Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@16:43:45 GMT

ساخت و ساز غیرقانونی رونالدو تخریب می‌شود

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۹۰۲۵

ساخت و ساز غیرقانونی رونالدو تخریب می‌شود

خبرورزشی – کریستیانو رونالدو بازیکن پرتغالی یووه صاحب گران‌ترین آپارتمان شهر لیسبون است، آپارتمانی با ۳۰۰ متر مربع مساحت در منطقه روا کاستیلیو که ستاره پرتغالی برای خرید آن بیش از ۷ میلیون یورو پرداخته است.

کریس اخیراً با مشکلات حقوقی شدیدی در مورد این پارتمان مواجه شده است. در حقیقت رونالدو بدون مجوز یک آلاچیق شیشه ای را در محوطه باز خانه‌اش ساخته و حالا شهرداری لیسبون حکم تخریب این آلاچیق را صادر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشریه «کوریو دامانیا» گزارش داده است که رونالدو ۲ هفته فرصت دارد تا این آلاچیق شیشه‌ای که بدون مجوز ساخته شده را تخریب کند. در حقیقت معمار این خانه معتقد است که این آلاچیق نمای خانه را خراب کرده و به همین خاطر به شهرداری لیسبون شکایت کرده بود و خواستار تخریب آن شده بود.

البته رونالدو می تواند درخواست تجدید نظر بدهد و دفاعیات خود را از طریق وکلایش در مورد این پرونده ارائه کند. جنجال در مورد این آپارتمان در ماه‌های اخیر به یکی از سوژه‌های داغ رسانه‌های پرتغال تبدیل شده است. البته این تنها ملک رونالدو در پایتخت کشور پرتغال نیست بلکه او یک عمارت شیک دیگر را هم در همین شهر در اختیار دارد.

این مطالب را هم بخوانید: تصاویری از کشتی تفریحی لاکچری رونالدو/ تعطیلات CR7 کجا سپری می‌شود؟ پردرآمدترین افراد جهان در اینستاگرام/ رونالدو در صدر درخت خانوادگی کریستیانو رونالدو/ از پدر و برادر الکلی تا پدرزن قاچاقچی! کلکسیون ۱۷ میلیون پوندی ماشین‌های کریستیانو رونالدو/ CR7 عشق سرعت محبوب‌ترین ستاره‌های فوتبال جهان در شبکه‌های مجازی کدام فوتبالیست‌ها گران‌ترین خانه‌ها را دارند؟ تصاویری از جدیدترین هتل کریستیانو رونالدو/ CR7 به منهتن آمد

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو خبر ویژه کریستیانو رونالدو کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۹۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت وحشتناک تخریب دیوار خانه‌های مردم در زاهدان پس از طوفان | فیلم

انتشار تصاویری از لحظات ترسناک تخریب دیوار منازل مسکونی بر اثر طوفان باد و شن در زاهدان واکنش های زیادی را برانگیخت./ چندثانیه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وضعیت وحشتناک تخریب دیوار خانه‌های مردم در زاهدان پس از طوفان | فیلم
  • وقتی دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند! / فیلم
  • (ویدیو) لحظه تخریب یک خانه بر اثر بارندگی شدید در اصفهان
  • ببینید | لحظه تخریب یک خانه بر اثر بارندگی شدید در اصفهان
  • فیلم لحظه هولناک تخریب کامل یک خانه در اصفهان توسط باران!
  • چرا رونالدو می‌ترسد به آمریکا سفر کند؟
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • ترنت الکساندر آرنولد یک قرار شام رویایی را با حضور جرارد، زیدان و کریستیانو رونالدو تصور می کند! / فیلم
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا