Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@05:01:28 GMT

مسابقات بدنسازی انتخابی تیم خراسان رضوی برگزار شد

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۰۹۳۰

مسابقات بدنسازی انتخابی تیم خراسان رضوی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مسابقات انتخابی تیم خراسان رضوی برای شرکت در مسابقات کشوری توسط هیأت بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد برگزار شد.

پس از وزن‌کشی در ششم مردادماه، رقابت‌ها در روزهای هفتم و هشتم مردادماه و با حضور پیشکسوتان، قهرمانان و افتخار آفرینان این رشته در کنار مسئولان ورزش استان در ورزشگاه ثامن الائمه و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی اعم از تست PCR تمامی ورزشکاران و همراهان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

در این مسابقات ۲۷۲ ورزشکار از ۱۶ شهرستان خراسان رضوی در رشته‌های فیزیک جوانان، فیزیک بزرگسالان، بادی کلاسیک، فیزیک کلاسیک، ماسکولار فیزیک، پرورش اندام جوانان، پرورش اندام بزرگسالان و پرورش اندام پیشکسوتان شرکت کردند که در نهایت، به ترتیب سعید زشکی، دانیال ابراهیمی، محمدجواد عزیزی، کامبیز حیدری، ابوالفضل بهرام‌پور، رحمان معظمی و سیدمحمد اسماعیلی به عنوان نفرات برتر هر رشته با نظر کمیته فنی جهت حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی اعزام خواهند شد.

رقابت‌های قهرمانی کشور نیز در نیمه اول شهریور ماه در شهرهای کرمان و شیراز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۷۰۰۶۶

منبع: فارس

کلیدواژه: مسابقات بدنسازی و پرورش اندام هیأت بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی رقابت های قهرمانی کشور پرورش اندام خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۰۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامران قاسمپور: خداحافظ رقیب بزرگ و فروتن من!

به گزارش "ورزش سه"، به جز ناکامی دیوید تیلور در مسابقات انتخابی کشتی آمریکا و عدم حضور او در المپیک یکی دیگر از اتفاقاتی که باعث تعجب همگان شد عملکرد فوق العاده ضعیف یکی دیگر از اسطوره‌های کشتی این کشور یعنی جیدن کاکس بود.

کاکس با دو مدال طلای جهان و یک برنز المپیک در رقابت‌های انتخابی کشتی آمریکا برای رسیدن به پاریس حتی نتوانست به دیدار فینال راه پیدا کند و ناکام بزرگ این مسابقات لقب گرفت. او بعد از این ناکامی نیز به شکل رسمی از دنیای کشتی خداحافظی کرد تا پایان غم انگیزی برایش رقم بخورد.

جیدن کاکس در سال‌های اخیر رقیب اصلی ستاره کشتی ایران یعنی کامران قاسم‌پور بود و در دو فینال مسابقات جهانی نیز برابر این ایرانی شکست خورد. در همین راستا قاسمپور با یک استوری واکنشی احساسی به خداحافظی کاکس داشته است. او در پیامی نوشت: "ما لحظات خوب و بدی را با هم تجربه کردیم. برای من کشتی گرفتن با تو باعث افتخار بود. تو یک مرد واقعی هستی. نمی‌دانستم اینقدر خوبی تا اینکه در اسلو و بلگراد با تو دیدار کردم. تو یکی از بهترین کشتی‌گیرانی هستی که من با او رقابت کردم. به خاطر هر کاری که برای کشتی کردی از تو ممنونم. اطمینان دارم هر جایی باشی تاثیرگذار خواهی بود. خداحافظ جیدن رقیب سخت و قدرتمند و انسان بزرگ و فروتن."

دیگر خبرها

  • رقابت ۱۶۱۸ حافظ خراسانی در آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی
  • بین یزدانی و قاسمپور انتخابی برگزار شود
  • شکست تیلور به نفع ایران شد/بین یزدانی وقاسمپور انتخابی برگزار شود
  • (عکس) استوری قشنگ کامران قاسم‌پور برای رقیب آمریکایی
  • هاشمی:قایقرانی روز‌های خوشی در پیش خواهد داشت
  • کامران قاسمپور: خداحافظ رقیب بزرگ و فروتن من!
  • ۴ سهمیه با قایقرانی چاشنی تاریخ‌سازی دختران ایران
  • فاطمه مجلل هم المپیکی شد
  • تاریخ‌سازی دختر ایرانی در قایق دونفره
  • نبی رضایی در کانوی 1000 متر المپیکی شد