Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@09:39:12 GMT

گرد و غبار نمکی تهدید جدی زیست محیطی استان قم

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۹۰۸۵

گرد و غبار نمکی تهدید جدی زیست محیطی استان قم

سید محمد رضا بهشتی پور در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: وضعیت هوای قم هم اکنون برای تمام گروه‌ها ناسالم و خطرناک است و این وضعیت حداقل تا سه شنبه نیز ادامه خواهد داشت.

مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم افزود: ریشه گرد و غبار قم از قسمت شرقی استان، اطراف دریاچه نمک و دشت مسیله است.

وی تصریح کرد: کانون‌های گرد و غبار در قم مختص شرق استان نیست و در غرب استان نیز کانون‌های گرد و غبار وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهشتی پور با اشاره به خشکسالی شدید در سال جاری، برداشت بی رویه از منابع آبی زیرزمینی و صفر شدن حق آبه های رودخانه‌های قم که سبب صفر شدن ورودی آب به رودخانه‌های قم شده است، گفت: با ادامه روند فعلی ما دچار وضعیت وخیم‌تری نیز خواهیم شد.

مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم با ابراز نگرانی نسبت به وضعیت فعلی دریاچه نمک، افزود: اگر همین مقدار نمناکی موجود در دریاچه نیز از بین برود با گرد و غبار نمکی مواجه خواهیم شد که بسیار خطرناک‌تر از گرد و غبار فعلی است.

وی در انتها تاکید کرد: طبق اعلام سازمان هواشناسی این وضعیت تا سه شنبه ادامه دارد اما با کوچک‌ترین وزش باد آلودگی هوا تشدید می‌شود و با توجه به جهش باد میزان آلودگی متفاوت خواهد بود.

کد خبر 5269514

منبع: مهر

کلیدواژه: قم اداره کل حفاظت محیط زیست قم ریزگردها ویروس کرونا عید غدیر خم آمار کرونا کرمانشاه بوشهر واکسن کرونا خطبه های نماز جمعه عکس استانها اردبیل گرگان شیوع کرونا ایلام شیراز جشن عید غدیر گرد و غبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۹۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین وضعیت دریاچه ارومیه (فیلم)



منبع:همشهری

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حرکت آب کانال کانی‌سیب به سوی دریاچه ارومیه (فیلم) صف گردشگران برای دیدن دریاچه ارومیه پر آب (فیلم) ورود رودخانه‌ها به دریاچه ارومیه (فیلم)

دیگر خبرها

  • جمع آوری ته سیگار‌های رها شده در بوستان ملت رودسر
  • تأثیرات زیست‌محیطی سطل زباله چوبی
  • آخرین وضعیت دریاچه ارومیه (فیلم)
  • روز زمین پاک، نمادی برای حفاظت از محیط زیست
  • تصاویری از آخرین وضعیت دریاچه ارومیه | تصاویر
  • کاسه غبار در دهه ۳۰ میلادی
  • فارن پالیسی: ایران و اسرائیل می خواهند از این مرحله تنش عبور کنند/ تل آویو به دنبال تهدید ایران بدون تشدید تنش فعلی بود/ بی ثباتی در وضعیت رابطه میان تهران و تل آویو باقی می ماند
  • تحویل ۳ ایستگاه سنجش گرد و غبار به محیط زیست خراسان رضوی
  • ۳ ایستگاه سنجش گرد و غبار به محیط زیست خراسان رضوی تحویل داده شد
  • جدیدترین وضعیت دریاچه ارومیه (فیلم)