Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از کیودو، سخنگوی کمیته المپیک ژاپن روز شنبه گفت دو جودوکار مرد اهل گرجستان به دلیل خروج از دهکده ورزشکاران برای گشت و گذار و نقض پروتکل‌های COVID-۱۹ از بازی‌های المپیک توکیو اخراج شدند.

به گفته کمیته برگزاری، این اولین بار است که از زمان شروع بازی‌ها در ۲۳ ژوییه، اعتبار شرکت کنندگان در المپیک سلب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته سخنگوی این کمیته، این دو ورزشکار وازا مارگلاشویلی و لاشا شوداتواشویلی هستند.

در قوانین مربوط به شرکت کنندگان در المپیک آورده شده است که ورزشکاران باید فقط محل اقامت خود را برای رفتن به مکان‌های رسمی بازی‌ها و مکان‌های محدود دیگری که در برنامه فعالیت خود مشخص کرده‌اند ترک کنند.

بر اساس کتاب بازی‌ها که در آن هشدارهای درباره لغو موقت یا دائمی و رد صلاحیت به عنوان مجازات احتمالی برای متخلفان ذکر شده است، ورزشکاران از قدم زدن در شهر و بازدید از مناطق توریستی، مغازه‌ها و رستوران‌ها محروم هستند و نباید از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

مارگولاشویلی یک‌شنبه گذشته در فینال ۶۶ کیلوگرم مقابل هیفومی آبه ژاپنی شکست خورد، در حالی که شوداتواشویلی در فینال ۷۳ کیلوگرم روز دوشنبه برابر شوهی اونو شکست خورد.

یک گزارش رسانه‌ای می‌گوید این دو جودوکار سه‌شنبه شب در حالی که لباس تیم گرجستانی خود را پوشیده بودند در حال عکس گرفتن در نزدیکی برج توکیو با چند نفر دیگر بودند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کمیته المپیک گرجستان بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۱۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت نظارت ها بر عرضه بهداشتی شیر در مدارس از مهمترین مصوبات کمیته صیانت از سلامت و امنیت غذایی مردم

  حبیب غزنوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در اولین کمیته استانی صیانت از سلامت و امنیت غذایی مردم در سال 1403 گفت: توزیع شیر در مدارس سیستان و بلوچستان باید نوید بخش سلامتی دانش آموزان باشد و تمام شرایط و استانداردهای بهداشتی در توزیع آن رعایت شود.

وی ادامه داد: شیر برای سلامتی و رشد کودکان بسیار مهم و ضروری است، دانش آموزان در دوران رشد جسمی و ذهنی هستند و شیر سالم کمک زیادی به تقویت و رشد آنان می کند.

دکتر غزنوی با بیان اینکه سلامت یک مقوله بین بخشی است گفت: 25 درصد سلامت جامعه به بهداشت و درمان مربوط می شود و 75 درصد آن مربوط به سایر ارگان هاست.

وی افزود: جهت تحقق فراگیر شدن سلامت در جامعه باید همه ی سازمان پای کار باشند و هر کدام سهم و نقش خود را به خوبی انجام دهند.

دکتر احمد زاده دادیار حقوق عامه دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان نیز گفت: یکی از وظایف دولت توزیع شیر سالم بین دانش آموزان است که در این بین نقش اساسی بر عهده دانشگاه های علوم پزشکی، دامپزشکی، آموزش و پرورش و... است.

وی با بیان اینکه واحد های تولیدی شیر در استان فعال هستند گفت: باید از این واحدهای تولیدی حمایت کنیم البته حفظ و ارتقاء سلامت دانش آموزان نکته بسیار حائز اهمیتی است و به هیچ وجه قصور در این زمینه قابل اغماض نیست.

وی افزود: بازرسی ها از نحوه تولید و توزیع شیر توسط نیروهای بهداشتی سطح استان با دقت و حساسیت به صورت ویژه انجام می شود و ارگان های مرتبط ملزم به همکاری با کارشناسان بازدید به عمل می آید.

آقای جهانتیغ نماینده آموزش و پرورش استان نیز گفت: 27 میلیون پاکت شیر در سال در بین مدارس توزیع می شود، که از دو شرکت تولیدی خریداری می شود. 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آمار ورزشکاران سازمان یافته استان مرکزی ۱۴ درصد افزایش یافت
  • چرا باید حتما از پروتکل TLS (SSL سابق) استفاده کنیم؟
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است
  • تقویت نظارت ها بر عرضه بهداشتی شیر در مدارس از مهمترین مصوبات کمیته صیانت از سلامت و امنیت غذایی مردم
  • در المپیک حریف دست و پا بسته ای نیستیم/قایقرانان سنگ تمام گذاشتند
  • کسب سهمیه المپیک پاریس توسط ورزشکاران زنجانی
  • طالبان خواستار تجهیز بیمارستان‌های افغانستان توسط کمیته صلیب سرخ شد
  • واکسیناسیون ‌۸۷۵ هزار قطعه طیور بومی در سیستان و بلوچستان
  • سهرابیان: کسب ۵ سهمیه برای ورزشکاران قایقرانی قوت قلب است/ می‌توانستیم در کایاک ۲ نفره و کانو هم سهمیه بگیریم
  • تعهد محضری از ورزشکاران برای مصاحبه نکردن با رسانه‌های خارجی؟