آمادگی را در اسپانیا برگزار کند.

به گزارش طرفداری، تیم ملی فوتبال عراق یکی از حریفان ایران در انتخابی جام جهانی 2022 قطر است.

طبق اعلام عراق اسپورت عدنان درجال، وزیر ورزش عراق راهی مادرید شده است تا مقدمات برگزاری یک اردوی آمادگی را برای تیم ملی فوتبال این کشور مهیا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است که در این اردو عراقی ها یک دیدار دوستانه را با سویا برگزار کند.

طبق اعلام برخی رسانه های عراقی فدراسیون فوتبال این کشور با کارلوس کی روش به توافق نهایی رسیده است و این مربی به زودی جایگزین کاتانچ خواهد شد.

اخبار داغ 

این زن با شورت بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس کاشف جام، حتی اگر در ثریا باشد | افسانه ای به نام پرسپولیس نامه تمجید خبرنگار سعودی از رکوردهای پرسپولیس توییتر بایرلورکوزن انتقال سردار آزمون را با چند ایموجی تایید کرد هامس رودریگز: نمی دانم فصل بعد در کدام تیم هستم؛ باید جایی باشید که شما را بخواهند تعجب و نارضایتی هواداران رم از انتقال الدار شاه مرادف

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۸۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار علی دایی با دختر توان‌یاب هوادار پرسپولیس

ظهر پنجشنبه علی دایی در دفتر کار شخصی خود پذیرای یک خانواده هوادار پرسپولیس بود.

به گزارش تابناک ورزشی؛ فاطمه غلامی، هوادار ۲۷ ساله فوتبال و پرسپولیس که از یک معلولیت مادرزادی خاص در ستون فقرات رنج می‌برد و پیش از این نیز در تمرین تیم مورد علاقه‌اش حضور یافته بود، ظهر دیروز همراه پدر و مادرش به دفتر کار علی دایی رفت و مورد استقبال گرم شهریار فوتبال ایران قرار گرفت.

در این ملاقات صمیمی، این هوادار با هیجانی خاص از آرزوی خود که دیدار مستقیم با علی دایی بود صحبت کرد و با توضیحاتی که داد، چهره جهانی فوتبال ایران را در جریان مسائل خود گذاشت.

علی دایی که کارهای خیریه و دیدار با اقشار مردم را همیشه در برنامه‌هایش دارد، از وی خواست آن‌چه که احساس می‌کند می‌تواند به بهبود شرایط جسمانی‌اش کمک کند را به زبان بیاورد تا بتواند در جهت انجام‌شان تلاش کند.

دایی با حوصله و تمرکز زیاد، همه توضیحات این خانم غلامی و خانواده اش را شنید و نکاتی یادداشت کرد تا بتواند با متخصص صحبت کند.

پیش از این دیدار، فاطمه غلامی با مساعدت افشین پیروانی در تمرین پرسپولیس حاضر شده بود که مورد استقبال یحیی گل‌محمدی و بازیکنان این تیم قرار گرفته بود.

دیگر خبرها

  • دربی در اسپانیا برای انتقال آردا گولر!
  • خبر بد پرسپولیس به گوش اوسمار رسید | بازیکن کلیدی سرخ ها بازی‌های مهم را از دست داد
  • خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد
  • دیدار علی دایی با دختر توان‌یاب هوادار پرسپولیس
  • اوسمار ویه را: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد
  • لیگ برتر فوتبال؛ اعلام ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت
  • اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار با صنعت‌نفت
  • دیدار دوستانه تیم ملی ایران با ترکیه
  • دیدارهای دوستانه فوتسال، پیروزی اسپانیا و پرتغال و توقف روسیه
  • ۳۰ فروردین؛ دیدار تیم‌های صنعت نفت و پرسپولیس تهران