Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی شجاعی ظهر شنبه در جلسه بررسی آخرین وضعیت درگاه سرمایه گذاری خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: هفته آینده این درگاه رونمایی خواهد شد.

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر توجه مدیران دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های خدمت رسان به بازه زمانی تعیین شده برای رونمایی درگاه سرمایه گذاری استان، گفت: تمامی استعلامات لازم برای ۷۵ طرح سرمایه گذاری در این درگاه باید پاسخ داده شود و برای تحقق این موضوع از اعمال نظر شخصی و گذاشتن شروط بی مورد پرهیز کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهرداری‌ها پروژه‌هایی که امکان واگذاری آن به بخش خصوصی وجود دارد را شناسایی و با اعلام مشوق‌ها و معافیت‌های لازم در درگاه سرمایه گذاری بارگذاری کنند.

بارگذاری حداقل یک پروژه از هر شهرداری، مشخص شدن بانک‌های عامل پرداخت تسهیلات برای هر طرح سرمایه گذاری، تعریف بسته‌های حمایتی و تشویقی برای سرمایه گذاران، استفاده از ظرفیت‌های منطقه در تحقق پروژه‌ها، تکمیل بخش توجیه فنی و اقتصادی و استعلامات طرح‌ها، وارد کردن و بروز رسانی اطلاعات طرح‌های سرمایه گذاری تا ۴۸ ساعت آینده توسط کارشناسان تخصصی دستگاه‌های اجرایی و ترجمه اطلاعات درگاه سرمایه گذاری به زبان انگلیسی تا پایان هفته جاری از دیگر تأکیدات استاندار خراسان شمالی در این نشست بود.

کد خبر 5269784

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری خراسان شمالی محمدعلی شجاعی سرمایه گذاری خارجی ویروس کرونا عید غدیر خم آمار کرونا کرمانشاه بوشهر واکسن کرونا خطبه های نماز جمعه عکس استانها گرگان شیوع کرونا اردبیل شیراز غدیر خم جشن عید غدیر درگاه سرمایه گذاری خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۱۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ بیکاری خراسان شمالی روند کاهشی دارد

مهدی اسلام‌خواه گفت: هفته کار و کارگر از پنجم اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و تا یازدهم این ماه ادامه دارد.

او گفت : حدود ۳۰ برنامه محوری این هفته در استان اجرا می‌شود که نخستین آنها اعزام جمعی از کارگران استان برای دیدار با مقام معظم رهبری است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان عیادت از بیماران و خانواده‌های جامعه کارگری، پیاده‌روی بزرگ خانوادگی کارگران، افتتاح زمین تنیس خاکی، تجلیل از زنان کارگر برگزیده، تجلیل از کارگران و کارآفرینان برتر، برگزاری مسابقات فوتسال و وزنه‌برداری، دیدار با نماینده ولی فقیه و استاندار را از جمله برنامه‌های شاخص این هفته اعلام کرد.

اسلام خواه گفت : تلاش ما این است که این هفته، شور و نشاط خاصی را برای جامعه کارگری، کار و تولید ایجاد کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیاردی درشهرستان گرمه
  • آسمان آفتابی و جوی پایدار در استان قزوین
  • آسمان آفتابی میهمان روز‌های بهاری استان قزوین 
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد
  • روند کاهشی نرخ بیکاری خراسان شمالی در دولت سیزدهم
  • تعاونی‌های دانش‌بنیان خراسان شمالی ویژه حمایت می‌شوند
  • نرخ بیکاری خراسان شمالی روند کاهشی دارد
  • اجرای بیش از ۴۵۰ کیلومتر حفاری در پروژه ملی توسعه شبکه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در خراسان شمالی
  • اطلاع‌رسانی سبد خدمات سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری اصفهان در آینده نزدیک