Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@10:13:01 GMT

به دقت و با حوصله به حرف مردم گوش فرا دهید

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۱۶۶۳

به دقت و با حوصله به حرف مردم گوش فرا دهید

ایسنا/کردستان رئیس کل دادگستری استان کردستان از قضات دادگاه تجدیدنظر خواست کە با دقت و با حوصله به حرف مردم گوش دهند.

حجت الاسلام و المسلمین سیدحسین حسینی امروز (۹مرداد) در جلسە همنشینی با قضات دادگاه تجدیدنظر استان، اظهار کرد: خوشبختانه تعداد شعب با موجودی نامتعارف در محاکم تجدیدنظر استان پایین است ولکن انتظارمان این است که این تعداد به صفر برسد و همکاران محترم قضایی مختومه نمودن پرونده های مانده و مسن را در اولویت کار خود قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری استان کردستان افزود: باید به دقت و با حوصله به حرف مردم گوش فرا دهید و تا حد امکان به مشکلات آن‌ها رسیدگی نموده و درصدد تعیین تکلیف سریع و دقیق پرونده‌ها باشید.

حجت الاسلام حسینی خطاب به قضات دادگاه تجدیدنظر استان تاکید کرد وضعیت شعبه و دفتر محاکم تجدیدنظر باید با نظارت دقیق و مستمر بسیار منظم و سروسامان یافته باشد تا مردم در پیگیری پرونده‌های خود دچار سردرگمی نشوند.

وی افزود : آمار محکومین جرایم مالی در استان کردستان بالاست و ضروری است تا با تدابیر اندیشیده شده در بحث صدور احکام اعسار و تعدیل این مشکل حل و فصل شود.

رئیس کل دادگستری استان کردستان همچنین درخواست‌های اعمال ماده 477 را نیز بالا دانست و بر توجه ویژه به صدور احکام متقین توسط قضات تاکید کرد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۱۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادستان انتظامی قضات کشور به کرمان سفر کرد

به گزارش خبرنگار مهر، عصر امروز (چهارشنبه) با استقبال رئیس کل دادگستری استان کرمان و جمعی از اعضای شورای قضائی استان کرمان دادستان انتظامی قضات کشور وارد کرمان شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی، دادستان انتظامی قضات به منظور شرکت در آئین تکریم و معارفه رئیس نظارت و ارزشیابی قضات به استان کرمان سفر کرده است.

ادای احترام به مقام شامخ شهدا و سیدالشهدای جبهه مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، دیدار با قضات شهر کرمان از برنامه‌های دادستان انتظامی قضات کشور در کرمان است.

کد خبر 6088110

دیگر خبرها

  • کاهش حجم پرونده‌های قضایی با اصلاح قوانین
  • دادستان انتظامی قضات کشور به کرمان سفر کرد
  • محکومیت تکرار تقاضای غیرقانونی قضات آرژانتینی درباره اتباع کشورمان
  • محکومیت تکرارتقاضای غیرقانونی قضات آرژانتینی درباره اتباع کشورمان
  • صبر ٨٤ روزه مردم کرمان برای رسیدگی به پرونده‌ها در شعب تجدید نظر
  • متوسط زمان رسیدگی به پرونده‌ها در شعب تجدید نظر کرمان ۸۴ روز است
  • متوسط زمان رسیدگی پرونده‌ها در شعب تجدیدنظر کرمان ۸۴ روز است
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد
  • توصیه رئیس دستگاه قضا به فراجا در موضوع حجاب؛ صبر و حوصله به خرج دهید
  • فراجا در موضوع حجاب صبر و حوصله به خرج دهد