Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، علی امام در این باره گفت: قرار بود نیمه مرداد امسال این دو ایستگاه افتتاح شوند، اما از آنجا که پول اوراق مشارکت به دستمان نرسید، این موضوع با تأخیر همراه شده و بعید می دانیم که یکی دو هفته آتی این ایستگاه ها افتتاح شود.

او افزود: بخشی از اوراق مشارکت سال ۹۸ به دلیل مشکلات گذشته هنوز نزد بانک رفاه باقی مانده که علی‌رغم برگزاری جلسات،   هنوز محقق نشده و این پول به دست ما نرسیده است؛ البته سازمان بازرسی کل کشور هم به این موضوع ورود یافت تا به نتیجه برسیم ولی متأسفانه نتیجه حاصل نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام ادامه داد: همچنین اوراق مشارکت سال ۹۹ جابه‌جایی پول آن به حساب شهرداری انجام نگرفته و امیدواریم که در هفته جاری این پول به حساب شهرداری منتقل شود. این موضوعات سبب تاخیر در افتتاح ایستگاه های جدید مترو شد.

مدیرعامل شرکت متروی تهران درباره اوراق مشارکت سال ۱۴۰۰ گفت: براساس مصوبه شورای شهر، این بودجه از ۳ هزار میلیارد تومان به ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت که این ۵۰۰ میلیارد تومان افزایش ویژه اورهال قطارها در نظر گرفته شد که امیدواریم این موضوع به سرانجام برسد.

امام بیان کرد: از ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت سال ۱۴۰۰، ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان مربوط به مترو و ۷۰۰ میلیارد تومان مربوط به اتوبوسرانی بود که ۵۰۰ میلیارد تومان ویژه برای اورهال قطارها پیش‌بینی شد.

کد خبر 617875 برچسب‌ها اوراق مشارکت شهرداری مدیریت شهری مترو تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: اوراق مشارکت شهرداری مدیریت شهری مترو تهران ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۱۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش زمان معطلی مسافران خط 7 مترو با افتتاح ایستگاه ورزشگاه تختی

تین نیوز

ایستگاه ورزشگاه تختی به عنوان آخرین ایستگاه باقی مانده خط 7 مترو تهران (در بخش اصلی)، امسال به بهره برداری می رسد.

نکته مهم در مورد این ایستگاه آن است که در صورت تامین ناوگان حمل و نقلی مورد نیاز، با افتتاح ایستگاه ورزشگاه تختی در منتهی الیه جنوب شرقی خط ۷، امکان کاهش سر فاصله حرکتی قطارها در خط مذکور به مدت زمان ۵ الی ۸ دقیقه فراهم می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو)  یاشار لطفی مدیر اجرایی خط ۷ مترو تهران در مورد آخرین وضعیت تکمیل ایستگاه ورزشگاه تختی گفت: به دنبال اتمام عملیات حفاری گالری ورودی ایستگاه ورزشگاه تختی، مرحله ساخت و نصب سازه نگهبان کیوسک ورودی این ایستگاه آغاز شده است. از طرفی بخشی از تونل تک خط مابین ایستگاههای آهنگ و بسیج نیز که باید دو خطه شود، در حال تکمیل است و در مجموع 1700 متر دیگر به طول مسیر در حال بهره برداری فعلی اضافه خواهد شد.

لطفی در ادامه به اهمیت بهره برداری از ایستگاه ورزشگاه تختی اشاره کرد و افزود: نکته مهم در خصوص تکمیل و افتتاح آخرین ایستگاه خط ۷ این است که با اضافه شدن آن به جمع ایستگاه های شبکه مترو پایتخت، با توجه به افزایش ادوات ریلی موجود در این محدوده و تکمیل سامانه سیگنالینگ، در صورت تامین ناوگان حمل و نقلی مورد نیاز، امکان کاهش سرفاصله حرکتی قطارها در کل خط ۷ فراهم شده و می توان این زمان را به ۵ الی ۸ دقیقه تقلیل داد. تحقق این مساله مهم، دستاوردی موثر در زمینه بهبود کیفیت جابجایی مراجعان و کاهش زمان معطلی مسافران به حساب می آید.

مدیر اجرایی خط ۷ مترو در پایان صحبت های خود گفت: ایستگاه ورزشگاه تختی باتوجه به جزیره ای بودن به عنوان بزرگترین ایستگاه خط 7، دارای سکوی پیاده و سوار شدن جزیره ای بوده و امکان دسترسی سریع مسافران به این امکان حمل و نقلی را فراهم می سازد؛ ضمن اینکه معماری فضای داخلی ایستگاه از حال و هوای ورزشی محدوده پیرامونی خود تاثیر پذیرفته و به لحاظ شکلی، تنوعی در نوع ساخت کیوسک ورودی آن به چشم خواهد آمد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • پرواز رم ـ تهران به فرودگاه امام خمینی بازگشت
  • پرواز تهران ـ رم به فرودگاه امام خمینی بازگشت
  • پرواز‌های فرودگاه امام خمینی در حال انجام است
  • کاهش سرفاصله حرکت قطار‌ها در خط ۷ متروی تهران
  • کاهش زمان معطلی مسافران خط 7 مترو با افتتاح ایستگاه ورزشگاه تختی
  • آخرین وضعیت ایستگاه ورزشگاه تختی در خط ۷ مترو | این ایستگاه چه زمانی افتتاح می شود؟
  • فیلم | اسبی که می خواست سوار متروی سیدنی شود!
  • واگن های متروی چینی در سالجاری وارد می شوند
  • زمان افتتاح آخرین ایستگاه خط ۷ مترو تهران
  • اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد