Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدتی است که در بخش «‌درددل مردم» پنجره‌ای به سوی شما گشوده‌ایم تا مشکلات خود را با ما در میان بگذارید. بدیهی است در بسیاری از موارد مطرح شده امکان قضاوت برای الف وجود ندارد. به همین دلیل در انتظار پاسخ مسئولان و دستگاههای مربوطه خواهیم بود که در همین بخش منتشر خواهد شد.

شما می توانید مسایل و مشکلات خود را در بخش کامنت‌های ذیل همین مطلب ارسال کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مطلب هر روز با پیام های شما بروز خواهد شد.


چند نکته :
۱- مطالب حتی المقدور کوتاه و بدون حاشیه روی نوشته و به موضوع اصلی مورد نظر پرداخته شود. در نوشتن دقت کنید مطالب، مفهوم و روشن بیان شوند.
۲- فقط مشکل و مساله خود را مطرح و از اظهار نظر یا ابراز همدردی خودداری کنید. 
۳- در صورتی که مطلب نیازمند الصاق تصویری از مدارک بود حتما به پیوست ارسال گردد.
۴- در مواردی ممکن است دستگاه مربوطه نیازمند ارتباط با نویسنده مطلب باشد در صورت تمایل نام و نام خانوادگی و شماره ای برای تماس اعلام نمایید.
۵- به مشکلات مطرح شده قبلی در این صفحه پاسخ ندهید و مشکل خود را نیز به صورت مستقل از آن ها بنویسید.
۶-بدیهی است پیامهای حاوی توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نخواهد شد.

**********************************

 

۱۴۰۰/۵/۹

چرا هیچ مرجعی به ظلم و بلایی که دانشگاه آزاد بر سر دانشجویان خود می آورد رسیدگی نمی کند؟ آیا این کارتل عظیم اقتصادی می بایست بدون هرگونه نظارت و به دلخواه مدیران اقتصادی خود اداره شود؟

 

لطفا وزارت کشور دولت اینده فکری به حال ورود افغانها به کشور بکند

 

فرو نشست زمین در اکثر مناطق ایرانی بحرانی و خطرناک شده است

 

نان در ایران ارزانترین در دنیاست برای همین گاوداری ها استفاده میکنند باید به ارزش واقعی تا 7 برابر شود

 

سلام چرا در کشور ما همیشه قوانین عقب هستند و وقتی جندین مورد ناگوار پیش بیاید و باز آن هم آن اگر رسانه ای شود مسولین را بیدار می کند ، حالا عرض بنده در خصوص نگهداری سگ و دیگری مقرارت مربوط به پارک خودرو مقابل در منازل دیگران هست که می طلبد هرچه سریعتر قوانین مناسب و به روز تدوین و اعمال گردد چه ایرادی دارد که از روی قوانین یک کشور پیشرفته کپی برداری کنیم چون در آنجا نواقصش مرتفع و جواب خود را پس داده است .

 

تقاضا از گروهای جهادی برای جمع آوری خشکماند و رساندن به دامها......شصت میلیون دام در مراتع ضعیف ایران که در حال فقیر شدن هستند حضور دارند ....از طرفی صدها تن زباله تر حاصل از پسماند میوه و غذا هر روز روانه سطل زباله ها می‌شود و تولید شیرابه می‌کند.... گروهای جهادی می توانند در کلیه کشور با آموزش به مردم سعی کنند تا مردم پسماندها را بطور صحیح خشک و برای دامها مصرف شود هم انقلابی در حفظ مراتع ایران می‌شود و هم از تولید شیرابه جلوگیری می‌شود و هم غذای دامها تامین می‌شود و هم انقلابی در حفظ محیط زیست ایران میشود

 

اعضای شورای انقلاب فرهنگی تصویب نموداند که هر فرد هیات علمی با مرتبه استادیاری برای دانشیار شدن باید حداقل یک پروژه برون موسسه ای و هر فرد هیات علمی با مرتبه دانشیاری برای استاد شدن سه پروژه برون موسسه ای را باید به عنوان مجری انجام دهد و شرایط وتویی هر دارد. یک نفر نیست از این افراد بحرالعلوم بپرسه آخه یک دانشیار چقدر باید دنبال پروژه برون موسسه ای بگردد که پیدا کرده و چقدر طول می کشه که آن را انجام دهد؟ واقعا آدم به این افراد شک می کند.

 

باسلام خواهشمندم به وضع شهرداری ارومیه رسیدگی کنید به هرکس می خواهند مجوز ساخت می دهند وبه هرکس که دلشان نمی خواهد میگویند امکان پذیر نیست همسایه های من به علت مجاورت با نهر آب متروکه که پانزده قطعه است همه ساخته اند اینجانب مراجعه می کنم می گویند امکان پذیر نیست همسایه ها قاچاق ساخته اند شما بگوید آپارتمان هشت طبقه را وسط شهر می توان قاچاق ساخت که به من می گویند قاچاق ساخته شده

 

باسلام ، چندین سال است بنده یک زمین خریداری کرده ام که مربوطه به یکی از تعاونیهای ادارات( تعاونی شیلات) است پانزده قطعه از این زمینها از نظر نهر متروکه مشکل دارند که چهارده قطعه آن  ساخته شده اند که یکی ازقطعه ها آپارتمان سازی شده که شهرداری می گوید بدون مجوز بوده آیا آپارتمان هشت طبقه را بدون مجوز می توان ساخت بنده نیز که یک قطعه دارم وبعد از سی سال نتوانستم از شهرداری مجوز بگیرم همه چهارده قطعه ساخته شده ولی کسی پاسخ نمی دهد واکنون که بازنشسته شده ام دیگر مستاصل گردیده ام هیچ کس پاسخگو نیست وادارات بهم پاس می دهند شهرداری به مسکن و...

 

دراول تابستان سال 97یک آپارتمان سه خوابه درشیراز پیش خرید کردم ولی فروشنده بعدا تغییر نقشه داده و مساحت آشپزخانه را از آن کم کرده وبه دو خوابه مجاور افزوده و مساحت آپارتمان  من هم حدود 15مترکاهش یافته است جهت تامین دلیل و جبران ضرر شکایت کرده ام و دوبار  درشورای حل اختلاف و یک بار درشورای داوری مطرح شده و طرف حاضر نشده است و به شعبه چهار حقوقی ملاصدرا ارجاع شده و دراین شعبه شامل مرور زمان گشته وتاکنون که حدود یک سال از طرح این قضیه می گذرد هیچ نتیجه ای حاصل نشده است.ایشان ميگفت اگرشکایت کنی پارتی دارم و دستت به هیچ جا نميرسد من فکر میکردم تهدید می کند ولی اکنون می فهمم که کاملا درست گفته است ومتاسفانه هیچ رسیدگی نميشود. آقای اژه ای دستور بدهند این یک مورد را بعنوان نمونه رسیدگی شود  که آیا صدور دستور تامین دلیل به این راحتی باید این همه زمان ببرد ؟!فقط باید کارشناس دادگستری می آمد و نقشه معماری تغییر یافته و مساحت کم سالن نشیمن سه خوابه واشپزخانه را بررسی میکردو نظر می داد.بعلت همین تغییر نقشه و کاهش مساحت سالن و آشپزخانه بعداز یک سال معطلی من آنرا به کمتر ازمتری 9میلیون تومان در پاییز 99 فروختم درصورت که آپارتمان در همین محل متری 13میلیون تومان بوده است!!!!

 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۰۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت گرمخانه شهرداری ارومیه در حال اجرا است 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،روند عملیات اجرایی ساخت گرمخانه شهرداری ارومیه به مساحت بیش از ۱۰۰۰ مترمربع و با پیش‌بینی ظرفیت اسمی ۱۰۰ نفر همچنان ادامه دارد .

گرمخانه شهرداری ارومیه با هدف ساماندهی افراد بی پناه طراحی شده و هم‌اینک با پیشرفت فیزیکی بیش از ۶۸ درصد در مرحله اجرای‌ نمای ساختمان قرار دارد.

برای ساخت این پروژه در محل جاده سرو  که از سوی معاونت فنی و امور زیربنایی شهرداری ارومیه انجام می‌گیرد تاکنون در حدود  ۴۰ میلیارد ریال هزینه صرف شده است.

دیگر خبرها

  • تکمیل راه آهن خواف هرات
  • ساخت گرمخانه شهرداری ارومیه در حال اجرا است 
  • با ۷ میلیارد تومان چندمتر خانه می‌توان خرید؟
  • قیمت آپارتمان در چیتگر چقدر است؟
  • ساخت و بازسازی بیش از ۲۰۰ قطعه توسط متخصصان نیروگاه رامین اهواز
  • اختلال محسوس قیمت مسکن در تبریز و تهران؛ آپارتمان ۹۰ تا ۱۵۰ متری چند؟
  • قیمت خانه در تهران چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • پیشرفت فیزیکی مطلوب قطعه ۶ آزادراه تبریز- ارومیه/کاهش بار ترافیکی
  • در خرید مسکن بی گدار به آب نزنید / پشت پرده آگهی های خانه ارزان
  • تابلوسازی ارزان قیمت در تهران و سراسر کشور