Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم آرژانتینی پاری سن ژرمن در صدد ادامه ماجراجویی در این تیم است.

این روزها صحبت از جدایی مائورو ایکاردی از پاری سن ژرمن زیاد به گوش می رسد و این مهاجم گلزن به تیم های بزرگ اروپایی لینک شده است. با این حال فابریتزیو رومانو در خبری نقل کرده است که مهاجم پاریس تمامی شایعات را رد کرده است و در این تیم خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این منبع، ایکاردی چنین گفته است:

هم این فصل و هم فصل آینده در پاریس خواهم ماند و هیچ شکی در این مورد وجود ندارد.

به نظر می رسد تیمی که پاریس برای فصل آینده ساخته است ایکاردی را بسیار علاقه مند به ادامه حضور در این تیم کرده است.

 

اخبار داغ 

این زن با شورت بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس کاشف جام، حتی اگر در ثریا باشد | افسانه ای به نام پرسپولیس نامه تمجید خبرنگار سعودی از رکوردهای پرسپولیس توییتر بایرلورکوزن انتقال سردار آزمون را با چند ایموجی تایید کرد هامس رودریگز: نمی دانم فصل بعد در کدام تیم هستم؛ باید جایی باشید که شما را بخواهند تعجب و نارضایتی هواداران رم از انتقال الدار شاه مرادف

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۰۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر ژاوی پس از باخت در ال‌کلاسیکو عوض شد؛ در بارسا می مانم!

در حالی که چندین مرتبه ژاوی در کنفرانس‌های متعدد اعلام کرده بود که نظرش برای رفتن در انتهای فصل پابرجاست ولی به شکلی عجیب پس از باخت در ال‌کلاسیکو تصمیمش تغییر کرده و می‌خواهد در بارسلونا بماند!

به گزارش فارس، در اقدامی جالب توجه، ژاوی پس از باخت در ال کلاسیکو و پس از اینکه بارسلونا اندک شانس خود را برای قهرمانی از دست داد، نظرش عوض شده و تصمیم دارد بماند.

ژاوی که مرتبا و چندین بار در فصل اعلام کرده بود که «بی‌برو و برگرد» بارسلونا را ترک می‌کند حالا به مدیران بارسا اعلام کرده که نظرش عوض شده و گزینه «ماندن» روی میز است.

پیش از حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا، مدیران بارسلونا نیز امیدوار بودند که ژاوی در تیم بماند ولی پس از حذف این تیم از اروپا گفته شد که «رافا مارکز» به تیم نزدیک شده و قرار است جانشین ژاوی شود.

باید دید لاپورتا و مدیران بارسلونا برای فصل آینده چه تصمیمی خواهند گرفت. آیا دوباره با ژاوی تمدید خواهند کرد یا افسار تیم را در دست مارکز، سرمربی تیم جوانان خواهد داد؟

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ژاوي: مي‌خواهم در بارسا خداحافظي کنم این مرد استثنایی

دیگر خبرها

  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • آتش بازی دمبله و ام‌باپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • سفارت ایران در پاریس فرد مهاجم را بخشید | این هموطن ایرانی تحت القائات فضای ایران هراسی بود
  • واکنش عجیب و رازآلود همسر مهدی قایدی به شایعات اخیر؛ مخاطب ستاره معصومی کیست؟
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا
  • دلخوری آرائوخو، با این پیشنهاد دیگر نمی‌مانم
  • تمام شایعات تکذیب شد؛ ماشاریپوف به تمرین استقلال برگشت
  • نظر ژاوی پس از باخت در ال‌کلاسیکو عوض شد؛ در بارسا می مانم!
  • پاداش تاریخی برای بلندقامتان ایران در صورت کسب سهمیه المپیک