Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در نامه‌ای به دکتر علیرضا رییسی، معاون بهداشت وزارت بهداشت، درخصوص ثبت نام، نوبت دهی و تزریق واکسن افراد ۵۵ تا ۵۸ ساله در شهر تهران، تاکید کرد.

خبرگزاری میزان - بنا بر اعلام پایگاه خبری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سعید نمکی،  در نامه‌ای به علیرضا رییسی، معاون بهداشت وزارت بهداشت، درخصوص ثبت نام، نوبت دهی و تزریق واکسن افراد ۵۵ تا ۵۸ ساله در شهر تهران، تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در این نامه آمده است:

جناب آقای دکتر رییسی
معاون محترم بهداشت

پیرو برنامه ریزی‌های قبلی در مورد گروه‌های هدف واکسیناسیون و با توجه به موجودی واکسن و ظرفیت پایگاه‌های واکسیناسیون، شایسته است در شهر تهران جهت ثبت نام افراد ۵۵ تا ۵۸ ساله در سامانه و نوبت دهی و تزریق واکسن این گروه اقدام گردد.

بیشتر بخوانید: ۲۸۶ فوتی و ۱۹۸۴۶ ابتلای جدید کرونا در کشور

انتهای پیام/

برچسب ها: کرونا واکسن کرونا نمکی وزیر بهداشت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرونا واکسن کرونا نمکی وزیر بهداشت نوبت دهی و تزریق واکسن ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۰۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربودن دختر نوجوان توسط پسر ۲۵ ساله برای ۱۰ میلیارد تومان

دختر نوجوانی که هدف آدم‌ربایی قرار گرفته بود، توسط تیم جنایی آزاد شد و آدم‌ربا به چنگال قانون افتاد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اواسط فروردین ماه امسال خانواده‌‌ای در جنوب تهران با مراجعه به کلانتری اظهار داشتند که دختر 16 ساله‌شان توسط فردی ربوده شده است. آدم‌‌ربا با تماس تلفنی و تهدید به قتل، خواستار دریافت 10 میلیارد تومان پول برای آزادی دخترشان شده است.

 

پس از ثبت این شکایت موضع رسیدگی به پرونده در دستور کار قاضی محمدمهدی براعه؛ بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امورجنایی قرار گرفت و خیلی زود تیم پلیسی با صدور دستور قضایی، تجزیه‌ و تحلیل‌های اطلاعاتی را برای آزادی گروگان آغاز کردند.

تیم تحقیق در نخستین گام با اقدامات فنی و اطلاعاتی هویت صاحب خط تلفنی که با تهدید به قتل، درخواست 10 میلیارد تومان پول کرده بود را شناسایی کردند و متوجه شدند که او حدوداً 25 ساله است و به تازگی از استان‌های غربی کشور به تهران آمده و در جنوب تهران زندگی می‌کند.

قتل خونین پسر تهرانی در درگیری خیابانی/ دوست مقتول بازداشت شد

بازپرس جنایی در این شاخه از تحقیقات دستور بازداشت متهم را صادر کرد که در ادامه ماموران پلیس آگاهی راهی مخفیگاه موردنظر شدند و پس از تعقیب و مراقبت چند دقیقه‌ای آدم‌ربا را طی یک عملیات ضربتی به دام انداختند و دختر نوجوان را آزاد کردند.

متهم در جریان تحقیقات ابتدایی در اظهارات و نقیضی منکر آدم‌ربایی شد و ادعا کرد که با دختر نوجوان در فضای مجازی آشنا شده و همه این تماس‌ها برای دریافت پول صحنه‌سازی شده بود.

به گزارش تسنیم، با دستور بازپرس جنایی، متهم برای روشن شدن زویای پنهان پرونده در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزگ قرار گرفت و تحقیقات درباره ادعاهای مطرح شده از سوی مرد جوان ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون همگانی گارداسیل انجام می‌شود؟ | مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسیناسیون واکسن اچ‌پی‌وی
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل
  • وزارت بهداشت ضرورتی برای تزریق واکسن گارداسیل نمی بیند
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل/ فعلا الزامی به تزریق همگانی نیست
  • کاهش رشد جمعیت متوقف شده است/ تولید نان با آرد کامل در بیش از ۱۸۰۰ نانوایی/ بررسی مالیات بر دخانیات در مجلس/ آغاز تزریق واکسن پنوموکوک و روتاویروس در کشور
  • ربودن دختر نوجوان توسط پسر ۲۵ ساله برای ۱۰ میلیارد تومان
  • آغاز تزریق ۲ واکسن جدید کودکان در جنوب کشور تا ۱۰ روز آینده
  • الزام تزریق واکسن‌های روتاویروس و پنوموکوک در کشور
  • تزریق واکسن هپاتیت سی در سال جاری/ آغاز غربالگری یکی از سرطان‌ها به زودی
  • تزریق واکسن اس ام ای در دستور کار قرار گرفت