Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ دوم نصرالله هوشمند جانشین منطقه پدافند هوایی جنوب شرق ضمن ارزیابی توان و آمادگی رزمی ایستگاه رادار بم و یگان‌های زیرمجموعه آن، در جمع کارکنان این رادار گفت: امنیت به سادگی به دست نمی‌آید و امنیت مثال‌زدنی کشور عزیزمان نتیجه زحمات کارکنان جان بر کف نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب شرق در ادامه با بیان اینکه نتیجه اقتدار پدافند هوایی، آسمان امن کشور است، افزود: براساس قدرت پدافند هوایی است که دشمن به خود اجازه نمی‌دهد با وجود برتری‌هایی که البته به زعم خود در حوزه تجهیزاتی دارد، نگاه چپی به آسمان میهن عزیزمان داشته باشد.

هوشمند با تبریک دهه ولایت و امامت و همچنین عید سعید غدیر خم خاطرنشان کرد: همه ما باید حضرت علی (ع) را در تمامی شئونات زندگی اعم از دینی، سیاسی، اجتماعی، اخلاقی و نظامی سرمشق و الگوی خود قرار دهیم چرا که آن امام همام دارای یک شخصیت ممتاز و نمونه بودند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پدافند هوایی عید غدیر پدافند هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۱۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه ترور یکی از رزمندگان سامانه پدافند هوایی حزب الله

دریافت 483 KB کد خبر 6087245

دیگر خبرها

  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • لحظه ترور یکی از رزمندگان سامانه پدافند هوایی حزب الله
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • بزرگداشت شهید قرنی در مرکز پدافند هوایی سمنان
  • رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق : شکوفایی و بالندگی امروز کشور ثمره خون شهدا
  • جزئیات شلیک پدافند هوایی ارتش در اصفهان از زبان رئیس کمیسیون امنیت /با اردن تعارف نداریم، باید پاسخگو باشد /به هر حمله، پاسخ می دهیم
  • اسلامی: امنیت مرکز‌های هسته‎‌ای کشور به طور صددرصد برقرار است
  • خاطر جمعی اسلامی از امنیت مراکز هسته‌ای کشور
  • امنیت مرکزهای هسته‎‌ای کشور به طور صددرصد برقرار است