Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@14:57:07 GMT

دولت سیزدهم نیاز به یاری مردم دارد

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۱۷۳۰

دولت سیزدهم نیاز به یاری مردم دارد

علاءالدین سیفی روز شنبه درگفت و گو با ایرنا اظهارداشت: مطالبه عمومی مردم رفع فوری مشکلات معیشتی و اقتصادی است در حالی که پاسخگویی به این مطالبات هم نیازمند همدلی مردم است.

وی خاطرنشان کرد: باید با تلاش میان‌مدت و بلندمدت در راستای رونق تولید و تحقق اقتصاد مقاومتی گام برداشت.

وی بیان داشت: دولت سیزدهم با کابینه انقلابی و هدف گذاری نسبت به کاهش قیمت ها و رفع مشکلات اقتصادی اقدام‌های اثربخشی انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیفی تشکیل دولت قوی را نیازمند وزرا و کارگزارانی توانمند دانست واضافه کرد: این مهم قطعا مورد توجه رییس جمهور منتخب مردم قرارخواهد گرفت.

وی تصریح کرد: به اعتقاد من، رییس جمهور منتخب،فردی عمل گرا و دارای روحیه تلاش و کوشش است و با رفع تبعیض و انتخاب وزرا و کارگزاران قوی دولتی قوی تشکیل خواهد داد.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلابی اسلامی استان البرزادامه داد: توقع داریم وزیرانی کاردان و جهادی برای دولت معرفی شوند.

وی با بیان اینکه مجلس امروز انقلابی، جهادی و حزب الهی است،افزود: امیدواریم با همکاری دولت جدید و مجلس انقلابی هرچه زودتر ضعف در حوزه اقتصاد و معیشت مردم مرتفع شود.

سیفی تاکید: باید با اقدامات مناسب دولت و مجلس به سوی دولتی قوی پیش برویم که پاسخگوی نیازهای مردم باشد و رضایتمندی مردم را افزایش دهد و سرمایه اعتماد عمومی را به نظام تقویت کند.

برچسب‌ها البرز مشارکت های مردمی دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز مشارکت های مردمی دولت سیزدهم البرز مشارکت های مردمی دولت سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۱۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده کهنوج: تشکیل استان کرمان جنوبی یک اتفاق تاریخی خواهد بود/ مردم منتظر تحقق قول رییس جمهور هستند

نماینده مردم کهنوج، قلعه گنج، منوجان، جازموریان، فاریاب، رودبارجنوب با اشاره به وعده قبلی رییس جمهور به مردم شهرستان‌های جنوبی استان کرمان گفت: تشکیل استان کرمان جنوبی یک اتفاق مهم و تاریخی خواهد بود.

منصور شکراللهی نماینده مردم کهنوج، قلعه گنج، منوجان، جازموریان، فاریاب، رودبارجنوب در گفتگو با خبرنگار استان‌ها خبرگزاری دانشجو با اشاره به وعده قبلی رییس جمهور به مردم شهرستان‌های جنوبی استان کرمان در مرداد ١٤٠١ گفت: تشکیل استان کرمان جنوبی یک اتفاق مهم و تاریخی خواهد بود و مردم منتظر تحقق قول رییس جمهور هستند.

وی افزود: دولت هنوز لایحه تاسیس استان کرمان جنوبی را به مجلس ارائه نداده است و از زمان ارائه لایحه اطلاعی ندارم.

او با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های مردم شهرستان‌های جنوب استان کرمان، از سال‌ها قبل تاسیس استان کرمان جنوبی با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بسیار زیاد موجود است اظهار کرد: ان شاالله هم مجلس و هم دولت کمک خواهند کرد تا این اتفاق تاریخی مهم به وقوع بپیوندد.

شکراللهی افزود: با تاسیس استان کرمان جنوبی هم اعتبارات مستقل می‌شود و هم ادارات کل و سازمان‌های باقی مانده ارتقا خواهند یافت و هم بحث رفت و آمد مردم شهرستان‌های جنوبی به مرکز استان به منظور انجام امور اداری و ... حذف و از بروز حوادث جاده‌ای نیز کاسته خواهد شد.

نماینده مردم کهنوج، قلعه گنج، منوجان، جازموریان، فاریاب، رودبارجنوب تاکید کرد: با توجه به قول رییس جمهور در خصوص تاسیس استان کرمان جنوبی، با آیت الله رییسی نیز صحبت کرده ایم و پیگیری روند تاسیس استان کرمان جنوبی در دولت در حال انجام است.

او در پاسخ به این سوال که آیا استان کرمان جنوبی امسال تاسیس می‌شود یا خیر، گفت: امیدوارم با توکل بر خدا این اتفاق خوب امسال محقق شود.

منتخب مردم شش شهرستان جنوبی در مجلس دوازدهم افزود: تشکیل استان کرمان جنوبی نیازمند ٢ همت اعتبار مالی است.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمان تصریح کرد: کلیه جوانب تاسیس استان کرمان جنوبی در دولت در حال بررسی است و پس از آن لایحه به مجلس ارسال می‌شود.

شایان ذکر است جنوب استان کرمان با قریب یک میلیون نفر جمعیت شامل ٨ شهرستان کهنوج، قلعه گنج، منوجان، جازموریان، فاریاب، رودبارجنوب، جیرفت و عنبرآباد است.

لازم به توضیح است آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور در سفر استانی مرداد ١٤٠١ به شهر جیرفت در جنوب استان کرمان در جمع مردم، موضوع و وعده تشکیل استان کرمان جنوبی را بطور رسمی و علنی اعلام کرده بود.
مردم شهرستان‌های جنوبی استان کرمان پس از گذشت حدود ٢٠ ماه از وعده رییس جمهور، خواستار تسریع در تاسیس استان کرمان جنوبی با توجه پتانسیل‌های موجود هستند.

دیگر خبرها

  • با اصلاح قانون انتخابات شاهد اتفاقات خوبی بودیم
  • نماینده کهنوج: تشکیل استان کرمان جنوبی یک اتفاق تاریخی خواهد بود/ مردم منتظر تحقق قول رییس جمهور هستند
  • تلاش دولت سیزدهم برای بازگرداندن امور اقتصاد به مردم
  • تیم اقتصادی دولت سیزدهم نباید اشتباهات دولت قبلی را تکرار کند
  • تشکیل مجلس جدید با ۴ فراکسیون / جریان اصولگرایی رقابت‌ها را کنار بگذارند
  • وزیر اقتصاد: نگاه دولت سیزدهم بازگرداندن اداره کشور به مردم است
  • نگاه دولت سیزدهم بازگرداندن اداره کشور به مردم است
  • دستاوردهای تعامل سازنده دولت سیزدهم با مجلس
  • شورای وحدت به‌دنبال تشکیل فراکسیون وحدت در مجلس است
  • ادعای مخبر در مورد علت تصادفات: مردم بی‌احتیاط هستند