Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: یک هفته پس از ورود اورژانس به واکسیناسیون  کووید ۱۹ پایگاه‌های اورژانس با اقبال مردمی روبرو شده است.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور با اشاره به رضایتمندی مردم از پایگاه‌های واکسیناسیون اورژانس گفت: تیم عملیات ویژه در صورت ازدحام در پایگاه‌ها به کمک همکاران سلامت  برای واکسیناسیون می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خالدی افزود: اورژانس آماده کمک به سایر مراکز واکسیناسیون برای کاهش ازدحام مردم است.

او گفت: طرح ضربتی اورژانس در  واکسیناسیون در راستای تکریم به مردم و سرعت بخشی به واکسیناسیون آغاز شده است و تا زمان اعلام نیاز وزارت بهداشت ادامه خواهد داشت. هم اکنون ۱۷ پایگاه ثابت و پایگاه‌های سیار اورژانس در طرح ضربتی واکسیناسیون کووید ۱۹ فعال است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس اورژانس کشور واکسیناسیون کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۱۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی آبادان از آغاز فعالیت این دانشگاه در مرز شلمچه برای ارائه خدمات در اربعین حسینی(ع) از نیمه مرداد خبر داد و گفت: ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران فعالیت خواهند کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، اسماعیل ویسی در نخستین ستاد برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی(ع) دانشگاه علوم پزشکی آبادان که امروز  برگزار شد، اظهار کرد: در اربعین حسینی(ع)  از 15 مرداد فعالیت دانشگاه علوم پزشکی آبادان در مرز شلمچه با استقرار نیروهای خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز می‌شود و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در این مدت 11 پایگاه اورژانس جاده‌ای در مسیر زائران، یک پایگاه ثابت با 10 دستگاه آمبولانس و دو دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه و هواپیمای بیماربر نیز در منطقه استقرار پیدا می‌کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: نقطه‎‌گذاری هفت محل برای ایجاد سالن‌های سرد به منظور رفاه حال زائران و مدیریت یکپارچه سازمان‌ها و موسسات همکار، نیز از دیگر اقدامات پیش‌بینی‌‎شده دانشگاه علوم پزشکی آبادان برای اربعین حسینی پیش‌رو خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اورژانس جاده مرگ شبانه‌روزی می‌شود!
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • استقبال پرشور مردمی از ابراهیم رئیسی در سریلانکا (فیلم)
  • نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان افتتاح شد
  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • افزایش پایگاه‌های موتورلانس اورژانس در فارس
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان تصادفات جاده‌ای
  • برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز جامعه ما است
  • انجام پنج عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • انجام ۵ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته