Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: این نهاد مولود انقلاب براساس اساسنامه موظف است علاوه بر برگزاری مراسم ملی و انقلابی، پیام نظام جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران را در مواجهه با رویدادها و رخدادها به جهانیان اعلام کند.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری در دیدار با آیت الله فلاحتی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت که به مناسبت ۱۲ مرداد، سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان یک نهاد عمومی غیر دولتی در سال ۱۳۵۹ با تدبیر و تایید معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) تاسیس شد و تاکنون به ایفای نقش انقلابی خود پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ایجاد هماهنگی، سیاستگذاری، نظارت و ارزیابی بر چگونگی برگزاری مراسم ملی و انقلابی و همچنین جلوگیری از موازی کاری در بزرگداشت مناسبت های انقلاب اسلامی را ماموریت اصلی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دانست و تصریح کرد: این نهاد مولود انقلاب براساس اساسنامه موظف است علاوه بر برگزاری مراسم ملی و انقلابی، پیام نظام جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران را در مواجهه با رویدادها و رخدادها به جهانیان اعلام کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، حماسه درخشان نهم دی را نمونه ای از نقش آفرینی به موقع و در لحظه این نهاد انقلابی دانست و یادآور شد: هرگاه ضرورت حضور مردم در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی احساس شود، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زمینه‌های حضور مردم را در صحنه فراهم می‌کند.

حجت الاسلام اشجری، شاکله نظام اسلامی ایران را مردمی دانست و تصریح کرد: اگر حضور مردم در صحنه های انقلاب اسلامی نباشد، استمرار و بقای نظام با چالش های جدی مواجه می شود، زیرا همانگونه که مردم علت موجده انقلاب بودند، علت مبقیه آن نیز هستند.

وی با بیان اینکه در طول ۴۳ سال گذشته همواره شاهد درخشش فوق العاده مردم در همه مناسبت های ملی و انقلابی بودیم، گفت: در دو سال اخیر که جهان درگیر ویروس منحوس کروناست، شکل برگزاری مراسم انقلابی و بزرگداشت مناسبت‌ها نیز تغییر کرده و با نوآوری و خلاقیت به سبک و سیاق جدید و سلامت‌محور برگزار شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به برگزاری مراسم رژه خودرویی خانوادگی در یوم الله ۲۲ بهمن سال گذشته، عنوان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با همفکری و همکاری سایر دستگاه های فرهنگی و انقلابی زنده نگه داشتن مناسبت های انقلاب اسلامی را به شکل جدید و متناسب با شرایط مقتضی کشور در دستور کار خود قرار داد.

حجت الاسلام اشجری، استفاده از ظرفیت رسانه ملی و فضای مجازی را از دیگر برنامه های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ایام شیوع بیماری کرونا اعلام کرد و گفت: در شرایط حاد کرونایی، به برگزاری نمادین مراسم و پخش زنده در ساعات پرمخاطب سیمای مرکز گیلان با بهره‌مندی از سخنرانان ملی و برجسته اقدام شد.

وی کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را یک کار جمعی تعریف کرد و افزود: موفقیت‌های استان در بزرگداشت ایام‌الله انقلاب اسلامی مرهون همدلی و تلاش همه مسئولان دلسوز به ویژه مردم خوب و ولایی استان گیلان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از آیت الله جنتی به عنوان عمار انقلاب و مرید رهبر معظم انقلاب یاد کرد و گفت: هدایت های هوشمندانه و توصیه های پدرانه این مجاهد نستوه در راس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای بزرگداشت مناسبت های ملی و انقلابی بسیار راهگشا بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان برگزاری مراسم انقلاب اسلامی ملی و انقلابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۹۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی رغم سانسور شدید از سوی رژیم اسراییل، اما مردم با موبایل شکست آنها را به جهانیان نشان دادند

سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادواره شهید ابراهیم همت گفت: شهید ابراهیم همت فرمانده ای بود که در خط مقدم قرار داشت، وقتی یک بسیجی فرمانده خود را در خط مقدم می بیند اگر همه سپاه کفر جمع شوند نمی توانند به پیروزی دست یابند همانطور که چنین شد و ۸۷ کشور رسما اعلام کردند در ۸ سال دفاع مقدس با ایران جنگیدند اما نتوانستند کوچکترین پیروزی به دست آورند، قطعا ما به تکلیفمان عمل کردیم که خداوند این پیروزی ها را به دست ما به جهانیان نشان داده است. 

 او افزود: رژیم صهیونیستی خباثت خود را به حدی رساند که با حمله به کنسولگری کشور دستانمان باز باشد بتوانیم آن ها را تنبیه کنیم و این از اراده خداوند متعال است که می خواهد حزب شیطان شکست بخورد و همگان پیروزی حزب الله را ببینند.

سرتیپ فدوی ادامه داد: با وجود اینکه انقلاب رسانه ای را دشمنان ما یعنی آمریکا و جنایتکاران او در اختیار دارند اما نتوانستند از شکست خود در تصویرسازی هایی که انجام می دهند جلوگیری کنند چرا که مردم با گوشی های همراه خود منادی جبهه های حق شدند و شکست آنان را به همه عالم نشان دادند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: موشک های قدرتمند سپاه پاسداران در بزرگترین پایگاه هوایی جنایتکاران بر سرزمین های اشغال شده فلسطین فرود آمد و دل همه عالم را با این شکست شاد کرد و این روند پیروزی هر روز ادامه خواهد داشت.

 این مقام ارشد نظامی با بیان اینکه وعده خدا حتمی است و تخلفی در آن نیست، تصریح کرد: خدا در تمامی وعده ها شرط گذاشته است تا به بنده خود عزت و افتخار دهد و شرط پیروزی در برابر ظلم صهیونیست ها ایستادگی کردن است و امروز فلسطینیان نسبت به ۶ ماه گذشته در نزد جهانیان عزیز هستند.

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اقدام صحیح و واضحی که جمهوری اسلامی بر علیه صهیونیست ها انجام داد، اظهار کرد: این اقدام را تمام جهان دیدند اما سایر اقدامات را همه نمی بینند پشتیبانی از جبهه های مقاومت دستور ولی و امام ما بوده و هست وسپاه این دستور را به تمام و کمال اجرا کرده و خواهد کرد.

سردار فدوی افزود: امروز کسانی که انقلاب اسلامی را درک کرده اند با قدرت بی نظیری مقابل قدرت های بزرگ می ایستند و نمونه آن جبهه مقاومت است که در برابر خبیث ترین خبیثان عالم ایستادند و بزرگی می کنند، هر روز جبهه حق انقلاب اسلامی مستحکم تر و بزرگ تر خواهد شد چرا که افراد زیادی می خواهند در این جبهه باشند و به میزان توانایی خود در این راه سهیم شده اند.

او گفت: حضرت امام (ره) در شروع نهضت انقلاب اسلامی نوک حمله خود را به سمت صهیونیست های جنایتکار گرفت و در مورد خباثت، جنایت، استکبار و کودک کشی این رژیم خبیث حرف زد و اکنون بعد از ۶۰ سال بیش از ۹۲ درصد کشورهای دنیا همان حرف ها را می زنند و حرف حق انقلاب اسلامی هر روز گستره بیشتری در عالم پیدا می کند این مختص مسلمانان نبوده و موکول به مستضعفان عالم است، همه آن ها می فهمند و طرف مظلوم هستند، جنایتکاری و ظلم شیطان بزرگ و ولد ناخلفش صهیونیست را می بینند و می خواهند که آن ها نباشند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • دفاع موشکی ایران در برابر اسرائیل ابهت امت اسلامی را به رخ جهانیان کشاند/مسئولان مشکلات معیشتی مردم را حل کنند
  • علی رغم سانسور شدید از سوی رژیم اسراییل، اما مردم با موبایل شکست آنها را به جهانیان نشان دادند
  • تبریک مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران درپی قهرمانی تیم ملی کشتی
  • راهپیمایی مردم گیلان درحمایت از مقاومت مردم مظلوم غزه و عملیات وعده صادق
  • راهپیمایی مردم گیلان درحمایت از مقاومت مردم مظلوم غزه و عملیات «وعده صادق»
  • نمایش اقتدار و تجدید بیعت ارتش با انقلاب اسلامی در استان گیلان
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای حضور مردم در راهپیمایی حمایت از اقدام تنبیهی سپاه
  • وضعیت شناسی دقیق حلقه مفقوده در فعالیت‌های فرهنگی تخصصی است
  • «غریب‌آبادی» رییس ستاد مرکزی افشای حقوق بشر آمریکایی شد
  • حوزه مقاومت اقتدار امت اسلامی را به رخ جهانیان کشید