Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@00:15:57 GMT

تخریب خودروها محله خاوران در روز روشن

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۱۱۷۱

تخریب خودروها محله خاوران در روز روشن

رئیس پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی از دستگیری عاملان تخریب خودروهای شهروندان محله "خاوران " خبر داد و گفت: با سرعت عمل مأموران پلیس، متهمان در کمتر از7ساعت شناسایی و بازداشت شدند.

به گزارش برنا؛ سرهنگ علی محمدی، رئیس پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی گفت: بامداد آخرین روز هفته گذشته در پی تماس چند شهروند با مرکز 110 مبنی بر تخریب شیشه و آینه خودروهایشان، توسط افراد ناشناس سریعاً تیمی از ماموران پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ به همراه تیم هایی از مأموران کلانتری 132نبرد وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با بررسی های صورت گرفته مشخص شد 3  شرور  موتور سوار  با در دست داشتن زنجیر و قمه به محل وقوع جرم مراجعه و ضمن عربده کشی و قدرت نمایی 3دستگاه خودروی شهروندان ساکن در محل را تخریب کرده و پیش از حضور پلیس از محل وقوع جرم به سرعت گریخته اند.

سرهنگ محمدی تصریح کرد: با پایش اطلاعات به دست آمد، هویت 3نفر از عاملان این ناامنی که از اراذل و اوباش سابقه دار پایتخت می باشند و به علت درگیری های قبلی و تخریب 2دستگاه خودروی دیگر تحت تعقیب پلیس بوده،شناسایی شد.

این مقام انتظامی بیان کرد: با شناسایی هویت متهمان، تلاش برای شناسایی مخفیگاه آنان آغاز که نهایتا در کمتر از 7ساعت از وقوع جرم، محل اختفای این افراد شرور در یکی از محلات خیابان پیروزی شناسایی و در یک اقدام عملیاتی هر3نفر دستگیر و برای ادامه تحقیقات به مقر پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی پایتخت انتقال داده شدند.

محمدی در ادامه اظهار کرد: با دستگیری تمام عاملان این نزاع،زوایای پنهان پرونده تا حدودی روشن و مشخص شد که، حدودا 8 ماه قبل این افراد اوباش به همراه تعدادی دیگر از دوستانشان به یکی از استان های شمالی کشور جهت تفریح و خوشگذرانی مسافرت کرده که در نهایت در ویلایی که در شمال کشور اجاره کرده بودند  به خاطر برخی مسائل شخصی با یکدیگر درگیر که این اختلاف تا به امروز ادامه و در نهایت منجر به درگیری و تخریب های شب گذشته و روزهای قبل شده است.

رئیس پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ عنوان کرد: متهمان پس از انتقال به مقر، ابتدا در بازجوئی های اولیه منکر هرگونه جرمی بوده اما در ادامه تحقیقات در مواجهه با مستندات کشف شده و ادله پلیسی به تخریب شبانه شیشه و آینه 5 دستگاه خودرو که کارشناسان ارزش ریالی خسارت وارده به آن را حدود 2میلیارد ریال براورد نموده اند، اعتراف کردند.

او در پایان با اشاره به اینکه هر3متهم با تشکیل پرونده راهی دادسرا شدند، خاطر نشان کرد: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم، امنیت و آرامش شهروندان تلاش خواهد کرد و اجازه نخواهد داد فرد یا افرادی خاصی با اقدامات مجرمانه خود نظم عمومی و آسایش مردم را بر هم زنند و به طور قاطع و جدی با برهم زنندگان نظم عمومی برخورد می کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهروند جرم اراذل و اوباش پایتخت خودرو دادسرا خودرو محله خاوران تخریب خودرو پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۱۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صیانت از جان شهروندان با برقی سازی خودروها

تین نیوز

​کارشناس مسائل شهری با بیان اینکه پیشرفت تهران روی ریل مشخص و قابل اعتمادی در حال حرکت است، گفت: اگر جان انسان ها برایمان اهمیت دارد باید از برقی شدن خودروها و ناوگان حمل و نقل عمومی استقبال و موانع آن را برطرف کنیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، مجتبی شاکری درباره ورود تاکسی ها و اتوبوس های برقی به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر تهران اظهار کرد: حضور شهردار تهران در جلسات هیئت دولت که در این دوره به طور کامل محقق شد، دستاوردهای خود را در حوزه های مختلف نشان می دهد و برخی از وزرا نیز انجام امور خود را با مشارکت شهرداری تهران انجام می دهند. 

وی ادامه داد: نوسازی بافت های فرسوده با مشارکت شهرداری تهران و وزارتخانه مربوطه، ساخت واگن با همکاری شهرداری تهران و وزارت صمت و همچنین ورود تاکسی های برقی به ناوگان حمل و نقل عمومی از جمله مواردی است که حاصل مشارکت این نهاد شهری با ارگان های دولتی محسوب می شود. 

کارشناس مسائل شهری تصریح کرد: در این بین، با توجه به اینکه بسیاری از کشورها برای کاهش و ریشه کن کردن آلودگی هوا به سمت برقی سازی خودروها در حرکت هستند، برقی سازی ناوگان حمل و نقل عمومی در تهران که روند آن آغاز شده، یک ضرورت است البته برخی افراد در این راستا به کمبود برق اشاره می کنند؛ این در حالیست که ساخت راکتورهای هسته ای در دستور ساخت قرار دارد و بهره برداری از آنها به وضعیت موجود کمک خواهد کرد. 

وی با بیان اینکه ما در مسیر افزایش تولید برق قرار داریم و با یک آینده نگری می توان مطمئن بود مسیری که در آن حرکت می کنیم، مسیر درستی است، ادامه داد: در عین حال نباید بیمار ی ها و مرگ ومیرهای ناشی از آلودگی هوا که گریبان گیر مردم شهرهای بزرگ شده است را فراموش کنیم، اگر جان انسان ها برایمان اهمیت دارد باید از برقی شدن خودروها و ناوگان حمل و نقل عمومی استقبال و موانع آن را برطرف کنیم.

شاکری خاطرنشان کرد: با توجه به گزارشات و برنامه هایی که شهرداری تهران در جلسات برگزار شده با اعضای شورای شهر ارائه کرده به نظر می رسد پیشرفت تهران روی ریل مشخص و قابل اعتمادی در حال حرکت است. 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • متفاوت بودن روشن‌گران افکار عمومی با تهدیدکنندگان امنیت روانی
  • شناسایی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • شناسائی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • دستگاه قضا مهمترین حامی پلیس در انجام مأموریت‌ها
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در تهران
  • صیانت از جان شهروندان با برقی سازی خودروها
  • دستگیری ۵۱ متهم تحت تعقیب در آزادشهر
  • عاملان تیراندازی در خرم‌آباد دستگیر شدند
  • عامل ساخت پیام‌ های جعلی در بروجرد دستگیر شد
  • صیانت از جان شهروندان با برقی‌سازی خودروها