Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر منوچهر حبیبی پیش از ظهر شنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی استان قزوین که در سالن جلسات معاونت سیاسی و امنیتی برگزار شد با اشاره به روند واکسیناسیون کرونا در استان قزوین اظهار کرد: روند واکسیناسیون در استان قزوین شتاب گرفته و روند مناسبی را شاهد هستیم.


وی افزود: تا به امروز و با تلاش‌های صورت گرفته، ۱۸۶ هزار دوز واکسن در سطح استان تزریق شده که معادل ۱۵ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین تاکید کرد: صبح امروز تصمیم گرفته شد رانندگان شبکه حمل و نقل درون شهری و برون شهری از جمله تاکسی و اتوبوس، کارکنان راهور و بانک‌ها نیز واکسینه شوند.

وی بیان کرد: همچنین ۵۰ درصد فرهنگیان و معلمان استان قزوین واکسینه شده‌اند و ظرف یکی دو روز آینده ۵۰ درصد باقیمانده نیز واکسینه خواهند شد.


حبیبی با گلایه از روند رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم تصریح کرد: متأسفانه رعایت پروتکل‌ها به زیر ۴۰ درصد رسیده و باعث شده شاهد افزایش ابتلاء و بستری باشیم.


وی با اشاره به تغییر دولت در هفته پیش رو با بیان اینکه عدم پاسخگویی و یا کوتاهی کردن در خدمت رسانی به بهانه انتقال دولت به هیچ عنوان قابل قبول نیست، بیان کرد: با جابجایی دولت سلیقه‌ها نو و انرژی خدمت نو می‌شود.


معاون استاندار قزوین با اشاره به اینکه در حوزه مشکلات آب و برق، متولیان باید اطلاع رسانی دقیق و شفاف داشته باشند، گفت: اگر با مردم حرف بزنیم و مردم را از مشکلات آگاه بکنیم مردم حتماً همراهی می‌کنند.


وی اظهار کرد: قطعی برق در در حوزه مصرف خانگی ممنوع است و به مدیرعامل توزیع نیروی برق قزوین و زنجان تذکرات داده شده که در حوزه خانگی این قطعی پذیرفتنی نیست.


حبیبی در پایان با اشاره به تغییرات صورت گرفته در مدیریت شهری نیز یادآور شد: با توجه به تغییر شوراهای اسلامی شهر و روستا، نباید خدمت رسانی به مردم کند و یا متوقف شود.

کد خبر 5269554

منبع: مهر

کلیدواژه: منوچهر حبیبی واکسن کرونا استانداری قزوین ویروس کرونا عید غدیر خم آمار کرونا کرمانشاه واکسن کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه عکس استانها اردبیل شیوع کرونا گرگان ایلام شیراز جشن عید غدیر استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۸۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای پایتخت قابل قبول شد

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۸ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران بهبود یافته و در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۹۵ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۲۲ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۲۰ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • کیفیت هوای مشهد قابل قبول است
  • هوای تهران در وضعیت قابل قبول قرار دارد
  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است
  • چگونه بصیرت امام خمینی (ره) موجب تقویت بنیان ارتش شد؟
  • ارتش جمهوری اسلامی ایران جلودار خدمت رسانی به مردم است
  • کدام دستگاه‌های اداری پنج‌شنبه‌ها تعطیل شدند؟/ توضیح معاون سازمان اداری و استخدامی درباره تغییر تعداد تعطیلات آخر هفته
  • تدوین برنامه مشارکت مردم در صندوق توسعه کشاورزی
  • بانک‌ها و بیمارستان‌ها در روز پنج‌شنبه تعطیل نخواهند بود
  • امروز هوای تهران پاک است
  • هوای پایتخت قابل قبول شد