Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان از تشکیل پرونده قضایی با موضوع شبکه اختلاس، رشاء و ارتشاء، تحصیل مال از طریق نامشروع در شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان خبر داد.

عباس حسینی‌پویا با اشاره به تشکیل پرونده قضایی با موضوع شبکه اختلاس، رشاء و ارتشاء، تحصیل مال از طریق نامشروع در شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان، اظهار کرد: با توجه به گزارش اداره‌کل بازرسی استان خوزستان در خصوص برخی سوء جریانات در قراردادهای خرید تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در شرکت آبفا استان خوزستان و مشکلات سیستم هدایت و کنترل آب‌های سطحی فاضلاب استان و دخیل بودن برخی کارکنان فعلی و اسبق آن اداره در جریان موضوع و تبانی با برخی پیمانکاران، پرونده‌ای در دادسرای عمومی و انقلاب اهواز تشکیل و در شعبه ویژه رسیدگی به جرائم اقتصادی در حال رسیدگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از دادگستری کل خوزستان، وی افزود: در جریان این پرونده، معاونت برنامه‌ریزی شرکت آبفا، مجری پروژه، پیمانکار، ذی‌حساب شرکت آبفا و همچنین مدیرعامل سابق شرکت آبفا تحت تعقیب قضایی قرار گرفته و با قرار تامین مناسب بازداشت شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی دادگستري اختلاس آبفا خوزستان استان خوزستان شرکت آبفا شرکت آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۰۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگرفتگی‌ اهواز/ دریافت امکانات کمکی از اصفهان

آفتاب‌‌نیوز :

علی‌اکبر حسینی‌محراب روز دوشنبه (۶ فروردین‌ماه) در حاشیه نشست شورای اداری کشور که به ریاست رییس‌جمهور با حضور اعضای کابینه و شرکت ویدئوکنفرانسی استانداران و مدیران استان‌ها برگزار شد، در خصوص آخرین وضعیت آبگرفتگی معابر گفت: در شهر اهواز طرح فاضلاب و شبکه آب‌های سطحی در دولت‌های مختلف دنبال شده است در عین حال دولت سیزدهم در این زمینه به صورت قوی‌تری وارد میدان شده است.

وی افزود: در این راستا حدود ۳۱۷ کیلومتر لوله‌گذاری فاضلاب انجام شده گرچه همه این رقم هنوز به بهره‌برداری نرسیده است. برخی از دیگر مناطق نیز هنوز شبکه فاضلاب ندارند که باید در ادامه اجرا و تکمیل طرح فاضلاب مدنظر قرار گیرند.

حسینی‌محراب ادامه داد: شهرداری باید برنامه‌ای برای جمع‌آوری آب‌های سطحی می‌داشت که در مقطعی بنا بر این گذاشته شد که به شکل ترکیبی به کمک شبکه فاضلاب این آب‌ها دفع شوند اما دیگر این روش جوابگوی دفع بارش‌های سیل آسا و رگباری نیست و مشابه این وضعیت آبگرفتگی در اهواز در کشورهای منطقه و دیگر کشورها بروز می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: طبعاً در زمانی که بارش‌های سنگین رخ می‌دهد دفع آبگرفتگی ناشی از آن مقداری زمان می‌برد.‌ خوشبختانه با تقسیم‌بندی صورت گرفته و از طریق فرماندهی میدانی شهرداران مناطق هشت‌گانه و نظارت معاون عمرانی استانداری، مدیرکل مدیریت بحران استانداری، شهردار اهواز و مدیرعامل آبفا به نحو احسن امکانات و تجهیزات بسیج شد.

وی ادامه داد: در کنار آن از سازمان مدیریت بحران کشور تقاضای ارسال تجهیزات، ماشین‌آلات و نیرو کردیم که متعاقب آن استان‌های اصفهان و تهران به عنوان معین استان خوزستان در مدیریت بحران ناشی از آبگرفتگی‌ها تعیین شدند که امری مرسوم است و خوزستان نیز در بحران‌های مشابه همواره به دیگر استان‌ها کمک‌هایی داشته است و تاکنون کمک‌هایی از اصفهان دریافت کرده‌ایم.

استاندار خوزستان گفت: امیدواریم با بسیج امکانات و نیروها تا بعد از ظهر امروز بخش مهمی از آبگرفتگی‌ها رفع شوند. از مناطقی که دچار آبگرفتگی شده‌اند شهرک دانشگاه، سپیدار، زعفرانیه، کوی رزمندگان و برخی مناطق دیگر هستند که تلاش می‌کنیم در اسرع وقت عملیات تخلیه آب انجام شود و مردم کمتر به زحمت بیفتند و یکی از دلایل دورکاری ادارات اهواز و کارون در روز دوشنبه نیز رفاه حال شهروندان بود. 

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده قضایی برای حادثه خفگی چوپان و گوسفندان
  • تشکیل ۶۵ پرونده تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی
  • جزئیات روند پیشرفت پروژه‌های آب و فاضلاب خوزستان
  • بازداشت عامل تیراندازی و قتل در مراسم عروسی در گتوند
  • اهواز غرق آب شد؛ وعده‌ای که محقق نشد
  • آبگرفتگی‌ اهواز/ دریافت امکانات کمکی از اصفهان
  • توجه ویژه دولت سیزدهم در طرح فاضلاب استان خوزستان
  • تشکیل پرونده قضایی برای حادثه غرق دو مسافر در ساحل بوشهر
  • تشکیل پرونده قضایی درپی غرق شدن ۲ مسافر در بوشهر
  • تشکیل پرونده قضایی در غرق ۲ مسافر در ساحل بوشهر