Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-24@09:23:59 GMT

صدور آرای سنگین کمیته اخلاق برای خاطیان لیگ دو

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۰۸۴۶

آرای مربوط به اتفاقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور از سوی کمیته اخلاق صادر شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  همانطور که هفته گذشته در گزارشی به پیگیری شدید کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال درباره اتفاقات رخ داده در هفته پایانی لیگ دسته دوم صحبت کردیم و از احتمال وقوع زلزله بابت شدت آرای صادر شده خبر دادیم؛ حالا این کمیته به صورت رسمی آرای خود را صادر کرد که در نوع خود تاریخی و بی‌سابقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



درخصوص تخلفات تبانی و شرط بندی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور به استناد به ماده‌های ۲، ۳، ۱۶، ۲۲، ۲۹، ۳۰، ۳۳، ۳۵ و ۳۷ آیین نامه اخلاق فدراسیون فوتبال و ماده ۷۳ آیین نامه انضباطی، آرا به شرح زیر صادر شد:

بخش اول – باشگاه‌ها
۱- باشگاه سردار بوکان به سقوط به لیگ استانی و پرداخت پنج میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد.
۲- باشگاه شهید قندی یزد به سقوط به لیگ دسته سوم و پرداخت پنج میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد.
۳- باشگاه‌های شاهین بندرعامری و شهرداری ماهشهر و پاس همدان هرکدام به کسر ۶ امتیاز در لیگ فعلی و کسر شش امتیاز در لیگ آینده و پرداخت پنج میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند.

بخش دوم- بازیکنان

الف-سردار بوکان
سروش سعیدی به محرومیت تمام عمر از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و یک میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد.
بهنام رسومی‌نیا به پنج سال محرومیت از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و پانصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.
امید سلطانی به پنج سال محرومیت از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و پانصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.
سیدمصطفی نوربخش به پنج سال محرومیت از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و پانصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.
مهران مرادعلی به ۲ سال محرومیت از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و پانصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.
رسول طهماسبی به یک سال محرومیت از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و پانصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

ب-پاس همدان
سروش حیدری به ۲ سال محرومیت از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و ششصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.
علی عزیزی به یک سال محرومیت از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و پانصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.
امین کاشفی به یک سال محرومیت از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و پانصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

بخش دوم-مسئولین

بابان کریمی رییس هیات مدیره تیم سردار بوکان به ۲ سال محرومیت از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و پانصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.
سلیمان تحریریان مدیرعامل تیم سردار بوکان به ۲ سال محرومیت از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و پانصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.
آزاد آفریدونی سرپرست تیم سردار بوکان به ۲ سال محرومیت از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و پانصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.
نامبردگان در صورت داشتن هرگونه اعتراض می‌توانند لایحه دفاعی خود را ظرف مهلت یک هفته به کمیته اخلاق ارسال کنند. برچسب ها: کمیته اخلاق ، خاطیان ، لیگ 2 ، فدراسیون فوتبال ، سردار بوکان ، شهید قندی یزد

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: کمیته اخلاق خاطیان لیگ 2 فدراسیون فوتبال سردار بوکان شهید قندی یزد میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد سردار بوکان کمیته اخلاق لیگ دسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۰۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته انضباطی حسینی را محکوم کرد؛ یک جلسه محرومیت قطعی شد

آفتاب‌‌نیوز :

کمیته انضباطی درباره تخلف انتسابی سیدمجتبی حسینی سرمربی تیم آلومینیوم اراک مبنی بر نشر اکاذیب از طریق مصاحبه پس از دیدار برابر شمس آذر قزوین تأکید کرد، تخلف وی محرز و مسلم است و با استناد به ماده ۷۱ مقررات انضباطی و با رعایت ماده ۹۴ این مقررات، وی به پرداخت یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.

رأی صادره قابل اجرا بوده و قابل تجدیدنظر پس از مدت هفت روز از تاریخ این ابلاغ است.

ضمناً یک جلسه محرومیت تعلیقی ایشان طی دادنامه ۱۰۰۴ پس از قطعی شدن این حکم قابلیت اجرایی خواهد داشت و از دستور موقت صادره به شماره ۲۲۴ نیز رفع اثر می‌شود.

منبع: فدراسیون فوتبال

دیگر خبرها

  • آرای جدید انضباطی لیگ برتر اعلام شد
  • کمیته انضباطی حسینی را محکوم کرد؛ یک جلسه محرومیت قطعی شد
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ برتر فوتبال
  • قاچاقچی پارچه در شهرری بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال جریمه شد
  • جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ دسته یک فوتبال
  • محرومیت سنگین یک پرسپولیسی تعلیق شد
  • جریمه شش میلیاردی ۲۳واحد متخلف استان در سال ۱۴۰۳
  • ضبط ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در سیرجان