Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@22:19:52 GMT

کریستیانو رونالدو؛ غایب بزرگ جام برلوسکونی

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۰۲۹۷

کریستیانو رونالدو؛ غایب بزرگ جام برلوسکونی

رونالدو فوق ستاره پرتغالی یوونتوس، همراه با پائولو دیبالا و آلوارو موراتا در بازی امشب برابر مونزا غایب خواهند بود.

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در ادامه دیدارهای اردوی پیش فصل خود، امشب از ساعت 23:30 به وقت تهران در خانه تیم دسته دومی مونزا به میدان می‌رود اما دو ستاره سرشناس‌اش کریستیانو رونالدو و پائولو دیبالا در این بازی حضور نخواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

بازی امشب در اولین دوره جدید جام برلوسکونی(مالک باشگاه مونزا) پس از پایان دوران تملک او در باشگاه میلان است که در خانه تیم دسته دومی ایتالیا برگزار می‌شود. تا قبل از فروش میلان به چینی‌ها در سال 2017، جام برلوسکونی هر ساله میان تیم‌های میلان و یوونتوس برگزار می‌شد و ظاهراً نخست وزیر سابق ایتالیا قصد دارد این سنت را با تیم جدیدش ادامه دهد.

 

 

 

 

طبق گزارش نشریه گاتزتا دلواسپورت ایتالیا؛ برای بازی امشب پائولو دیبالا ستاره آرژانتین بانوی پیر به دلیل کوفتگی عضلانی نمی‌تواند به میدان برود. کریستیانو رونالدو هم به دلیل اینکه به تازگی از تعطیلات برگشته و آمادگی کافی برای بازگشت به میادین را ندارد و هنوز در حال انجام تمرینات آمادگی جسمانی است. این وضعیت در مورد آلوارو موراتا و رودریگو بنتانکور دو تن دیگر از بازیکن ملی پوش یوونتوس که به تازگی از تعطیلات برگشته‌اند صدق می‌کند.

یوونتوس دیبالا آث میلان کریستیانو رونالدو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس دیبالا آث میلان کریستیانو رونالدو کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۰۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینتر نمی‌تواند اسکودتو را در خانه میلان جشن بگیرد

به گزارش "ورزش سه"، رود گولیت، اسطوره میلان، در مورد دربی دلا مادونینا و ویژگی های برتر اینتر و اینکه قهرمان امشب مشخص می شود یا خیر، حرف زد.

نراتزوری این شانس را دارد که بیستمین اسکودتوی خود را در دربی امشب در سن سیرو به دست بیاورد و این اتفاق برابر رقیب همشهری لذتی دو چندان دارد. اختلاف دو تیم 14 امتیاز است و به فاصله 6 بازی تا پایان فصل، اینتر یک برد دیگر برای قهرمانی نیاز دارد.

گولیت در این رابطه گفت:« در میلان آنها یک بازی متفاوت را ترجیح می دادند، فرض کنید این یک مسابقه تعیین کننده نبود، اما با توجه به شرایط، مطمئن هستم که آنها هر کاری انجام می دهند تا نبازند. اینتر نمی تواند اسکودتو را در دربی در خانه میلان جشن بگیرد.»

گولیت ادامه داد:« با این اوصاف، باید اعتراف کنیم که اینتر خیلی خوب بازی می کند. آنها سال گذشته به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیدند و یک تیم عالی دارند. من چیزی را می گویم که هرگز نمی خواستم بگویم. آنها شانس اول پیروزی در بازی امشب هستند، بله این طور است.»

دیگر خبرها

  • ۲ غایب بزرگ استقلال در بازی حساس مقابل تراکتور
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • «سیلوا» غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • چرا رونالدو می‌ترسد به آمریکا سفر کند؟
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • ترنت الکساندر آرنولد یک قرار شام رویایی را با حضور جرارد، زیدان و کریستیانو رونالدو تصور می کند! / فیلم
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا
  • اینتر نمی‌تواند اسکودتو را در خانه میلان جشن بگیرد
  • غایب بزرگ جشن پیروزی رئال در ال‌کلاسیکو