Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا شاهین هاشمی روز شنبه در نشست شهرستانی ستاد مدیریت کرونا در محل فرمانداری حمیدیه بیان کرد: با توجه به وضعیت زرد کرونایی در این شهرستان و وضعیت شیوع کرونا در شهرستان‌های مجاور از مردم تقاضا می‌شود برای جلوگیری از شیوع ویروس خطرناک کرونا دلتا بیش از پیش پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

وی گفت: مردم به اطلاع‌رسانی در خصوص واکسیناسیون گروه‌های سنی هدف به ویژه افراد دارای بیماری زمینه‌ای توجه لازم را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی، با تاکید بر لزوم همکاری ادارات و مردم با مجموعه بهداشت و درمان دراین شرایط سخت افزود: فرهنگ سازی و اطلاع رسانی به شهروندان، و رعایت دستور العمل‌های بهداشتی و گوشزد کردن خطر ناشی از ویروس کرونا بسیار اهمیت دارد و این وظیفه مهم باید بیشتر توسط ائمه جمعه، روحانیان، روسای عشایر ، خیران و ریش سفیدان انجام شود.

وی گفت: طبق اعلام کارشناسان بهداشت، رعایت فاصله اجتماعی و استفاده مستمر از ماسک توسط کارکنان ادارات و ارگان‌ها و مردم به ویژه در مناطق شلوغ، و شرکت نکردن در تجمع‌ها و دورهمی  خانوادگی بسیار مهم و تنها راه پیشگیری و قطع زنجیره انتقال بیماری است.

هم اکنون ۹ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۹ شهرستان نارنجی و ۹ شهرستان زرد کرونایی هستند.

برچسب‌ها ویروس کرونا سلامت حمیدیه پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سلامت حمیدیه ویروس کرونا سلامت حمیدیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۱۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین از مردم، ساخت و ساز از مسئولان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ با حضور مدیرکل و نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن استان، فرماندار و جمعی از مسئولان و خیرین شهرستان بدره، عملیات اجرایی ساختمان اداری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این شهرستان آغاز شد.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اعتبار این ساختمان را ۴۰ میلیارد رال اعلام کرد و گفت: این اعتبار از محل اعتبارات بنیاد مسکن استان بوده است و بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده این طرح در کوتاه‌ترین زمان به بهره برداری می‌رسد.
محبی با حضور در سایت اجرای طرح نهضت ملی مسکن فرهنگیان شهرستان بدره از روند اجرای این طرح مطلع شد.

علیزاده، فرماندار بدره در خصوص اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان گفت: با توجه به ضرورت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان بدره دو مکان برای اجرای آن درنظر گرفته شده که یکی از این نقاط به ساخت ۴۰ واحد مسکونی برای فرهنگیان اختصاص یافته و مقدمات ساخت یک مکان دیگر نیز برای سایر شهروندان این شهرستان انجام شده است.
طرح نهضت ملی مسکن یکی از راه کار‌های دولت سیزدهم برای خانه دار شدن مستأجران و اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه است که با پیگیری‌های مسئولان، اجرای این طرح درشهرستان بدره شتاب گرفته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجمع مردم در حمایت از عملیات سپاه پاسداران 
  • کاهش شیوع سالک در سمنان
  • به جز جمهوری اسلامی دیگر دولت های اسلامی تنها نظاره گره وضعیت مردم غزه اند
  • زمین از مردم، ساخت و ساز از مسئولان
  • رییس جمهور وارد دامغان شد
  • رئیس جمهور وارد دامغان شد
  • عکس/ حضور رئیسی در اجتماع پرشور مردم شهرستان شاهرود
  • جلوگیری از ورود دام مازاد به مراتع همدان
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • بازسازی انهار کشاورزی شهرستان فومن با بیش از ۶ میلیارد تومان اعتبار