Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین – هانا پاکمند؛ بیشترین ارزش معاملات صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در روز جاری به صندوق اعتماد آفرین پارسیان با ارزش ۱۹۰میلیارد تومان تعلق داشت و بعد از آن صندوق با درآمد ثابت کمند بود که دومین صندوق پرمعامله لقب گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صندوق امین یکم فردا نماد (امین یکم) نیز در جایگاه سوم معاملات صندوق‌های ETF قرار گرفت.

حقوقی‌ها حدود ۱۲۰میلیارد تومان واحدهای صندوق امین یکم فردا نماد (امین یکم) را از حقیقی‌ها خریدند (۶۹درصد از معاملات صندوق) و اشخاص حقیقی نیز بخشی از مالکیت صندوق توسعه اندوخته آینده با نماد (اطلس) را به ارزش بیش از سه میلیارد تومان به نفع خود تصاحب کردند (۵۶درصد معاملات).

دارندگان صندوق پشتوانه سکه طلای کیان (گوهر) رشد ۴.۹درصدی دارایی خود را به چشم دیدند و از طرف دیگر مالکان صندوق امین تدبیرگران فردا (الماس) با زیان ۰.۱درصدی در یک روز مواجه شدند. هیجانات امروز همچنین باعث شد که بیشترین نوسان قیمت (۱۲.۴درصد) در رابطه با صندوق آرمان سپهر آشنا با نماد (آسام)در تابلو معاملات نقش ببندد.

دو صندوق واسطه‌گری مالی و پالایشی یکم روی هم بیش از ۲۱۰میلیارد تومان معامله شدند یعنی ۱۸درصد از خرید و فروش‌های صندوق‌های قابل معامله به این دو صندوق دولتی اختصاص داشت.

از سویی دیگر جمع معاملات صندوق‌های طلایی به حدود ۶هزار و ۹۳۵میلیون تومان رسید. همچنین بیشترین رشد قیمت (۵.۳درصد) این گروه به صندوق پشتوانه سکه طلای زر افشان  اختصاص یافت.

کل ارزش معاملات صندوق‌های معامله‌پذیر در نهایت به حدود هزار و ۲۰۰میلیارد تومان رسید و خروج پول حقیقی بیش از ۴۱۵میلیارد تومان شد، این در حالی است که گردش امروز بازار سهام در حدود ۶هزار و ۳۲۰میلیارد تومان و مقدار ورود پول حقیقی بیش از ۳۱۵میلیارد تومان بود.

برای مشاهده تصویر  در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

 

پربیننده ترین عرضه سیمان در بورس کالا ادامه‌ دار خواهد بود؟ نحوه انتقال سهام بورسی فرد متوفی به وراث نمای پایانی بورس ( ۹مرداد۱۴۰۰) / شاخص کل با رشد ۳۴هزار واحدی همراه شد نقشه بورس (۹مرداد) / آغاز کار بازار با رشد ۱۲هزار واحدی شاخص کل عملکرد مجامع شرکت های پتروشیمی در چهار سال گذشته / متوسط تقسیم سود پتروشیمی ها ۹درصد کاهش یافت

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس امروز معاملات صندوق معاملات صندوق ها امین یکم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۰۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص بورس امروز ۷ فروردین/افت ۴ هزار واحدی

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با افت ۴۱۸۴ واحدی به ۲,۲۴۹,۴۱۶.۵۳ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز _سه‌شنبه هفتم فروردین_ با افت ۴۱۸۴.۹۴ واحدی به ۲,۲۴۹,۴۱۶.۵۳ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۵۷۴.۵۳ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۶.۳۶۱ میلیارد سهم بود که طی ۳۵۰,۳۰۱ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۴۳,۳۷۸.۰۶۵ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۸,۰۰۳,۰۱۱.۴۷۷ میلیارد ریال شد.

نمادهای «فولاد»، «فملی» و «شپنا» بیشترین تأثیر منفی را در شاخص کل گذاشتند.


کد خبر 739155

دیگر خبرها

  • پیش بینی بورس در بهار ۱۴۰۳| بورس سبزپوش می‌شود؟
  • گزارش بورس امروز چهارشنبه ۸ فروردین ماه ۱۴۰۳
  • شاخص بورس امروز ۸ فروردین/رشد ۱۱ هزار واحدی
  • رشد ۱۱ هزار واحدی بورس در پایان نخستین هفته کاری ۱۴۰۳
  • رشد ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس در آخرین روز معاملاتی هفته
  • درج صندوق سرمایه‌گذاری بخشی صنایع مفید با نماد سیمانو در بورس تهران؛ سیمانو چیست؟
  • پیش‌بینی بورس فردا ۸ فروردین ۱۴۰۳
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۷ فروردین ماه ۱۴۰۳
  • شاخص بورس امروز ۷ فروردین/افت ۴ هزار واحدی
  • شاخص بورس ۴ هزار واحد افت کرد