Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@20:11:59 GMT

عزیزی خادم پیگیر وضعیت مصدومیت پورعلی‌گنجی شد

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۱۶۱۹

عزیزی خادم پیگیر وضعیت مصدومیت پورعلی‌گنجی شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون فوتبال، مرتضی پورعلی گنجی ملی‌پوش ایرانی باشگاه شنزن چین، سه روز قبل در حاشیه بازی این تیم با مصدومیت رباط صلیبی زانوی چپ رو به رو شد.
به این ترتیب این مدافع برای چند ماه از میادین دور خواهد بود و نمی‌تواند تیم ملی را در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر همراهی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



از همین رو شهاب‌الدین عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال برای پیگیری وضعیت مصدومیت پورعلی گنجی با این مدافع ملی‌پوش تلفنی گفت‌وگو کرد و از آخرین وضعیت او، برنامه درمانی و سپری کردن دوران نقاهت اطلاعات کامل به دست آورد.

عزیزی‌خادم در این گفت‌وگو به مدافع مصدوم تیم ملی اعلام کرد: فدراسیون تمام تلاش خود را برای حمایت از تیم‌ملی انجام می‌دهد و به صورت مداوم پیگیر حال ملی پوشان که با مصدومیت رو به رو می‌شوند خواهد بود و آماده هرگونه حمایت و کمک به آنها است.

کد خبر 5269773 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: مرتضی پورعلی گنجی شهاب الدین عزیزی خادم فوتبال المپیک 2020 توکیو تیم فوتبال پرسپولیس فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی والیبال ایران تیم فوتبال پیکان تهران تیراندازی تیم ملی تیراندازی ایران والیبال دوومیدانی نازنین ملایی تیم ملی شمشیربازی ایران هانیه رستمیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۱۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح آخرین وضعیت مصدومان استقلال

مدافع تیم فوتبال استقلال به دلیل مصدومیت در دیدار مقابل شمس آذر قزوین در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر حضور نخواهد داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال استقلال جمعه هفته جاری در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف شمس آذر قزوین می‌رود. استقلال برای این دیدار مهدی مهدی‌پور را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. مهدی‌پور در بازی با مس رفسنجان دچار پارگی رباط صلیبی شد و چند ماهی دور از میادین خواهد بود.

احضار هافبک استقلال به کمیته‌های انضباطی و اخلاق

صالح حردانی و رافائل سیلوا دیگر مصدومان استقلال هستند که حردانی مشکل خاصی ندارد، اما قرار گرفتن نامش در لیست آبی‌پوشان بستگی به نظر نهایی پزشک و کادر فنی دارد. سیلوا که این هفته با آبی‌پوشان تمرینی نکرده هم از ناحیه عضله دوقلوی پا دچار مصدومیت است و بازی با شمس آذر را از دست می‌دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیسی پیگیر وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌ و بلوچستان شد
  • رئیسی پیگیر وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌وبلوچستان شد
  • رئیسی، پیگیر آخرین وضعیت سیل در سیستان و بلوچستان شد
  • رئیسی پیگیر‌ وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌وبلوچستان شد
  • (عکس‌) تبریک تولد پرسپولیس به ستاره بدشانس
  • تبریک تولد پرسپولیس به شماره هشت بدشانس (عکس)
  • هاشمی پیگیر عدم‌حضور سرپرست‌ها در انتخابات/ مبینی نمی‌آید؟
  • عکس‌| تبریک تولد پرسپولیس به ستاره بدشانس
  • غیبت ادامه دار رافائل سیلوا در تمرین استقلال
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان استقلال