Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعیت هلال احمر کشورمان با صدور اطلاعیه‌ای به حواشی و شایعات مطرح شده پیرامون تابعیت و درخواست تابعیت مدیران این جمعیت در برخی از کشورها پاسخ داد.

به گزارش ایسنا، در اطلاعیه جمعیت هلال احمر که با امضای روح‌الله استاک، مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی این جمعیت در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته، آمده است: "جمعیت هلال احمر به عنوان بزرگترین نهاد غیردولتی و بین‌المللی بر اساس منشور جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال احمر و به جهت کاهش آلام بشری در ۱۴ نقطه جهان، مراکز بهداشتی و درمانی دارد که مسئولان جمعیت در همه دوره ها، طبق اصول حاکم بر برخی از این مراکز، به عنوان مدیرعامل یا عضو هیات مدیره شناخته شده‌ و برای بازدید و انجام امور مالی و اداری به این مراکز رفت و آمد داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا پیرو اطلاعیه قبلی متذکر می‌شود که هیچ کدام از مسئولان ارشد جمعیت تابعیت کشورهای دیگر را نداردو تا کنون نیز هیچ درخواستی برای تابعیت به کشورهای خارجی نداده‌اند. ضمن اینکه درخواست ها نظارتی و امنیت در تمام رده ها و شئونات اداری و مدیریتی جمعیت اشراف کامل داشته و رسانه ها در صورت هرگونه ابهام در مورد مطالب فوق می‌توانند استعلام لازم را از نهادهای نظارتی اخذ کنند.

در پایان این اطلاعیه نیز خطاب به رسانه‌های شایعه پرداز آمده است که بدیهی است در صورت ادامه انتشار اخبار کذب در این خصوص مراتب از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهد شد."

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۱۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به بیش از ۵ هزار نفر در سیلاب سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان، سیدمحمد مهدی سجادی با اشاره به ادامه عملیات امدادرسانی در سیلاب جنوب استان گفت: از ۲۸ فروردین ماه تاکنون، ۱۱ شهرستان سراوان، سیب و سوران، ایرانشهر، نیکشهر، چابهار، سرباز، کنارک، میرجاوه، زاهدان، خاش و مهرستان شامل ۶۷ روستا تحت تأثیر آبگرفتگی قرار گرفتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان افزود: در این مدت ۳۰۸ نیروی عملیاتی کادر و داوطلب در قالب ۶۰ تیم با بکارگیری ۶۰ خودروی امدادی در عملیات‌ها مشارکت کردند.

وی خاطرنشان کرد: امدادگران به هزار و ۲۱۲ خانوار شامل پنج هزار و ۱۲۰ نفر امدادرسانی کردند و هزار و ۳۹ نفر اسکان داده شدند.

سجادی با اشاره به توزیع اقلام اضطراری میان خانواده‌های تحت تأثیر آبگرفتگی اظهار کرد: ۴۴۲ بسته غذایی ۷۲ ساعته، هزار و ۴۵۸ تخته پتو، ۷۵۸ تخته موکت، ۲۱۶ دستگاه چادر امدادی، ۱۳ شعله والور و دو هزار و ۴۹۰ کیلو نایلون پوششی توزیع شده است.

وی در پایان گفت: امدادرسانی همچنان ادامه دارد.

کد خبر 6082256

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو در تاکستان ۹ مصدوم بر جای گذاشت
  • هلال احمر به ۱۱ هزار سیل‌زده در سیستان و بلوچستان امدادرسانی کرد
  • برخی مسئولان متوجه اطرافیان هتاک، کذاب و اختلاف‌افکن که در مراکز رسمی کشور نفوذ کرده‌اند باشند
  • ۹ مصدوم در واژگونی یک پیکان
  • پرداخت بیش از ۳۹ میلیارد ریال کمک‌هزینه درمانی به نیازمندان
  • امدادرسانی به بیش از ۵ هزار نفر در سیلاب سیستان و بلوچستان
  • اعزام ۱۰ تیم هلال احمر یزد به سیستان و بلوچستان
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی ها به مردم غزه
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی‌ها به مردم غزه
  • کدام دستگاه‌های اداری پنج‌شنبه‌ها تعطیل شدند؟/ توضیح معاون سازمان اداری و استخدامی درباره تغییر تعداد تعطیلات آخر هفته