Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار سیدصادق حسینی ظهر امروز در دیدار تعدادی از اعضای مجمع جهادگران استان و اعضای شوراهای جهادی سپاه‌های شهرستانی استان که بصورت ویدیوکنفرانس برگزار شد، با تبریک اعیاد قربان و غدیر، اظهار داشت: گروه‌های جهادی همچنان که از اسمشان پیداست جهادی و برای خدمت‌رسانی به نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر و نقاط حاشیه‌ای و روستاهای محروم است که این مناطق و افراد در کردستان زیاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: خدمات فرهنگی، مالی و عمرانی گروه‌های جهادی زیاد است که در کردستان به عینه دیده می‌شود و در موضوعات مختلف ظهور و بروز پیدا می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: نکاتی که در فرمایشات رهبری که به صورت پیامی ۹ ماده‌ای صادر شده است، به صورت اساسی طرح موضوع شده که نمونه آن که کمتر از چند روز محدود موضوع کم‌آبی خوزستان مطرح شد، گروه‌های جهادی زیادی برای خدمت‌رسانی و حل مشکل به آنجا اعزام شدند.

سردار حسینی تصریح کرد: اگرچه گروه‌های جهادی سازماندهی‌شده فعالیت آنها مشخص است و در محدوده‌های جغرافیایی مختلف کشور فعالیت دارند اما در صورت نیاز به سایر مناطق کشور و از استان‌های مختلف اعزام می‌شوند و این همان جهادی‌بودن آنها را نشان می‌دهد.

وی عنوان کرد: جهادگری از همان اوایل انقلاب در قالب جهاد سازندگی شکل گرفت و بنا به اهمیت موضوع سپاه نسبت به تشکیل گروه‌های جهادی اقدام کرد که اصل هدف آنها تمدن‌سازی است که بخشی در قالب گروه‌های جهادی بروز و ظهور یافته است.

فرمانده سپاه کردستان ادامه داد: فعالیت گروه‌های جهادی برگرفته از اصل فرهنگ انقلاب اسلامی و اهل بیت(ع) است که با انگیزه و پرتلاش به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی یادآوری کرد: امام علی(ع) و امام سجاد(ع) شبانه و به صورت گمنام انبان به دوش به در خانه نیازمندان می‌رفتند و کمک می‌کردند که امروز این عمل را در قالب گروه‌های جهادی مشاهده می‌کنیم.

سردار حسینی گفت: جوانان بانشاط و باانگیزه‌ای در زمینه‌های کمک مومنانه، خدمات عمرانی، فرهنگی و اجتماعی در استان کردستان فعالیت دارند و گروه‌های جهادی الگوی خوبی برای مسوولان هستند و این همان شیوه‌ای است که برای کمک به اجرای طرح‌ها به مسوولین ارائه می‌شود.

وی در ادامه افزود: در شرایط فعلی کار جهادی خیلی ارزشمند است چرا که در شرایط خیلی سختی هستیم هر چند گروه‌های جهادی در ایام کرونا نیز کمک خوبی به مقابله با این ویروس کردند.

فرمانده سپاه کردستان همچنین به خدمات چشم‌پزشکی، درمانی و پزشکی رایگان گروه‌های جهادی در استان کردستان اشاره کرد و گفت: چنین خدماتی جدای از رضایتمندی مردم، به سلامت آنها کمک می‌کند که سپاه در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

وی به جهادگران توصیه کرد: هر اندازه فعالیت داشته باشند و به مردم خدمت کنند خداوند از آنها راضی است و گفت ما نیز به عنوان سپاه در حد توان کمک خواهیم کرد.

سردار حسینی فعالیت‌های جهادی را جزو عبادات و باقیات الصالحات خواند و گفت: پیام پیامبر اسلام و ائمه و رفتار ائمه اطهار و امیرالمومنین در قامت گروه‌های جهادی و جهادگران تجلی یافته است.

انتهای پیام/2330/70

منبع: فارس

کلیدواژه: سردار حسینی فرمانده سپاه کردستان گروه های جهادی اقدامات جهادی گروه های جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۰۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز ۲۰ بسته برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در گردشگری کرمان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین تجلی، ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: امسال با توجه به شعار سال که توسط مقام معظم رهبری به عنوان جهش تولید و مشارکت مردم عنوان شده است، ۲۰ بسته برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه گردشگری میراث فرهنگی تجهیز شده است.

وی افزود: افرادی که علاقه مند سرمایه گذاری در این حوزه هستند می‌توانند به معاونت سرمایه گذاری میراث فرهنگی، گردشگری استان کرمان مراجعه و ضمن دریافت فهرست بسته‌های سرمایه گذاری برحسب میزان سرمایه و علاقه خویش بسته مورد نظر را انتخاب کنند.

وی تصریح کرد: ویژگی بسته‌های سرمایه‌گذاری در این است که حجم بسته‌های سرمایه گذاری با دقت محاسبه گردیده است و همچنین مکان یابی و اینکه در چه منطقه‌ای از استان واقع شده است مشخص شده است.

تجلی، گفت: از دیگر ویژگی‌های بسته‌ها این است که نوع فعالیت گردشگری کاملاً مشخص و معین است.

کد خبر 6087968

دیگر خبرها

  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • تجهیز ۲۰ بسته برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در گردشگری کرمان
  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • تأثیر زیارت قبور ائمه اطهار(ع) در بخشش گناهان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • ویزیت رایگان اردو‌های جهادی در مناطق محروم روستایی بخش کوهسار سلماس 
  • بررسی فقهی، پزشکی عبادات و عقود افراد دارای اختلالات گفتاری
  • سپاه با مدیریت جهادی و اخلاص ماندگار شد