Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-18@06:26:50 GMT

مقاومت تا اجبار اشغالگر به خروج ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۱۵۹۳

مقاومت تا اجبار اشغالگر به خروج ادامه دارد

به گزارش جام جم آنلاین، «ابوآلاء الولائی» در توئیتی در واکنش به دستاورد چهارمین دور گفتگوها بین بغداد و واشنگتن تاکید کرد که عملیات مقاومت تا اجبار اشغالگر به خروج ذلت بار از عراق ادامه دارد.

وی با استناد به آیات ششم و هفتم سوره «المعارج» نوشته است: «آنها، دور از دسترس می پندارند و ما آن را نزدیک می بینیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

ابوآلاء الولائی عملکرد تیم مذاکره کننده عراقی را در برابر آمریکایی ها مورد انتقاد قرار داده و افزوده است: «مذاکرات انیمیشنی» در «کاخ توطئه های سیاه» هرگز مقاومت را فریب نمی دهد و مقاومت هوشیاریش را بر خون شهدای شریک در آزادی، مبتنی کرده است.

وی با اشاره به همزمانی چهارمین دور گفتگوهای راهبردی بین بغداد و واشنگتن با ایام عید غدیر خم گفته است: شایسته ملت پیرو امام علی (ع)، جز کرامت و حاکمیت نیست.

پیش از این نیز گروه های مقاومت عصائب اهل الحق، النجباء و کتائب حزب الله در بیانیه ها و اظهار نظرهای رسمی از دستاورد چهارمین دور گفت وگوها بین بغداد و واشنگتن انتقاد کرده و آن را فریب و دروغ توصیف کرده بودند.

«شیخ قیس الخزعلی» دبیرکل عصائب اهل الحق در این راستا گفته بود که تغییر عنوان نیروهای آمریکایی موجود در خاک عراق از عملیاتی به آموزشی و مستشاری، نیرنگ و دروغ است.

وی تاکید کرد که اگر نیروهای آمریکایی بر ماندن در خاک عراق اصرار کنند، هزینه سنگینی پرداخت خواهند کرد.

کتائب حزب الله عراق نیز دربیانیه ای اعلام کرد که آمریکایی ها باید بدانند که اگر خاک عراق را ترک نکنند باید منتظر غافلگیری بزرگتری باشند.

«نصر الشمری» سخنگوی رسمی جنبش اسلامی النجباء نیز تصریح کرده است که حضور نظامی آمریکا، اسامی و نام های متفاوتی ندارد و همچنان تحت هر عنوان و هر توصیفی، اهدافی برای سلاح مقاومت عراق هستند.

چهارمین دور گفتگوها که قرار بود به خروج کامل نیروهای آمریکایی منجر شود به دلیل تغییر عنوان نظامیان آمریکایی حاضر در خاک عراق از نیروهای عملیاتی رزمی به نیروهای آموزشی و مستشاری، انتقادهای زیادی را علیه تیم مذاکره کننده عراقی به دنبال داشته است.

این درحالی است که دولت عراق در طول یک سال گذشته، وجود نیروهای عملیاتی آمریکایی را در خاک این کشور منکر می شد و همواره تاکید داشت که این نیروها، آموزشی و مستشاری هستند.

به رغم انتقادات تند به نتائج چهارمین دور گفتگوها بین بغداد و واشنگتن اما دولت عراق معتقد است که دستاوردهای مثبتی را محقق کرده است.

منبع: ایرنا

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: الحشد الشعبی مقاومت بین بغداد و واشنگتن چهارمین دور خاک عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۱۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان حماس برای تشدید مقاومت مردمی در کرانه باختری

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه شهاب نیوز، جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد حملات شهرک نشینان اشغالگر صهیونیست به فلسطینیان و خودروها و خانه‌های آنان در روستای بیتین در شمال شرق رام الله، دلیلی واضح و روشنی است بر اینکه این حملات کاملا هدفمند و سازماندهی شده است و تحت نظارت دولت رژیم صهیونیستی انجام می گیرد.

این جنبش در بیانیه ای تاکید کرد که نظامیان اشغالگر اسرائیلی و شهرک نشینان صهیونیست با همکاری هم به پیشبرد طرح های شوم خود به منظور مصادره اراضی فلسطینی و بیرون راندن فلسطینیان از آن ادامه می دهند.

حماس جوانان و مبارزان فلسطینی در کرانه باختری را به تشدید رویارویی و مقابله با نظامیان و شهرک نشینان اشغالگر صهیونیست فراخواند.

این جنبش جامعه جهانی و سازمان ملل را هم به محکومیت جنایات شهرک نشینان صهیونیست و تلاش برای بازخواست و محاکمه سران رژیم صهیونیستی که وحشیانه ترین جنایات را در حق ملت فلسطین مرتکب می شوند،

کد خبر 6078557 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • حماس: زمان عربده‌کشی رژیم اشغالگر به‌سر آمده است
  • نیروهای مسلح ایران هیمنه رژیم اشغالگر قدس را شکستند
  • «صبح پر تنش برای اسراییل»/یکی ازمقرهای ارتش اشغالگر هدف قرار گرفت
  • سفارت دانمارک در عراق تعطیل می شود
  • السودانی خواستار جدول زمانی برای خروج ائتلاف از عراق شد
  • روابط ما با آمریکا به نقطه مهم و حساس رسیده است
  • سفر نخست وزیر عراق با هدف تعیین جدول زمانی خروج نظامیان آمریکایی
  • عملیات «وعده صادق»سیلی ماندگاری بر پیکره نحس رژیم اشغالگر قدس بود
  • اگر آمریکایی‌ها از عراق خارج نشوند هدف قرار می گیرند
  • فراخوان حماس برای تشدید مقاومت مردمی در کرانه باختری