Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل اموال واملاک بنیاد مستضعفان استان ایلام گفت: یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای مادران باردار هلیلان در قالب ۱۵۰ بسته معیشتی ۱۰ میلیون ریالی هزینه شده است

به گزارش برنا از ایلام؛ یوسف فریادی زاده اظهارداشت : این کمک معیشتی در قالب طرح گل‌های صالح با هدف بهبود اهدا ۱۵۰ بسته سبد غذایی به مادران باردار نیازمند هلیلانیوضعیت تغذیه مادران و همچنین وزن گیری کودکان تازه متولد شده توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با انجام این طرح مادران باردار نیازمند بالای چهار ماه تا زمانیکه نوزاد آن‌ها ۶ ماهه شود، تحت حمایت قرار می‌گیرند.

او مهم‌ترین مشکل مادران باردار در زمان بارداری را وزن گیری نامطلوب و کم خونی ذکر کرد و گفت: این مشکلات موجب سوتغذیه این مادران می‌شود که امید است با انجام این طرح گام مهمی در راستای سلامت خانواده برداشته شود.

فریادی زاده تاکید کرد: ساخت مسکن ارزان قیمت برای زوج‌های جوان فاقد مسکن، پرداخت کمک هزینه جهیزیه به ۹۱ زوج جوان و تاسیس مراکز مشاوره ازدواج جوانان از دیگر برنامه‌های فرهنگی بنیاد علوی در هلیلان است.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مادران بسته غذایی مادران باردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۹۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت

فاطمه علیزاده همسر شهید حسین دیبایی گفت: در آستانه دوازدهمین سالگرد شهادت شهید بزرگوار ۶۰ بسته معیشتی تهیه و در میان اقشار نیازمند شهر رشت توزیع کردیم.
وی با بیان اینکه ادامه راه شهدا و حفاظت از خون شهدا نیازمند نگاه ویژه است افزود: امروز کمک به خانواده‌های نیازمند به معنی ادامه دادن راه شهداست.
همسر شهید دیبایی به خصوصیات اخلاقی این شهید بزرگوار اشاره کرد و افزود: کمک به همنوع و دست گیری از نیازمندان یکی از خصوصیات بارز این شهید بزرگوار بود.
این بسته‌های توزیع شده شامل ماکارونی، رب گوجه فرنگی، بسته چای، صابون، شامپو و دستمال کاغذی بود.
شهید حسین دیبایی سال ۱۳۶۷ در عملیات بیت المقدس ۵ در منطقه مریوان بر اثر برخورد خمپاره در نزدیکی اش از ناحیه کمر قطع نخاع و جانباز شد و در سال ۱۳۹۱ پس از تحمل و رنج فراوان ناشی از آن به درجه‌ی رفیع شهادت نائل آمد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • شناسایی بیش از ۳۰۰۰ مادر باردار و دارای کودک شیرخوار زیر دو سال در لرستان
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • مراقبت از هزار و ٣١٣ مورد مادر باردار در فریمان
  • اول خرداد آخرین مهلت استفاده از بسته حمایتی ویژه مادران
  • فرصت خرید بسته مادران دارای فرزند زیر دو سال تا یکم خرداد
  • اعلام جزییات یارانه جدید ۶٠٠ هزار تومانی
  • پیگیری علت فوت مادر باردار در اندیمشک
  • فرصت یک‌ماهه برای خرید بسته ۶۰۰ هزار تومانی مادران دارای فرزند زیر دو سال
  • فرصت یکماهه برای خرید بسته ۶۰۰ هزار تومانی مادران دارای فرزند زیر دو سال
  • سیل به ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد