Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@09:51:07 GMT

وضعیت قرمز کرونا در ۱۰ شهرستان لرستان

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۱۰۲۱

وضعیت قرمز کرونا در ۱۰ شهرستان لرستان

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد،حمید کشکولی،معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان اعلام کرد: اکنون شهرستان‌های ازنا، دورود، چگنی، خرم‌آباد، پلدختر، سلسله، دلفان، کوهدشت، الیگودرز و بروجرد در وضعیت قرمز و رومشکان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

وی اظهار داشت: با توجه به شرایط استان مردم باید از برگزاری هرگونه مراسم منجر به تجمع خودداری کنند و از ماسک به عنوان مهمترین ابزار پیشگیری استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار لرستان با بیان اینکه تاکنون ۲۷۲ هزار مورد واکسیناسیون علیه کرونا در استان انجام شده ، گفت: روند واکسیناسیون گروه‌های سنی هدف در استان لرستان به صورت قابل قبولی در حال انجام است.

کشکولی عنوان کرد: با توجه به محدودیت‌های کرونایی و از طرفی لزوم رعایت الگوی مصرف برق، ساعت کاری ادارات استان از اول هفته جاری تا پایان مرداد ماه از ساعت ۷ صبح تا ۱۳ خواهد بود و تمامی دستگاه‌های اجرایی باید سیستم‌های برقی خود را در پایان ساعت اداری خاموش کنند.

وی ادامه داد: با توجه به موقعیت جغرافیایی استان و قرار گرفتن در معبر جنوب به شمال کشور، در شرایط کنونی که لرستان در وضعیت قرمز قرار دارد پلیس راه لرستان نسبت اجرای قوانین تردد مطابق با دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا اقدام و از ورود خودروهای غیر بومی به داخل شهرها جلوگیری کند.

چهار بیمار مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در این استان جان باختند و شمار قربانیان به  یک هزارو ۹۸۷ نفر رسید.

۴۴۹ بیمار جدید کووید ۱۹ نیز طی شبانه روز گذشته در این استان شناسایی شد و شمار مبتلایان به ۱۳۲ هزار و۶۴۷ نفر رسیده است.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری لرستان کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۱۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم سینمایی «مستطیل قرمز» از شبکه نمایش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، فیلم سینمایی «مستطیل قرمز» به تهیه‌کنندگی زنده‌یاد سیدعلیرضا سجادپور امشب روی آنتن می‌رود.
این اثر روایتی واقعی از مردم جنگ‌زده و آواره‌ای است که اردوگاهی تشکیل داده‌اند و به سختی زندگی می‌کنند، اما به هیچ قیمتی حاضر نیستند که محل زندگی خود را ترک کنند.

آنها برای نشاط روحی مسابقه فوتبالی برگزار می‌کنند، اما در دقیقه ۵۵ به ناگاه بازی متوقف می‌شود و...
این فیلم موفق به دریافت مدال بلورین و لوح زرین از جشنواره جهانی ficts ایتالیا، دیپلم افتخار و لوح زرین از جشنواره ملی فانوس شده است و کسب عنوان برگزیده جشنواره بین‌المللی مقاومت از جمله افتخارات این فیلم سینمایی است.
فیلم سینمایی «مستطیل قرمز» شنبه شب ساعت ۲۱ پخش می‌شود و بازپخش آن روز یکشنبه ساعت‌های ۷ صبح و ۱۳ ظهر خواهد بود.

دیگر خبرها

  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • هوای خرمشهر در مرز رسیدن به وضعیت قرمز
  • تدابیر یزد برای ۴۸ ساعت بارانی/تعطیلی تمام کمپ‌های کویرنوردی یزد
  • وضعیت «قرمز» هوا در اهواز
  • وضعیت قرمز بازار گوشت
  • پیش‌ بینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان کشور / وضعیت قرمز در کرمان و یزد
  • پیش‌ ذبینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان کشور / وضعیت قرمز در کرمان و یزد
  • فیلم سینمایی «مستطیل قرمز» از شبکه نمایش