Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@11:52:04 GMT

کارت زرد به رئیس کمیته ملی المپیک روسیه

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۱۸۱۶

کارت زرد به رئیس کمیته ملی المپیک روسیه

رئیس کمیته ملی المپیک روسیه در المپیک توکیو کارت زرد دریافت کرد.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری چمپیونات روسیه، استانیسلاو پوزدنیاکوف به دلیل عدم کنترل احساساتش در دیدار فینال شمشیربازی المپیک توکیو میان تیم‌های ملی فرانسه و روسیه از داور کارت زرد گرفت.

دختر رئیس کمیته ملی المپیک روسیه در ترکیب تیم ملی این کشور برابر فرانسه بازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  اخطار بعدی به استانیسلاو پوزدنیاکوف می‌توانست منجر به اخراجش از روی سکوها شود.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان المپیک توکیو توکیو فرانسه روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۱۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر موضع فرانسه در برگزاری افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از insidethegames؛ امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه در مورد برگزاری مراسم افتتاحیه رقابت‌های المپیک تابستانی ۲۰۲۴ پاریس گفت: ما برای نقشه دوم برگزاری افتتاحیه ورزشگاه پارک دو پرنس را در نظر گرفته ایم و اگر از لحاظ امنیتی به مشکل بخوریم مراسم را در این ورزشگاه برگزار می‌کنیم.   مکرون همچنین گفت: ما برای برگزاری افتتاحیه ساختمان تروکادرو روبروی برج ایفل را هم در نظر داریم و باید دید تا آن زمان شرایط چگونه خواهد بود.   رئیس جمهور فرانسه در مورد تهدیدات احتمالی گفت: فکر می‌کنم هواپیما‌های بدون سرنشین یک تهدید برای ما محسوب می‌شود و جنگ اوکراین و غزه دلیلی است که ما باید تمامی جوانب را در نظر بگیریم و این تهدیدات به همین دو دلیل برای ما وجود دارد.   وی در ادامه گفته است: تلاش می‌کنیم در دوره برگزاری المپیک آتش بس را در این کشور‌ها بر قرار کنیم و این پیشینه تاریخ المپیک است که در زمان برگزاری باید در تمام جهان صلح و در مناطق جنگی آتش بس برقرار باشد.   پیش بینی می‌شود در زمان برگزاری مراسم افتتاحیه ۳۰۰ هزار نفر از نزدیک و ۲۰۰ هزار نفر از منازل و خیابان‌های اطراف و همچنین ۱۰ میلیون بیننده تلویزیونی این مراسم را مشاهده کنند.

دیگر خبرها

  • با مشعل المپیک پاریس روشن شد
  • رئیس جمهور فرانسه، رئال مادرید را تهدید کرد!
  • درخشش یک ۳۸ ساله چشم موتا پائز را گرفت
  • رییس جمهور فرانسه با تعریف کلمه «متجاوز» مرزها را جابجا کرد
  • ماکرون با تعریف کلمه «متجاوز» مرزها را جابجا کرد
  • تغییر موضع فرانسه در برگزاری افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴
  • داستان عجیب جواد فروغی
  • بودجه کاروان ایران برای سفر به پاریس چند میلیاردتومان است؟
  • (عکس) غول‌های کشتی روسیه در عربستان به هم رسیدند
  • بودجه ۶۰۷ میلیاردی کمیته المپیک در سال سفر به پاریس/ ۳۱۶ میلیارد برای پارا