Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری،حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رئیس جمهور در هشتاد و هفتمین هفته پویش ملی تدبیر و امید برای جهش تولید، فرمان افتتاح رسمی ۷ بیمارستان و کلینیک تخصصی را در استان‌های سیستان و بلوچستان، آذربایجان شرقی، سمنان، کهکیلویه و بویر اجمد و مازندران صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای احداث این ۷ مرکز درمانی ۳ هزار و ۳۰ میلیارد تومان اعتبار صرف شده است که با بهره‌برداری از آنها برای ۲ هزار و ۹۹۶ نفر اشتغال پایدار و مستقیم ایجاد می‌شود.

روحانی قبل از افتتاح طرح های بیمارستانی در استان سیستان و بلوچستان با ابراز خوشحالی از تحول ایجاد شده در بخش سلامت استان طی سال های گذشته، گفت: ۷ برابر شدن تخت های بیمارستانی استان سیستان و بلوچستان یک کار ارزشمند است البته جبران عقب ماندگی های تاریخی استان مقداری سخت است.

۲۷۲۱۹

کد خبر 1540496

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: حسن روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۲۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد

محمد شیخی  اظهار کرد: گروه فرهنگی جهادی نجوا وابسته به بنیاد نیکوکاری ورزش کشور با هدف انجام فعالیت های خیرخواهانه در زمینه کمک به آزادی مددجویان(ورزشکار) جرائم غیر عمد، تجهیز خانه‌های ورزش روستایی در مناطق کم‌برخوردار و برگزاری اردوهای جهادی در مناطق سیل زده در سیستان و بلوچستان از ابتدا سال ۱۴۰۳ آغاز بکار کرد.

وی بیان کرد: با توجه به ورود سامانه بارشی در ابتدا سال جدید در جنوب سیستان و بلوچستان و وقوع سیلآب در این مناطق قهرمانان المپیکی،جهانی و بین المللی مطرح کشور بهمراه قهرمانان استان در غالب گروه جهادی نجوا جهت کمک رسانی به سیل زده گان به مناطق سیل زده شهرستان دشتیاری چابهار اعزام شدند.

رئیس اداره فرهنگی ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان افزود: گروه جهادی نجوا با اهدای بسته های کمک معیشتی، ساخت سرویس های بهداشتی ،ساخت محل‌های تخریب شده و همچنین بازدید از زیر ساخت هایی که خسارت وارد شده در مناطق سیل زده جهت بازسازی اقدامات لازم صورت گرفت.

وی عنوان کرد: با توجه به رویکرد جهادی و انقلابی بنیاد نیکوکاری ورزش کشور و با توجه به نیازهای روز جامعه نونهال و نوجوانان در خصوص پر کردن اوقات فراغت این عزیزان گروه سرود نجوا متشکل از ورزشکاران رشته های ورزشی در سیستان و بلوچستان با حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان، استانداری و سازمان برنامه بودجه در زاهدان تشکیل شد که به مناسبت های مختلف ملی و مذهبی نماهنگ اجرا خواهند کرد.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مرکز دولتی درمان سوءمصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) افتتاح شد
  • ۱۵۰۰ تخت تا پایان دولت سیزدهم به تخت‌های استان افزوده می‌شود
  • آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • افتتاح بزرگترین بیمارستان روانپزشکی جنوب‌شرق کشور در کرمان
  • نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان افتتاح شد
  • کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد
  • جلو هرز روی آب‌ها را بگیریم
  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد