Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم سایپا در مورد اتفاقاتی که منجر به سقوط این تیم شد صحبت کرد.

فرزاد جعفری در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شکست سنگین سایپا مقابل تراکتور اظهار داشت: چه می‌توانم در مورد بازی بگویم؟ بازی را باختیم، ۵ گل خوردیم، افتضاح بودیم و حذف شدیم. واقعا نمی‌دانم تیم ما چرا انقدر بد بازی کرد. نمی‌خواهم بگویم خدای نکرده کسی کم فروشی کرد ولی واقعاً همه چیز دست به دست هم داد تا ببازیم و حذف شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واقعاً متاسفم و خیلی ناراحتم و نمی‌دانم چه بگویم. دیشب از ناراحتی خوابم نبرد. 

وی افزود: ما برای برد وارد زمین شده بودیم. همه چیز فراهم بود تا برویم یک بازی جذاب و خوب انجام دهیم و پیروز شویم. نمی‌دانم چرا اینطور شد و این نتیجه رقم خورد. بازی دست ما بود و حمله می‌کردیم و یک توپ می‌رفت عقب و وارد دروازه ما می‌شد. واقعاً خیلی بد بود. بعد از اینکه گل سوم را خوردیم دنیا روی سرمان خراب شد و انگیزه‌ای برای بازی برای ما نمانده بود و دیگر توانی در ساق‌های ما نمانده بود. 

بازیکن سایپا در مورد شایعاتی که در مورد تبانی با تراکتور مطرح شد گفت: این حرف‌ها مسخره بود واقعاً. تراکتور خودش دنبال سهمیه بود و باید می‌برد، چرا باید با ما تبانی کنند؟ تبانی در فوتبال وجود دارد ولی در لیگ برتر بعید می‌دانم چون ویترین بازیکنان است. اگر دنبال اتفاقات مشکوک می‌گردید ببینید داوری امسال چه بلایی سر ما آمد. پنالتی بازی ما با نساجی که گرفته نشد را ببینید چقدر تابلو بود و رأی داور را زدند. یا در بازی پیکان چه پنالتی‌ای بود که برای ما گرفتند و آن هم تصمیم داور وسط مسابقه نبود. بروید در این مسائل جستجو کنید تا ببینید سایپا چطور در این فصل نابود شد. 

جعفری در مورد اینکه احساس عملکرد ضعیف در بازیکنان هم تیمی خودش داشت یانه، گفت: نه اصلا چنین چیزی نبود بعد از بازی همه داشتیم در رختکن اشک می‌ریختیم و اصلا این مسائل نبود. 

وی در مورد کنار گذاشته شدن خودش و چند بازیکن تیم در مقطعی از فصل توضیح داد: واقعا اتفاقات بدی در طول فصل رقم خورد و در آن مقطع هم من و چند بازیکن دیگر را قربانی کردند و به دنبال مقصر بودند. یک نفر بیاید ویدیوی بازی ها را بیاورد و بگوید کجای کار اشتباه فاحشی از ما دیده شده که لایق کنار گذاشته شدن باشیم؟ متاسفانه در آن مقطع باید بازیکنانی مقصر جلوه داده می‌شدند. نمی‌توانم واضح تر از این بگویم. 

بازیکن سایپا در مورد تغییرات کادرفنی عنوان کرد: واقعا یک بخشی از این مسائل هم تغییرات زیاد بود. واقعا افتخاری بود برایم که با آقا ابراهیم و آقا پیروز کار کردم. آقا پیروز یکی از فنی ترین مربیان ایران است و شایسته جایگاه بالایی در مربیگری است و حیف است در لیگ یک مربیگری کند. بعد هم آقای کمالوند آمد و در نهایت سعید اخباری که مربی با سواد و با دانشی است آمد ولی فرصتی نداشت که بتواند تاثیری بگذارد. 

جعفری در مورد وضعیت آینده خودش گفت: قراردادم با سایپا تمام شده است و باید ببینم در آینده چه می‌شود.  انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سایپا سایپا فرزاد جعفری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۱۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسخیر «سینمای ایران» با کمدی اتفاق خوبی نیست

کمدی مراحل خودش را دارد. سینمای ایران این‌طور که پیش می‌رود کمدی تسخیرش می‌کند و اتفاقات خوبی را برایش رقم نمی‌زند.

به گزارش مشرق، اصغر سمسارزاده درباره شرایط سینمای کمدی گفت: در سینمای کمدی، باید موقعیت به وجود بیاید. کمدی این گونه نیست که سر کسی را کلاه بگذاریم یا کسی را دست بیندازیم و به این وسیله بقیه را بخندانیم.

وی ادامه داد: سینما باید روال خود را طی کند؛ مانند سینمای کمدی جهان. سینمای کمدی در جهان این‌گونه نیست. سینما کمدی چاپلین این گونه است؟ یا سینمای ژاک تاکین و فرناندز؟ کمدی مراحل خودش را دارد. سینمای ایران این‌طور که پیش می‌رود کمدی تسخیرش می‌کند و اتفاقات خوبی را برایش رقم نمی‌زند.

این بازیگر درباره فعالیت‌های فعلی خودش گفت: یکی از کارهای من خروج ممنوع است که تولید شبکه ۳ سیماست و آقای لفافیان کارگردان آن است. عوامل تولید در حال شهرک‌سازی برای این سریال هستند. یکی دیگر از کارهایم برای روبیکاست که از پلتفرم‌ها پخش خواهد شد. این سریال کمدی سنگین و خوبی است.

سمسارزاده درباره این اثر توضیح داد: در این فیلم نقش پدری را دارم که از دنیا رفته اما با بچه خود همراه است. از نقش خوشم آمد چراکه نشان می‌داد مُرده‌ها، زنده‌ها را رها نمی‌کنند و این جذابیت کمدی است.

بازیگر سریال خانه به دوش درباره اهمیت نقش مخاطب در ایجاد چنین شرایطی برای سینمای کمدی گفت: مخاطب دوست دارد خوش بگذارند و آنچه دلش می‌خواهد را بشنود. این اشتباه است؛ نباید هر آنچه مخاطب می‌خواهد را نشان دهیم. نباید فیلم را دست مخاطب بدهیم و او را اسیر گرفتاری‌های شخصی خودمان کنیم.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • حریف تراکتور نصف تیمش را ندارد!
  • ماجرای پای چپ بی‌قرار ستاره جوان پیکان!
  • عنایتی:از بزرگان تیم گله‌مند هستم/بازی برای من دوسر برد بود!
  • تسخیر «سینمای ایران» با کمدی اتفاق خوبی نیست
  • غیبت ۵ بازیکن نساجی برابر تراکتور
  • اسلامی: شجاعی مثل برخی مربیان دنبال دفاع کردن نیست
  • پرسپولیس دور برگشت فقط با قهرمانی آرام می‌گیرد
  • عنایتی: تا پایان فصل ۵ بازیکن جوان معرفی می‌کنیم
  • حمله گوندوگان به آرائوخو: تیم را نابود کردی!
  • انتقاد گوندوگان از آرائوخو: تیم را نابود کردی!