Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، درخصوص تخلفات تبانی و شرط بندی در لیگ دسته دوم کشور به استناد ماده‌های ۲، ۳، ۱۶، ۲۲، ۲۹، ۳۰، ۳۳، ۳۵ و ۳۷ آیین نامه اخلاق و ماده ۷۳ آیین نامه انضباطی، آرا به شرح زیر صادر شد:

بخش اول – باشگاه‌ها
۱- باشگاه سردار بوکان به سقوط به لیگ استانی و پرداخت پنج میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


۲- باشگاه شهید قندی یزد به سقوط به لیگ دسته سوم و پرداخت پنج میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد.
۳- باشگاه‌های شاهین بندرعامری و شهرداری ماهشهر و پاس همدان هرکدام به کسر شش امتیاز در لیگ فعلی و کسر شش امتیاز در لیگ آینده و پرداخت پنج میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند.

بخش دوم- بازیکنان

الف-سردار بوکان
سروش سعیدی به محرومیت تمام عمر از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و یک میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد.
بهنام رسومی نیا به پنج سال محرومیت از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و پانصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.
امید سلطانی به پنج سال محرومیت از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و پانصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.
سیدمصطفی نوربخش به پنج سال محرومیت از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و پانصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.
مهران مرادعلی به دو سال محرومیت از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و پانصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.
رسوب طهماسبی به یک سال محرومیت از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و پانصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

ب-پاس همدان
سروش حیدری به دو سال محرومیت از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و ششصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.
علی عزیزی به یک سال محرومیت از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و پانصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.
امین کاشفی به یک سال محرومیت از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و پانصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.
بخش دوم-مسئولین

بابان کریمی رییس هیات مدیره تیم سردار بوکان به دو سال محرومیت از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و پانصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.
سلیمان تحریریان مدیرعامل تیم سردار بوکان به دو سال محرومیت از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و پانصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.
آزاد آفریدونی سرپرست تیم سردار بوکان به دو سال محرومیت از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و پانصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.
نامبردگان در صورت داشتن هرگونه اعتراض می‌توانند لایحه دفاعی خود را ظرف مهلت یک هفته به کمیته اخلاق ارسال کنند.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد سردار بوکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۹۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد



به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را درباره تخلفات صورت‌گرفته در دیدار تیم شمس‌آذر قزوین و تراکتور تبریز را اعلام کرد.   مسابقه تیم‌های شمس‌آذر و تراکتور در هفته بیست و یکم برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم شمس آذر قزوین تخلفاتی از جمله استفاده از لیزر، پرتاب نارنجک دستی و سنگ به زمین مسابقه صورت گرفت.   با اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، این تیم به پرداخت ۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد و این رای قطعی است.   همچنین با توجه به قطعیت دادنامه صادره یک جلسه محرومیت تعلیقی تماشاگران باشگاه شمس‌آذر قزوین به اجرا در خواهد آمد.   این دیدار با برتری ۲ بر صفر تیم فوتبال تراکتور به پایان رسید. در حال حاضر تراکتور با ۴۰ امتیاز در رتبه چهارم قرار دارد و شمس‌آذر با ۳۱ امتیاز در رتبه هشتم جدول لیگ برتر فوتبال قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی
  • محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان
  • قاچاقچی پارچه در شهرری بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال جریمه شد
  • جنجال بوکسور ایرانی با لگد زدن به مجری زن + ویدئو | او مادام‌العمر محروم شد
  • جنجال بوکسور ایرانی مقیم روسیه با لگد زدن به مجری زن + ویدئو | او مادام‌العمر محروم شد
  • کتک‌خوردن بوکسور ایرانی از تماشاگران روسی/ علی هیبتی به طور مادام العمر محروم شد
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ دسته یک فوتبال
  • نقره داغ شدن تعمیرکار متقلب در قائم شهر
  • سایپا در کمیته انضباطی نقره داغ شد