Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهره‌برداری از ۷ بیمارستان و کلینیک تخصصی در 5 استان کشور با یک هزار و 443 تخت بیمارستانی روز شنبه با فرمان رئیس جمهور و از طریق ویدئوکنفرانس آغاز شد.

به گزارش برنا، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی، رئیس جمهور در هشتاد و هفتمین هفته پویش ملی تدبیر و امید برای جهش تولید، فرمان افتتاح رسمی ۷ بیمارستان و کلینیک تخصصی را در استان‌های سیستان و بلوچستان، آذربایجان شرقی، سمنان، کهکیلویه و بویر اجمد و مازندران صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برای احداث این ۷ مرکز درمانی 3 هزار و 30 میلیارد تومان اعتبار صرف شده است که با بهره‌برداری از آنها برای ۲ هزار و ۹۹۶ نفر اشتغال پایدار و مستقیم ایجاد می‌شود.
دکتر روحانی قبل از افتتاح طرح های بیمارستانی در استان سیستان و بلوچستان با ابراز خوشحالی از تحول ایجاد شده در بخش سلامت استان طی سال های گذشته، گفت: 7 برابر شدن تخت های بیمارستانی استان سیستان و بلوچستان یک کار ارزشمند است البته جبران عقب ماندگی های تاریخی استان مقداری سخت است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رئیس جمهور بیمارستان اشتغال سیستان و بلوچستان سلامت استان سیستان و بلوچستان دکتر روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۱۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سینمای سیار کودک و کارگاه آموزش رایانه در خاش افتتاح شد

رامین نارویی مدیرعامل انجمن سرای امید و همدلی حامی کودکان سیستان و بلوچستان گفت: شخصیت دوران کودکی همانند پی یک ساختمان بوده، بنابراین زمانی می‌توانیم روی یک پی ساختمانی بنا کنیم که مستحکم باشد، در واقع تربیت یک فرآیند است که باید حتما از دوران کودکی شکل بگیرد.

وی اظهارداشت: نقش پدر و مادر در شکل گیری شخصیت، رفتار و احساسات کودکان بسیار موثری و تعیین کننده است.

لیلا سایگانی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: انجام کار‌های فرهنگی و آموزشی، سبب ارتقای شاخص‌های آگاه سازی، شناسایی و پرورش استعداد‌ها و در نتیجه کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

در پایان ضمن تجلیل از کودکان نمونه خاش، از مسوولان و حامیان حقوق کودکان و خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در این شهرستان تقدیر به عمل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سینمای سیار کودک و کارگاه آموزش رایانه در خاش افتتاح شد
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • افتتاح همزمان ۱۶ نیروگاه خورشیدی در ۶ استان کشور
  • افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان در سیستان و بلوچستان
  • مرکز دولتی درمان سوءمصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) افتتاح شد
  • رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان در سمت خود ابقا شد
  • آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان افتتاح شد
  • کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد
  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد