Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دولت خبرگزاری فارس، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور عصر امروز (شنبه 9 مرداد) در آیین بهره‌برداری از طرح‌های وزارت بهداشت اظهار داشت: از سال ۹۳ یکی از اهداف دولت طرح تحول سلامت بود و در دولت دوازدهم هم برخلاف جنگ اقتصادی همچنان ادامه پیدا کرد و اگر این طرح در دولت یازدهم و دوازدهم نبود معلوم نبود که در برابر کرونا چگونه می‌توانستیم مقاومت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از لحاظ تجهیزات و امکانات ما در طول کمتر از دو سال گذشته ۱۳ هزار تخت بیمارستانی را افتتاح کردیم در شهریور پارسال ما در یک روز ۱۴۰۰ تخت بیمارستانی را افتتاح کردیم و هزاران تخت دیگر هم در ماه‌های آینده افتتاح می‌شود.

روحانی یادآور شد: پروژه بیمارستان هزار تختخوابی در تهران تا ۹۷ درصد پیشرفت داشته است و در هفته آینده آماده افتتاح می‌شود. این نشانگر تحول ویژه در بخش سلامت هم از نظر زیرساختی و هم نیروی انسانی است، اینکه ما در ایام کرونا تخت‌های بیمارستانی را دوبرابر کردیم.

رییس جمهوری تصریح کرد: اگر کارنامه دو دولت یازدهم و دوازدهم را هرکسی بدون انصاف هم داوری کند، در چند چیز نمی‌شود کسی منکر واقعیت خدمت دولت شود، یکی از آنها طرح تحول سلامت است که کسی نمی‌تواند آن را انکار کند.

ادامه دارد

منبع: فارس

کلیدواژه: طرح تحول سلامت رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۱۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح‌های حوزه سلامت در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی شدند

ایاد بهادری منفرد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه با حضور وزیر بهداشت در دور دوم سفر رئیس جمهور و هیأت دولت به استان سمنان دو طرح بهداشت و درمان افتتاح و کلنگ زنی شدند، ابراز داشت: مرکز جامع سلامت میغان افتتاح و عملیات اجرایی پایگاه سلامت فدک آغاز شد.

وی ضمن بیان اینکه مرکز جامع سلامت میغان با زیر بنای ۴۱۰ متر به دست وزیر بهداشت افتتاح شد، افزود: برای اجرای این پروژه ۸۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بابیان اینکه پایگاه سلامت فدک نیز با زیربنای یک هزار و ۵۰۰ متر مربع کلنگ زنی شد، ابراز داشت: اعتبار این طرح ۱۰۰ میلیارد ریال است.

بهادری منفرد ضمن بیان اینکه بازدید از بیمارستان امام حسین این شهر دیگر برنامه وزیر بهداشت بود، تصریح کرد: در این سفر توسعه فضای فیزیکی این دانشگاه با وزارت بهداشت پیگیری شده است.

وی بابیان اینکه وزیر بهداشت از مرکز غربالگری، تشخیص و درمان این بیمارستان نیز بازدید کرد، افزود: توسعه این مرکز نیز با وزارت بهداشت مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

کد خبر 6082130

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز جامع سلامت روستای میقان شاهرود
  • بهره‌برداری از ۲۷۰۰ پروژه بهداشتی در دولت مردمی
  • همه ایرانی‌ها‌ دارای ‌پرونده سلامت ‌می‌شوند
  • وزیر بهداشت: همه ایرانی‌ها دارای پرونده سلامت می‌شوند
  • طرح‌های حوزه سلامت در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی شدند
  • واکنش واعظی به ادعای مقام دولت رئیسی علیه روحانی
  • افتتاح پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی سمنان
  • خدمات «فصد و حجامت» بیمه شد
  • افتتاح ۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم در کردستان
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد