Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت ورزش و جوانان با ارسال بخش نامه ای به فدراسیون فوتبال اعلام کرده برای لیگ بیست و یکم افزایش قرارداد فقط به اندازه تورم مصوب بانک مرکزی مجاز است.

به گزارش تابناک ورزشی، در روزهایی که دولت دوازدهم روزهای پایانی فعالیت خود را پشت سر می گذارد، قوانین عجیب از سوی وزارت ورزش و جوانان همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جدیدترین اقدام، وزارت ورزش و جوانان در روزهای گذشته نامه ای به فدراسیون فوتبال ارسال و اعلام کرده در نقل و انتقالات تابستانی افزایش دستمزد مربیان و بازیکنان تیم های فوتبال فقط به اندازه نرخ تورم که بانک مرکزی آن را اعلام می کند مجاز است و در واقع بازیکنان نمی توانند با مبالغ مورد نظر خود با باشگاه ها وارد مذاکره شوند. این نامه ای است که اخیرا به دست تمام باشگاه های فوتبال هم رسیده است.  

نکته عحبیب در این باره این است در این قانون اشاره نشده بازیکنانی که قصد دارند با یک باشگاه دیگر قرارداد امضا کنند، چه مبالغی را می توانند پیشنهاد بدهند و با این شرایط و در صورت اجرایی شدن این قانون بازیکنان ترجیح می دهند از تیم فعلی خود جدا شوند و با باشگاه های خواهان خود قرارداد امضا کنند تا بتوانند مبالغ مورد نظر خود را دریافت کنند.

از طرف دیگر بازیکنانی که مثلا دو سال قبل با یک باشگاه قرارداد امضا کرده اند و نسبت به آنهایی که فصل گذشته با مبالغ بالاتر قراردادهای خود را تمدید کردند، پول کمتری گرفته اند، امیدوار بودند بتوانند مبالغ معقولی از باشگاه دریافت کنند که با این قانون اضافه قرارداد آنها یک مبلغ مشخص خواهد بود، حتی اگر آنها در لیگ بیستم درخشش قابل توجه داشته باشند.

این قانونی است که می تواند باشگاه ها را در آستانه شروع فصل نقل و انتقالات با مشکلات عدیده روبرو کند، هرچند با روی کار آمدن دولت جدید بعید است این قانون به مرحله اجرا برسد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو موج پنجم کرونا طرح ساماندهی فضای مجازی محمد سرور رجایی فرزانه فصیحی فدراسیون فوتبال وزارت ورزش سقف قرارداد المپیک 2020 توکیو موج پنجم کرونا طرح ساماندهی فضای مجازی محمد سرور رجایی فرزانه فصیحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۹۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ورزش: امروز در تاریخ ورزش بهترین است

به گزارش "ورزش سه" کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان در نطقی کوتاه از اتفاق رخ داده برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ابراز رضایت کامل کرد. او حرفهایش را اینطور آغاز کرد: از این اتفاق میمون و مبارک خرسندیم. ۳۵ سال است در ورزش بوده‌ام و امروز بهترین روز ورزش کشور است که نقطه عطف تاریخ ماست. ۲ باشگاه مردمی استقلال و پرسپولیس مورد توجه افکار عمومی هستند و با شادی و ناراحتی آن، شاد و ناراحت می‌شوند.

وزیر ورزش ادامه داد:  فوتبال امروز یک صنعت است و یکی از ظرفیت‌های مردمی کشور، ظرفیت سرخابی‌هاست و من از همه عزیزانی که در خصوصی‌سازی مساعدت کردند. از دولت و رئیس جمهور که انصافا اگر تاکیدات ایشان نمی‌بود، شاید این اتفاق رخ نمی‌داد. اگر همراهی وزارت اقتصاد و شخص آقای خاندوزی نمی‌بود، اگر همکاری‌های مجموعه فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش نبود، این موضوع مهم اتفاق نمی‌افتاد. به سهم خودم تقدیر و تشکر می‌کنم. از خریدارانی که وارد این عرصه شدند و به فوتبال کشور کمک کردند متشکرم. 

به گفته وزیر مطمئنا شاهد توسعه فوتبال و رفع مشکلات مورد نقد کارشناسان فوتبال خواهیم بود. در وزارت ورزش در جایگاه نظارتی گام برمی‌داریم. از رسانه‌ها در نقد در راه خصوصی‌سازی و انتشار آن، متشکرم. رسانه فرصتی برای ورزش ماست و مدیون آن هستیم. کار نظارتی وزارت اقتصاد و ورزش از امروز ادامه خواهد داشت و فدراسیون هم کنار ماست. هر زمان حال ۲ باشگاه خوب باشد، حال ورزش ما هم خوب است.

هاشمی  همچنین خبر داد که سهم وزارت در باشگاه‌داری صفر خواهد بود. او گفت: همیشه می‌گفتیم کار ما تیم‌داری نیست و سیاست‌گذار و ناظر هستیم. به‌دنبال محقق شدن اراده خصوصی‌سازی بودیم و می‌گفتند این عمل شدنی نیست، اما اراده دولت محقق شد و توانستیم. برنامه‌ای ۵ درصدی برای سهام پیشکسوتان قرار دادیم که برای صاحبان اصلی یعنی پیشکسوتان است. با هماهنگی وزارت اقتصاد و مشورت‌ها، مسیر واگذاری ۵ درصدی هم رخ می‌دهد تا وزارت کاملا از باشگاه‌داری خودش را جدا کند.

و جملات آخر درباره مجوز حرفه‌ای:  یکی از مشکلات ما به بهترین شکل ممکن حل شده. مسائل دیگری هم برای سرخابی‌ها بوده. ۷ جلسه با مسئولان داشتیم و تمام مسائل را برطرف کردیم تا سرخابی‌ها بدون استرس و مشکل در لیگ قهرمانان شرکت کنند. هوادار باید حالش را ببرد و کیف کند و استرس نکشد.

هاشمی در پایان حرفهایش گفت: نه ما نه وزارت اقتصاد نقشی در تعیین‌تکلیف مالکان استقلال و پرسپولیس نداشتیم. این ۲ کنسرسیوم با میل خودشان سهام را خریداری کردند.

دیگر خبرها

  • رسمی؛ قرارداد سرجیو کونسیسائو با پورتو تمدید شد
  • تغییر نام رسمی فراری در فرمول یک
  • درآمدهای نفتی باعث ایجاد تورم می‌شود؟
  • رئیس فراکسیون کارگری: عدم افزایش حق مسکن و پایه سنوات کارگران هیچ توجیهی ندارد
  • عدم افزایش حق مسکن و پایه سنوات کارگران هیچ توجیهی ندارد
  • اعلام رسمی نتایج «پیمایش ملی سلامت روان» در ابتدای تابستان
  • وزیر ورزش: امروز در تاریخ ورزش بهترین است
  • رسمی: گزینه بایرن با استون‌ویلا تمدید کرد
  • علی دایی؟ فکرش را هم نکنید!
  • بازسازی یک عکس‌ خاطره‌انگیز‌ فوتبالی توسط فوتسالی‌ها