Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-18@14:36:31 GMT

جزئیات جدید از باند ‌سارقان خشن اتوبان کرج ‌ـ قزوین

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۱۸۹۹

جزئیات جدید از باند ‌سارقان خشن اتوبان کرج ‌ـ قزوین

فرمانده انتظامی استان البرز جزییات جدیدی از شبکه باند سارقان خشن در آزاد راه کرج - قزوین ارائه کرد و گفت: ۱۴ نفر از اعضای این باند در استان‌های مختلف بازداشت شدند.

به گزارش مشرق، سردار عباسعلی محمدیان در حاشیه بازدید از نمایشگاه کشفیات پلیس آگاهی استان البرز در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در مورد آخرین وضعیت مربوط به دستگیری دو سارق مسلح که اقدام به سرقت از یک دستگاه خودری پژوی ۲۰۶  در اتوبان کرج قزوین کرده بودند، اظهار داشت: در پی انتشار فیلم سرقت مسلحانه راکبان یک موتورسیکلت در آزادراه کرج ـ قزوین در فضای مجازی، شناسایی سارقان به صورت ویژه در دستورکار اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی البرز قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کارآگاهان در همان ساعات اولیه موفق به کسب سرنخ‌هایی از اعضای یک باند شبکه‌ای سرقت که در البرز و استان‌های همجوار با شیوه‌ای خاص اقدام به سرقت می‌کنند، شدند و با رصد اطلاعاتی ۴ تن از اعضای این باند را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه تحقیقات پلیس همچنان برای شناسایی سارقانی که فیلم آنها در فضای مجازی منتشر شده بود، ادامه داشت، اظهار داشت: در ادامه با تلاش‌های شبانه روزی کارآگاهان زبده پلیس آگاهی، ۱۴ نفر دیگر از اعضای این شبکه در استان‌های مختلف از جمله تهران و اردبیل شناسایی و با تحت نظر قرار دادن تحرکات آنها، در چند عملیات ضربتی دستگیر و به پلیس آگاهی البرز منتقل شدند.

سردار محمدیان با اشاره به کشف یک قبضه سلاح گرم و چندین قبضه سلاح سرد از مخفیگاه متهمان، تصریح کرد: همه افراد دستگیر شده دارای سوابق متعدد سرقت و زورگیری هستند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان المپیک توکیو استان البرز سردار محمدیان کرج اردبیل آزادراه کرج قزوین تهران پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۱۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان ۱۰ میلیاردی تجهیزات بانک های دولتی در دام پلیس البرز

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پیمان گودرزی گفت: تیم تخصصی کلانتری ۱۱ مرکزی شهر کرج حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک می‌شوند و آن را متوقف می‌کنند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه میزان قابل توجهی تجهیزات الکترونیک مربوط به بانک کشف شد و مأموران در تحقیقات تکمیلی متوجه می‌شوند که متهمان اقدام به سرقت این اموال از انبار دو شرکت وابسته بانک‌های دولتی در ماهدشت کرده‌اند.

فرمانده انتظامی کرج مطرح کرد: در این خصوص یک مالخر اموال مسروقه نیز در استان تهران دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه او اموالی به ارزش حدود ۱۰ میلیارد ریال کشف شد.

سرهنگ گودرزی خاطرنشان کرد: شرکت‌ها نسبت به ایمن کردن اماکن و ساختمان‌های خود در جهت پیشگیری از سرقت اقدام کنند و هرگونه موارد مشکوک را در اسرع وقت از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6081853

دیگر خبرها

  • سارقان ۱۰ میلیاردی تجهیزات بانک های دولتی در دام پلیس البرز
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • کشف ۱۳ فقره سرقت و انهدام باند حرفه ای سارقان در خرم آباد
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • اعترافات متهمان زورگیری اتوبان صدر: از ترس به شمال فرار کردیم!
  • باند سارقان انبار کالاهای ملوانی و منازل در گناوه منهدم شد
  • انهدام باند سارقان انبار کالاهای ملوانی در گناوه
  • سارقان ۵۰ میلیاردی طلاجات دستگیر شدند
  • جزئیات دستگیری زورگیران پل صدر و ماجرای تیراندازی
  • کشف ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در گیلان