Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از روابط عمومی وزارت، آیین رونمایی از بازسازی و نوسازی مسجد امام موسی کاظم (ع)  شهرک شهید چمران بعد از ظهر شنبه با حضور سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، حجت الاسلام والمسلمین سید ضیاء الدین آقاجانپور رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و سرتیپ سعید شعبانیان معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرتیپ حاتمی در این مراسم گفت: بازسازی مساجد و شهرک‌ها بسیار مهم است و موجب می‌شود کارکنان و ساکنان این شهرک‌ها بدانند که مجموعه وزارت دفاع به فکر آنها هستند و برای آنها و خانواده آنها محیط زندگی را نوسازی می کند این نشان می‌دهد جریان حیات ادامه دارد.

وزیر دفاع ادامه داد: در خصوص بازسازی مساجد باید طرح جامعی داشته باشیم و به خوبی بدانیم ۴۱۳ مسجد و نماز خانه وزارت دفاع چه وضعیتی دارند.

وزیر دفاع گفت: نهضت بازسازی و نوسازی مساجد را همواره داشته ایم. در طول سالیان گذشته نوسازی مساجد را دنبال کرده ایم اما باید با برنامه مراکزی را که نیاز دارند را بازسازی کنیم.

سرتیپ حاتمی با اشاره به بیانات حضرت امام خمینی (ره)  و مقام معظم رهبری درباره مساجد گفت: امام راحل و مقام معظم رهبری دو جمله در خصوص مساجد دارند که بسیار به هم نزدیک است،   امام خمینی (ره) می‌فرمایند؛ مساجد سنگر هستند این سنگرها را حفظ کنید و مقام معظم رهبری نیز می‌فرمایند؛ مسجد هسته مقاومت است. توجه به این بیانات به خوبی برای ما روشن می کند که ما با چه مسئولیتی مواجه هستیم و به کجا باید تکیه کنیم.

وی با اشاره به تهدیدات دشمن در حوزه فرهنگ،   ادامه داد: دشمنان کنار جنگ نظامی و جنگ اقتصادی، تهاجم فرهنگی را  در دستور کار قرار داده اند و در این راستا با استفاده از هزاران شبکه تلویزیونی، ماهواره ای، سایت و شبکه‌های مختلف در فضای مجازی فرهنگ ما را هدف قرار گرفته اند. آنها با استفاده از ظرفیت‌های مختلف بر فرهنگ‌های دینی، اعتقادی و انقلابی ملت ما کار می‌کنند بدون هیچ محدودیتی و با استفاده از آخرین تکنولوژی‌ها تلاش می‌کنند این فرهنگ و ارزش‌ها را تخریب کنند به این موضوع که توجه می‌کنیم بهتر متوجه می‌شویم آن جایی که باید بر روی آن تمرکز کنیم و به آن تکیه داشته باشیم مساجد است.

وزیر دفاع تصریح کرد: در مساجد هم تربیت اتفاق می‌افتد و هم مقابله با آسیب‌ها شکل می گیرد و محور و شاکله و منشاء حرکت انقلابی اسلامی ما هم این مساجد هستند، ما بارها و بارها شاهد بودیم که در یک دوره طولانی دشمن نقشه‌های فراوانی کشیده و توطئه‌های گسترده‌ای انجام داده‌اند اما با یک محرم و صفر و یا یک ماه رمضان و شب‌های قدر همه این رشته‌هایی که دشمنان بافته‌اند به دست معتقدان و مذهبی‌ها پنبه می‌شود و این ارزش ها و اعتقادات و داشته هاست که ملت ما را به راه راست هدایت می‌کند.

برچسب‌ها امام موسی کاظم وزارت دفاع مقام معظم رهبری امام خمینی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امام موسی کاظم وزارت دفاع مقام معظم رهبری امام موسی کاظم وزارت دفاع مقام معظم رهبری امام خمینی مقام معظم رهبری وزارت دفاع وزیر دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۱۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع غرورآفرین جمهوری اسلامی در برابر اسرائیل ابهت پوشالی و مصنوعی آنان را شکست

حجت‌الاسلام سیفعلی محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب با اشاره به تجاوزگری اخیر رژیم‌صهیونیستی علیه کنسولگری جمهوری اسلامی در دمشق و با تقدیر از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که فرمان رهبر معظم انقلاب را لبیک گفته و بدان عمل کردند اظهار داشت: این حق جمهوری اسلامی ایران است که هر کس بخواهد به حدود و حقوق کشورمان کج نگاه کرده و تجاوز کند براساس دستورات شرعی و قانونی و حتی پروتکل‌های بین‌المللی از حقوق خود دفاع کند.

وی تصریح کرد: تجاوز رژیم صهیونیستی نسبت به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق که بسان خاک این کشور است و همچنین حرکت تجاوزگرانه اسرائیل که سبب شهادت تعدادی از سرداران و سپاهیان کشورمان شد، باید پاسخ پشیمان کننده‌ای از سوی جمهوری اسلامی دریافت می‌کرد.

امام جمعه چالدران بیان کرد: عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای پاسخ دادن و زدن سیلی محکم بر صهیونیستها در مقابل این تجاوزگری، حرکت موشکی و پهپادی بود که موجب خرسندی رهبر معظم انقلاب اسلامی و امت اسلامی شد و باید از آنها تقدیر شود.

وی با اشاره به اینکه با این دفاع غرورآفرین جمهوری اسلامی ایران هیمنه و ابهت پوشالی و مصنوعی رژیم صهیونیستی در بین اذهان عمومی و بین‌المللی شکست افزود: این نیز مقدمه‌ای برای نابودی صهیونیست‌ها در تمام دنیا به ویژه فلسطین اشغالی شد که آنها به صورت غاصبانه در این سرزمین حضور پیدا کرده و حقوق مردم مظلوم فلسطین را از چند دهه گذشته مورد تعرض قرار دادند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کارگران فردا با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند
  • ۲ راهبرد ایران برای افزایش اقتدار و حرکت به سوی قله
  • دفاع غرورآفرین جمهوری اسلامی در برابر اسرائیل ابهت پوشالی و مصنوعی آنان را شکست
  • سپاه پاسداران نهادی انقلابی برگرفته از ولایت است
  • سازمان «سپند» در سطح مرزشکنی دانش حرکت می‌کند
  • اگر سپاه نبود
  • سپاه به دژی تسخیرناپذیر در دفاع از کشور تبدیل شده است
  • سپاه دژ مستحکم برای پاسداری از انقلاب اسلامی ایران
  • سپاه دژ مستحکمی در برابر فتنه انگیزی استکبار جهانی
  • پیام تبریک نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه