Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت الاسلام مغیثی امام جمعه نهاوند با حضور در مرکز منتخب کووید ۱۹ نخستین دُز تزریق واکسن کو ایران برکت را دریافت کرد.

او بعداز دریافت واکسن گفت: پیشرفت‌های علمی کشورمان به ویژه در بخش پزشکی بی‌نظیر است یکی از این عرصه‌های غرورآفرین، تولید واکسن در کشور است که ایران در منطقه در این زمینه به همت جوانان نخبه و توانمند خود توانسته حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد

امام جمعه نهاوند افزود:انتظار می‌رود همه مردم با اعتماد و وثوق به این واکسن ایرانی تزریق آن را در اولویت قرار دهند و بنده نیز به تبعیت از مقام معظم رهبری که از واکسن ایرانی استفاده کردند، امروز موفق به دریافت واکسن دز اول ضد کرونا شدم و امیدوارم این حرکت به سرعت زمینه ایمن‌سازی مردم را در برابر این بیماری خطرناک فراهم آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه های سنی و شغلی اعلام شده می‌توانند با مراجعه به پایگاه‌های تجمیعی واکسیناسیون در سراسر شهرستان نهاوند حتی در ایام تعطیل و جمعه واکسن خود را دریافت نمایند.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسن کرونا بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۱۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فشارخون و دیابت، بیماری شایع متقاضیان حج تمتع

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، نماینده مرکز پزشکی حج در هلال احمر خراسان رضوی امروز گفت: فشار خون و دیابت به عنوان شایع‌ ترین بیماری‌ ها میان متقاضیان حج تمتع امسال استان شناخته شده است.

  محمد رضا واحدی جو افزود: طبق بررسی های پزشکی انجام شده ۱۵ تا ۲۰ درصد متقاضیان حج امسال استان خراسان رضوی به فشار خون و ۱۰ تا ۱۵ درصد به بیماری دیابت مبتلا هستند.   وی شمار متقاضیان حج تمتع امسال استان خراسان رضوی را ۹ هزار و ۵۶۷ نفر اعلام کرد که چهار هزار و ۳۶۵ نفر از این متقاضیان مرد و پنج هزار و ۲۰۲ نفر زن هستند و در قالب ۶۷ کاروان راهی زیارت خانه خدا می‌ شوند.   نماینده مرکز پزشکی حج در هلال احمر خراسان رضوی با بیان اینکه متوسط سنی این متقاضیان ۵۶ سال است، گفت: معاینات پزشکی کلیه این متقاضیان انجام شده و ۱۸ نفر به دلیل عدم توانایی جسمی و مسائل پزشکی فاقد استطاعت بدنی تشخیص داده شده و با سایر متقاضیان جایگزین شدند.   وی بیان کرد: تزریق واکسن متقاضیان حج تمتع نیز از هفته آینده آغاز می شود که تزریق واکسن مننژیت برای کلیه افراد اجباری و سایر واکسن ها از جمله آنفلوانزا بر اساس توصیه پزشکان تزریق خواهد شد.   نخستین کاروان اعزام متقاضیان حج تمتع امسال خراسان رضوی از روز ۲۹ اردیبهشت ماه جاری آغاز می شود و تا ۱۲ خرداد جاری ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل / الزامی به تزریق همگانی نیست
  • واکسن گارداسیل برای همه ضروری است؟
  • واکسیناسیون همگانی گارداسیل انجام می‌شود؟ | مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسیناسیون واکسن اچ‌پی‌وی
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل
  • وزارت بهداشت ضرورتی برای تزریق واکسن گارداسیل نمی بیند
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل/ فعلا الزامی به تزریق همگانی نیست
  • فشارخون و دیابت، بیماری شایع متقاضیان حج تمتع
  • تزریق ۵۸۴ هزار دز واکسن فلج اطفال در خراسان رضوی
  • اعزام نخستین گروه از زائران عمره ایرانی پس از ۹ سال
  • تزریق واکسن مننژیت ۱۲۰ نفر از زائران حج در استان ایلام