Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری افق، احمدتمیم عظیمی سخنگوی وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث افغانستان امروز شنبه به رسانه‌های محلی اعلام کرد که شمار قربانیان و مفقود شدگان بر اثر وقوع سیل در شهرستان کامدیش ولایت نورستان در شرق این کشور به ۱۹۸ تن افزایش یافته است.

سخنگوی وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث افغانستان در این باره ادامه داد: تاکنون ۵۸ نفر در پی بارندگی‌های شدید و جاری شدن سیل در شهرستان کامدیش این ولایت جان باختند و بیش از ۱۴۰ نفر از جمله زنان و کودکان نیز مفقود شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدتمیم عظیمی در ادامه افزود: بر اساس گزارش‌های ابتدایی در این سیلاب ۱۵۰ باب منزل مسکونی به طور کامل تخریب و به برخی جاده‌ها و اراضی کشاورزی آسیب وارد شده است.

گفتنی است بر اساس برخی گزارش ها، حضور نیروهای طالبان دلیل عدم امداد رسانی به برخی از نقاط افغانستان اعلام شده است.

کد خبر 5269704

منبع: مهر

کلیدواژه: افغانستان طالبان وقوع سیلاب ایالات متحده امریکا عراق افغانستان روسیه رژیم صهیونیستی تونس لبنان فلسطین طالبان ایران جمهوری آذربایجان فرانسه ترکیه کوبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۰۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مفقود شدن ۵۰۰ فلسطینی پس از عقب‌نشینی صهیونیست‌ها از خان‌یونس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری فلسطینی شهاب، محمد بصل سخنگوی دفاع مدنی غزه با اشاره به عقب‌نشینی رژیم صهیونیستی از شهر خان یونس اعلام کرد که تعداد زیادی از فلسطینی‌ها در شهر خان یونس در قبرستان‌های دسته جمعی مدفون شده اند که بیشتر آنها را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

وی تاکید کرد که اتفاقی که در این شهر روی داده، پاک‌سازی نژادی نیروهای اشغالگر اسراییلی علیه مردم نوار غزه بوده است و بسیاری از شهدا، قبل از شهادت توسط نیروهای اشغالگر صهیونیستی عریان شده اند.

این گزارش تاکید می‌کند که پیکر تعداد قابل توجهی از شهدا ناشناس است و برخی از آنها افرادی هستند که از شمال نوار غزه به این منطقه آمده بوده اند.

بر اساس این بیانیه اتفاقی که در غزه رخ می دهد، در تاریخ بشریت سابقه نداشته و سلاح‌های به کار گرفته شده نیز پیش از این در جایی استفاده نشده است.

این بیانیه می افزاید که اشغالگران صهیونیست پیکر ده‌ها تن از شهدا را قبل از خروج از هر منطقه از غزه زیر بلدوزرها قرار داده و آن ها را دفن می کنند.

بصل تاکید می کند که اشغالگران همچنین از سیاست ربایش اهالی غزه به عنوان روشی کاملا هدفمند استفاده می کنند.

این گزارش تاکید می کند که تاکنون پیکر ۱۵۰ شهید در خان یونس از زیر خاک بیرون کشیده شده است و حدود ۵۰۰ نفر نیز مفقود هستند. وی اعلام کرد که شهادت یا اسارت این افراد مشخص نیست.

بنا بر اعلام این مقام فلسطینی پیش از این نیز ۲ هزار فلسطینی پس از خروج نیروهای اشغالگر از مناطق مختلف غزه ناپدید شدند که از سرنوشت آنها اطلاعی در دست نیست.

این گزارش تاکید می کند که اشغالگران در ابتدا به فلسطینی‌های غیر نظامی امان می‌دهند، اما چند دقیقه بعد آنها را به خاک و خون می کشند.

کد خبر 6084208

دیگر خبرها

  • بیشتر قربانیان حملات اخیر اسرائیل زنان و کودکان بودند
  • شمار شهدای کرانه باختری از هفتم اکتبر به ۴۷۸ نفر رسید
  • جنگ غزه / شمار قربانیان به ۳۴ هزار و ۱۵۱ نفر رسید
  • شادترین کشورهای جهان در سال ۲۰۲۴؛ رتبه ایران و افغانستان چند است؟
  • بازداشت ۸۴۰۰ فلسطینی در کرانه باختری از هفتم اکتبر گذشته
  • وزارت بهداشت فلسطین: ۱۱ هزار فلسطینی در غزه مفقود شده‌اند
  • ۱۱ هزار فلسطینی در غزه مفقود شده‌اند
  • ادامه پرواز پهپادهای ناشناس بر فراز آسمان افغانستان
  • مفقود شدن ۵۰۰ فلسطینی پس از عقب‌نشینی صهیونیست‌ها از خان‌ یونس
  • مفقود شدن ۵۰۰ فلسطینی پس از عقب‌نشینی صهیونیست‌ها از خان‌یونس