Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، درخصوص تخلفات تبانی و شرط بندی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور به استناد به ماده‌های ۲، ۳، ۱۶، ۲۲، ۲۹، ۳۰، ۳۳، ۳۵ و ۳۷ آئین نامه اخلاق فدراسیون فوتبال و ماده ۷۳ آئین نامه انضباطی، آرا به شرح زیر صادر شد:

بخش اول – باشگاه‌ها
۱- باشگاه سردار بوکان به سقوط به لیگ استانی و پرداخت پنج میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


۲- باشگاه شهید قندی یزد به سقوط به لیگ دسته سوم و پرداخت پنج میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد.
۳- باشگاه‌های شاهین بندرعامری و شهرداری ماهشهر و پاس همدان هرکدام به کسر شش امتیاز در لیگ فعلی و کسر شش امتیاز در لیگ آینده و پرداخت پنج میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند.

بخش دوم- بازیکنان
الف-سردار بوکان
سروش سعیدی به محرومیت تمام عمر از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و یک میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد.
بهنام رسومی نیا به پنج سال محرومیت از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و پانصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.
امید سلطانی به پنج سال محرومیت از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و پانصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.
سیدمصطفی نوربخش به پنج سال محرومیت از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و پانصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.
مهران مرادعلی به دو سال محرومیت از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و پانصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.
رسوب طهماسبی به یک سال محرومیت از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و پانصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

ب-پاس همدان
سروش حیدری به دو سال محرومیت از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و ششصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.
علی عزیزی به یک سال محرومیت از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و پانصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.
امین کاشفی به یک سال محرومیت از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و پانصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

بخش دوم-مسئولین
بابان کریمی رئیس هیأت مدیره تیم سردار بوکان به دو سال محرومیت از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و پانصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.
سلیمان تحریریان مدیرعامل تیم سردار بوکان به دو سال محرومیت از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و پانصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.
آزاد آفریدونی سرپرست تیم سردار بوکان به دو سال محرومیت از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و پانصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.
نامبردگان در صورت داشتن هرگونه اعتراض می‌توانند لایحه دفاعی خود را ظرف مهلت یک هفته به کمیته اخلاق ارسال کنند.

کد خبر 5269596

منبع: مهر

کلیدواژه: لیگ دسته دوم فوتبال کشور فدراسیون فوتبال ایران کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال المپیک 2020 توکیو تیم فوتبال پرسپولیس فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی والیبال ایران تیم فوتبال پیکان تهران تیم ملی تیراندازی ایران تیراندازی والیبال نازنین ملایی تیم ملی شمشیربازی ایران تیم ملی بسکتبال ایران هانیه رستمیان میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد سردار بوکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۹۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم‌های گیلانی در لیگ دسته یک فوتبال

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های جام آزادگان امشب تیم داماش گیلان در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف تیم مس شهر بابک رفت و ۲ بر یک این تیم را شکست داد. 
گل‌های داماش گیلان را عماد میر جوان و رضا زاهد تبار را در دقایق ۴۷ و ۹٠ به ثمر رساندند. 
برای تیم مس شهر بابک هم علیرضا ولی زاده در دقیقه ۳۹ گل زد. 
داماش با این پیروزی ۱۹ امتیازی شد و با یک بازی کمتر در رده شانزدهم جدول رده بندی قرار گرفت. 
شاگردان علی نظر محمدی، چهارشنبه ۱۵ فروردین در رشت دیدار عقب افتاده خود از هفته بیست و یکم را برابر خیبر خرم آباد برگزار خواهند کرد.
در دیگر بازی تیم شهرداری آستارا در تهران با یک گل مقابل میزبانش تیم سایپا به پیروزی رسید و با ۲۳ امتیاز در جایگاه چهاردهم ایستاد.

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع دستگاه قضا با هنجارشکنان جشن نوروز
  • جریمه سنگین امیر قلعه نویی و سه ملی پوش دیگر از سوی AFC
  • برخورد قاطع با هنجارشکنی در دزفول
  • جدول لیگ دسته اول فوتبال در پایان هفته ۲۵
  • پیروزی تیم‌های گیلانی در لیگ دسته یک فوتبال
  • برخورد قاطع دستگاه قضا با ساخت و سازهای غیرمجاز 
  • لزوم خودداری از هرگونه فعالیت دریایی در خلیج فارس
  • برخورد قاطع پلیس با رانندگان پرخطر در جاده‌های لرستان
  • محکومیت چهار میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در همدان
  • قاچاقچی سوخت در زاهدان جریمه ۴۶ میلیارد ریالی شد