Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر بهروز کلیدری، ظهر روز شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: امروز وضعیت استان آنقدر حاد شده است که باید یک بیمار از بیمارستان کرونایی مرخص و بیمار دیگر جایگزین او شود.

وی تاکید کرد: اگر محدودیت‌ها اجرا نشود و روند بیماری به همین منوال ادامه یابد بطور قطع باید منتظر بیماران بر زمین مانده پشت درِ بیمارستان‌ها باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلیدری ادامه داد: با افزودن اتاق‌های عمل و راهروی بیمارستان الزهرا، تعداد تخت‌های بستری در این مرکز به ۸۵۰ و در بیمارستان امین به ۶۰ تخت می‌رسد.

وی یادآو شد: تا چند ماه گذشته بیشترین میزان مرگ و میر را در افراد بالای ۷۰ تا ۸۰ سال داشتیم اما امروز غالب مرگ و میرها در سنین ۴۰ تا ۶۰ ساله هاست.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه امروز به نقطه شکنندگی ساختار درمان رسیده‌ایم، خاطرنشان کرد: پیشتر درخواست قرنطینه کامل داده شد اما با آن موافقت نکردند و ما امروز باردیگر این درخواست را از متولیان امر داریم.

دکتر کلیدری هشدار داد: در صورت موافقت نکردن با تعطیلی کامل اصفهان، بطور قطع آسیب جدی بر پیکره شهر وارد می‌شود

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان همچنین با اشاره به کمبود پرستار اعلام کرد: نیاز جدی به ۲۵۰ پرستار داریم که با استفاده از توان بیمارستان‌های کوچک توانستیم کمبود یکصد پرستار را جبران کنیم.

۴۷۲۳۱

کد خبر 1540504

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ویروس کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا داروی کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۱۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای کودک خردسال مشهدی جان ۵ نفر را نجات داد

به گزارش قدس خراسان به نقل از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، ابراهیم خالقی اظهار کرد: در هزار و چهارصد و هفتاد و نهمین عمل اهدای عضو از اهداکننده مرگ مغزی این دانشگاه، زنده یاد "عسل باوفا"، بیمار مرگ مغزی معرفی شده از بیمارستان دکتر شیخ مشهد پس از تایید مرگ مغزی و کسب رضایت خانواده‌اش، در بیمارستان منتصریه این شهر زیر عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

مسوول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: کلیه‌های این کودک مرگ مغزی در بیمارستان منتصریه به بانوی جوان ۱۹ ساله ساکن نیشابور و پسر نوجوان ۱۳ ساله از مشهد که سال‌ها از بیماری نارسایی کلیه رنج می‌بردند و با دیالیز تحت درمان بودند اهدا و پیوند شد.

وی گفت: کبد زنده یاد با وفا در بیمارستان منتصریه به بانوی ۴۵ ساله ساکن تایباد که سال‌ها از بیماری نارسایی کبد رنج می‌برد، پیوند شد.

خالقی افزود: قرنیه‌های این کودک خردسال مرگ مغزی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد ارسال شد.

دیگر خبرها

  • پایگاه اورژانس بانوان در همدان راه‌اندازی می‌شود
  • اعضای کودک خردسال مشهدی جان ۵ نفر را نجات داد
  • مراجعه بیش از ۳۳ هزار بیمار به مراکز درمانی دانشگاه علوم‌ پزشکی بابل در نوروز ۱۴۰۳
  • برپایی بیمارستان صحرایی در دانشگاه علوم پزشکی کرمان
  • خدمات درمانی دانشگاه علوم‌پزشکی بابل به بیش از ۳۳ هزار بیمار
  • پلمب یک محل غیرمجاز زیبایی و لیزر در اردبیل
  • رازهای سر به مُهر پرستاران در بیمارستان‌ها
  • بانوی سبزواری به هفت بیمار نیازمند عضو جان بخشید
  • یک‌هزار کیلوگرم فرآورده‌های گوشتی غیرقابل مصرف در قم کشف شد
  • معرفی بخش‌های پیوند، داخلی و دیالیز به عنوان برگزیدگان سال ۱۴۰۲ بیمارستان فرهیختگان