Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهره‌برداری از طرح‌های بیمارستانی با ارزش سرمایه‌گذاری سه هزار میلیاردتومانی و اشتغال‌زایی حدود سه هزار نفر با حضور ویدیوکنفرانسی رئیس‌جمهوری آغاز شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی امروز شنبه در هشتاد و هفتمین برنامه افتتاح طرح‌ها با عنوان تدبیر و امید، جهش تولید از طرح‌های بیمارستانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بهره‌برداری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



براساس این گزارش این ۷ بیمارستان‌با ۱۴۴۳ تخت بیمارستانی در استان‌های سیستان‌و بلوچستان، آذربایجان شرقی، مازندران، کهگیلویه و بویر احمد و سمنان در حال بهره‌برداری است.

رئیس جمهوری دستور گشایش بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی علی بن ابیطالب (ع) زاهدان، بیمارستان ۴۶ تختخوابی سل امام رضا (ع) زابل در استان سیستان و بلوچستان، بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی کودکان زهرا مردانی آذر تبریز و بیمارستان ۸۶ تختخوابی عجب شیر در استان آذربایجان شرقی، بیمارستان ۱۱۰ تختخوابی طبی کودکان ماهک ساری و کلینیک فوق تخصصی طوبی ساری در استان مازندران، بیمارستان ۱۲۹ تختخوابی نرگسی گچساران در استان کهگیلویه و بویر احمد، و بخش سوختگی و اورژانس سوانح ۵۲ تختخوابی بیمارستان کوثر سمنان را برای بهره‌برداری این بیمارستان‌ها صادر کرده است. برچسب ها: بهره برداری ، طرح های بیمارستانی ، وزارت بهداشت ، بیمارستان ، افتتاح ، رئیس جمهوری ، روحانی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: بهره برداری طرح های بیمارستانی وزارت بهداشت بیمارستان افتتاح رئیس جمهوری روحانی طرح های بیمارستانی بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۱۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۹۰ درصدی ساخت بیمارستان ۴۰۵ تختخوابی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود
  • انجام بیش از ۱۱۰ هزار عمل جراحی برای زوج‌های نابارور
  • دولت سیزدهم برای جاده معلمان و بیمارستان دامغان چه اعتباری درنظرگرفت؟
  • پیشرفت ۹۰ درصدی ساخت بیمارستان ۴۰۵ تختخوابی
  • سرعت بخشی به پروژه بیمارستان هزارتختخوابی ازمطالبات اصلی مردم است
  • تلاش وزارت بهداشت برای افتتاح ۱۰ هزار تخت بیمارستانی جدید در سال ۱۴۰۳
  • بهره برداری از ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور
  • افتتاح ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • ضرورت تأمین اعتبار بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی تبریز
  • ۵ مطالبه مهم استاندار آذربایجان شرقی از معاون وزیر بهداشت