Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز شنبه در هشتاد و هفتمین برنامه افتتاح طرح‌ها با عنوان دولت تدبیر و امید جهش تولید در آیین بهره‌برداری از طرح‌های بیمارستانی، با تبریک ولادت امام موسی کاظم (ع) گفت: از سال ۹۳ یکی از اهداف مهم دولت یازدهم مساله طرح تحول سلامت بود که در دولت دوازدهم با وجود جنگ اقتصادی این پروژه همچنان ادامه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر طرح تحول در دولت یازدهم و دوازدهم نبود معلوم نبود که در سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ چگونه می‌توانستیم مقابل کرونا مقاومت کنیم.

رییس دولت تدبیر و امید اظهار کرد: ۱۱۰ هزار تخت‌ بیمارستانی در این دولت به ۱۵۰ هزار تخت افزایش یافت و بیش از نیمی از  ۱۱۰ هزار تخت بازسازی شده است.  از حیث امکانات و تجهیزات در دو سال گذشته ۱۳ هزار تخت بیمارستانی افتتاح شد. در افتتاح شهریور پارسال تنها در یک روز ۱۴۰۰ تخت بیمارستانی افتتاح شد و امروز هم ۱۴۴۳ تخت بیمارستانی را در یک روز افتتاح می‌کنیم و هزاران تخت دیگر در هفته‌ها و ماه‌های آینده به بهره برداری می رسد.

روحانی افزود: فقط یک پروژه بزرگ تهران، بیمارستان هزار تختخوابی است که ۹۷ درصد کار آماده است و هفته‌های آینده ۵۰۰ تخت آن مورد بهره برداری قرار می‌گیرد. همچنین بیمارستان کودکان حکیم ۲۲۶ تختخوابی هفته‌های آینده افتتاح می‌شود.

وی خاطرنشان کرد:  همه اینها نشانگر این است که در بخش سلامت هم از نظر زیرساختی هم نیروی انسانی شاهد تحول بزرگی بودیم. در هشت سال گذشته نیروی انسانی به دو برابر افزایش یافت که این بسیار مهم است. در تجهیزات و در بخش آی سی یو توانستیم در ایام کرونایی تختهای آی سی یو را دو برابر کنیم که نشانگر این است که اهتمام دولت از آغاز در بخش سلامت  بود.

رییس دولت تدبیر و امید افزود: اگر کسی بتواند همه خدمات دولت را انکار کند و این قدرت را داشته باشد و انصاف را به طور کامل کنار بگذارد در چند چیز نمی‌تواند منکر شود که یکی از آنها ‌بخش تحول سلامت است.

روحانی افزود: اقدامات دولت تدبیر در بخش سلامت غیر قابل انکار است و افتتاح امروز علامت بزرگی است که خیرین، دولت، متخصصان و دلسوزان تلاش کردند تا همواره در شهرها و استان‌های مختلف تجهیزات و متخصصان لازم را آماده به کار داشته باشند.

ادامه دارد...

برچسب‌ها دولت تدبیر و امید افتتاح طرح حسن روحانی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی پروندهٔ خبری کارنامه دولت تدبیر در سینه ستبر ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دولت تدبیر و امید افتتاح طرح حسن روحانی دولت تدبیر و امید افتتاح طرح حسن روحانی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی دولت تدبیر و امید بخش سلامت هزار تخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۱۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تند عضو دولت رئیسی به سخنان روحانی درباره بنزین

سپهر خلجی، دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت در واکنش به مصاحبه رئیس جمهور سابق تصریح کرد:

در ۸ سال که با مردم صداقت نداشتید و نتیجه آن سقوط محبوبیت دولت به ۷ درصد در پایان دوره ریاست‌جمهوری شد، اما حداقل امروز تمرین کنید که با مردم صادق باشید!

هم وزیر کشور وقت و هم معاون وی بار‌ها گفتند که از زمان دقیق اجرای گرانی بنزین خبر داشتید و معلوم نیست چرا حتی سخنان منصوبان خود را رد می‌کنید!

طوری مردم را غافلگیر کردید که خودتان هم صبح جمعه فهمیدید!

همین دروغگویی‌هاست که باعث رد صلاحیت می‌شود.

منبع: همشهری آنلاین

tags # حسن روحانی سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • واکنش تند عضو دولت رئیسی به سخنان روحانی درباره بنزین
  • افزایش نظارت‌ بر پسماند بیمارستانی در مازندران
  • تاکید بر افزایش نظارت‌ پسماند بیمارستانی در مازندران
  • افتتاح مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان
  • مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس اصفهان افتتاح شد
  • تدبیر اهالی رسانه برای برگزاری هر چه باشکوهتر روز قدس
  • قطع امید بایدن از دولت نتانیاهو در غزه + فیلم
  • افزایش خدمات بهداشتی و درمانی به شهروندان تهرانی
  • ایستگاه سلامت اورژانس۱۱۵سروآباد آماده خدمت‌رسانی به مسافران نوروز
  • مشارکت ۷۵۰ هزار کردستانی در پویش غربالگری دیابت و فشار خون