Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@23:58:39 GMT

درخواست مهدی رسولی از هیات‌ها برای ساخت تاسیسات آبی محرزی خرمشهر

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۸۷۴۴

‍‍‍‍‍‍

دریافت 20 MB

به گزارش خبرنگار مهر، تیرماه ۱۴۰۰ بود که گلایه مردم خوزستان از بی آبی، قلب هر ایرانی بخصوص جهادگران که قلبشان همواره برای هم نوعان خود می‌تپد را به درد آورد.

از جمله این جهادگران مداحان و ستایشگران جوان خاندان عصمت و طهارت (ع) بودند که همزمان با ایام دهه ولایت و امامت مراسم‌های خود مراسم‌های خود را تعطیل کردند و برای پیگیری مطالبات به حق مردم عازم خوزستان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از آن مداحان مهدی رسولی است که در این سفر حضور داشت، وی شب گذشته با انتشار پیام ویدئویی، منطقه خوزستان را یکی از خارق‌العاده‌ترین استان‌های کشور دانست و اظهار داشت: ما به جهات مختلف مدیون این استان هستیم.

این مداح جوان با اشاره به اینکه مشکلات خوزستان مربوط به یکی دو روز نمی‌شود، عنوان کرد: مشکلات خوزستان ریشه‌ای است، این استان بسیار ثروتمند و دارا بوده اما آن چیزی که به چشم می‌آید و دیده می‌شود و واقعیت دارد این است که حق مردم این خطه ادا نشده است؛ بنابراین باید حق این مردم ادا شود و امیدوار هستیم به کمک مسؤولان این اتفاق رخ دهد هر چند که انجام این مهم، کار یکی دو روز نیست و باید سال‌ها برای ادای این حق تلاش کرد.

وی افزود: ما در حد توان و امکانات خودمان آمده‌ایم تا کاری برای مردم این استان انجام دهیم و معتقد هستیم با این اقدام خداوند متعال عنایات و برکات خود را نصیبمان می‌کند.

رسولی بیان داشت: از مناطق مختلف خوزستان بازدید شده و قرار شد برای رفع مشکلات شهر نورانی خرمشهر منطقه محرزی اقداماتی صورت بپذیرد بر همین اساس از هیأتی ها و مداحان درخواست می‌شود در راستای تعویض سیستم لوله کشی آب این روستا وارد میدان عمل شوند تا بخشی از مشکلات مردم استان حل گردد؛ کارهای جدی تر برعهده مسؤولان است و این مهم را مطالبه خواهیم کرد تا این اتفاق رقم بخورد.

کد خبر 5269544

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی رسولی خوزستان مداحان هیات مذهبی عید غدیر خم قرآن کریم جشن عید غدیر قرآن امام علی ع فعالیت های قرآنی هیات مذهبی غدیر خم شیعه سازمان تبلیغات اسلامی رادیو قرآن خادمان قرآن حرم علوی اطعام غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۸۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام عملیات ساخت بیمارستان ۹۶ تختخوابی بافق تا نیمه اول امسال

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، ابوالحسینی گفت: با همراهی فرماندار و جمعی از مسئولان بافق و نماینده دانشگاه علوم پزشکی یزد، از بیمارستان ۹۶ تختخوابی بافق بازدید شد.    وی، افزود: باتوجه به اینکه برخی فرایند‌های اجرای طرح با مشکلات و نواقصی رو به رو شده بود، این مشکلات در نشستی مورد بررسی فنی قرار گرفت و احصا شد.   ابوالحسینی بیان کرد: در این نشست تصمیمات لازم برای تسریع در فرایند اجرای طرح و تأمین سایر منابع موردنیاز اتخاذ شد و امیدواریم تا شش ماهه اول امسال شاهد اتمام عملیات عمرانی این طرح باشیم.    حجت الاسلام حسینی امام جمعه بافق هم با تاکید بر تسریع در اجرای این طرح، اظهار داشت: مسئله بیمارستان برای مردم بافق یک مسئله حیاتی شده است و هرچه زودتر باید برای تکمیل و بهره‌برداری از این طرح، برنامه‌ریزی و کوشش شود.

دیگر خبرها

  • زاکانی مشکلات تهران را حل کرد و فقط مانده مسجدسازی در پارک ها / اگر در بوستان قیطریه فضای خالی دارید درخت بکارید
  • هفته اول نوروز بدون غرق شدگی در سواحل رودخانه‌های خوزستان
  • ۱۰۰ واحد مسکونی برای محرومین خوی ساخته می‌شود
  • وزارت راه و شهرداری‌ها به ساخت مساجد توجه کنند
  • بهره‌مندی ۱۵ هزار نفر از خدمات گردشگری دریایی در خوزستان
  • مولودی‌خوانی مهدی رسولی در رثای امام‌حسن + فیلم
  • اتمام عملیات ساخت بیمارستان ۹۶ تخت خوابی بافق تا نیمه اول امسال
  • قاچاقچی پیاز در خرمشهر تسلیم قانون شد
  • اتمام عملیات ساخت بیمارستان ۹۶ تختخوابی بافق تا نیمه اول امسال
  • جوی پایدار در آبادان و خرمشهر