Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@15:41:03 GMT

اقدام ورزشکار لبنانی علیه رژیم صهیونیستی

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۲۰۵۰

اقدام ورزشکار لبنانی علیه رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، عبدالله منیاتو در اعلام موضع خود هنگامی که دریافت که باید با حریفی از رژیم صهیونیستی مقابله کند، درنگ نکرد.

عبدالله منیاتو و مربی آن محمد الغُربی، پس از اینکه فهمید طبق قرعه کشی در مسابقات جهانی هنرهای رزمی در بلغارستان باید در برابر حریفی از رژیم صهیونیستی قرار بگیرد، حاضر به مسابقه نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن مخالفت با به رسمیت شناختن اسرائیل با هرگونه تلاش برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی مخالفت کرد.

این درحالی است که طی روزهای گذشته هم ورزشکارانی از الجزایر و سودان در جریان مسابقات المپیک، اقدام مشابهی انجام داده بودند.

محمد عبدالرسول جودوکار سودانی به خاطر عدم رویارویی با حریفی از رژیم صهیونیستی از مسابقات المپیک توکیو کناره‌کیری کرد.

این جودوکار سودانی در مرحله سوم باید به مصاف بوتبول طاهارجودوکار اسرائیلی می‌رفت اما در نهایت به خاطر روبه‌رو نشدن با او، از دور مسابقات کنار رفت.

قبل از او، فتحی نورین جودوکار معروف الجزایری هم حاضر به رقابت با حریفی از رژیم صهیونیستی نشده بود و از این مسابقات انصراف داد.

«فتحی نورین» جودوکار الجزایری که پیشتر در خلال مبارزات المپیک ۲۰۲۰ در حمایت از ملت فلسطین از رویارویی با نماینده ورزشی رژیم صهیونیستی انصراف داده بود در مصاحبه با خبرنگاران از تصمیم خود و مربی اش دفاع کرد و آن را برای ملت الجزایر افتخار آمیز توصیف کرد.

وی تأکید کرد: «من خوشحالم از اینکه باعث برافروخته شدن خشم صهیونیست‌ها شده‌ام. این روزها تماس‌های دل گرم کننده بی شماری از جهان اسلام دریافت می‌کنم.»

این ورزشکار الجزایری در پایان بیان کرد: «وقتی متوجه شدم قرعه مسابقه بعدی من به حریفی از رژیم صهیونیستی خورده است شوکه شدم اما با این حال در اتخاذ این تصمیم، تردید نکردم».

جودوکار الجزایری که به دلیل روبه‌رو نشدن با نماینده رژیم صهیونیستی در بازی‌های المپیک توکیو، با محرومیت موقت از سوی فدراسیون جهانی جودو (IJF) مواجه شد، در گفت‌وگوی اختصاصی با شبکه پرس تی وی عنوان کرده بود: نمی‌خواهم دستانم به مسابقه با نماینده رژیمی که افراد بی‌گناه را می‌کشد، آلوده شود.

فتحی نورین در مصاحبه با رابرت کارتر، خبرنگار پرس تی‌وی افزود: باید در مقابل ورزشکاری از رژیم اسرائیل که سرزمین‌های فلسطینی را اشغال کرده، قرار می‌گرفتم. رژیمی که افراد بی‌گناه را می‌کشد و آنها را از خانه‌شان بیرون می‌کند. به همین دلیل نمی‌خواهم دستانم به مسابقه با کسی که نماینده چنین رژیمی است، آلوده شود. نمی‌خواهم چنین مسابقه‌ای زیر پرچم الجزایر که حامی نهضت فلسطین است، رخ دهد.

رسانه‌های اسرائیلی پیشتر این اقدام ورزشکاران اسلامی و عربی را از تانک و تسلیحات نظامی هم خطرناک‌تر توصیف کرده بودند.

کد خبر 5269806

منبع: مهر

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی لبنان ایالات متحده امریکا عراق روسیه افغانستان رژیم صهیونیستی لبنان تونس فلسطین طالبان ایران جمهوری آذربایجان پاکستان فرانسه کوبا حریفی از رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۲۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهکار و تاریخ سازی قایق دونفره دختران


 به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات آسیا و اقیانوسیه روئینگ انتخابی المپیک از امروز در چونگجو کره جنوبی آغاز شد.
تیم قایقرانی روئینگ ایران با ۳ ورزشکار در بخش بانوان و یک  ورزشکار در بخش مردان در مسابقات آسیا و اقیانوسیه روئینگ انتخابی المپیک حضور دارد.
مهسا جاور و زینب نوروزی در روئینگ دونفره سبک‌وزن بانوان در فینال، در رقابت با حریفانی از تایلند، ویتنام، ژاپن، ازبکستان و اندونزی با زمان 7 دقیقه و 4 ثانیه و 78 صدم ثانیه به عنوان قایق دوم از خط عبور کردند و با کسب مدال نقره برای نخستین بار جواز حضور در المپیک پاریس را در قایق دونفره کسب کردند.
در این رقابت نمایندگان ژاپن و ازبکستان اول و سوم شدند.


با برگزاری این رقابت کار نمایدگان روئینگ ایران در مسابقات با کسب دو سهمیه به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به یک خودرو در جنوب لبنان
  • یاوه‌گویی وزیر دفاع فرانسه علیه ایران
  • اروپا ایران را در پی حمله به اسرائیل تحریم می کند؟ | اقدام اتحادیه اروپا علیه تولید و صادرات پهپادها و موشکی‌های ایرانی
  • کنعانی: اقدام نظامی ایران علیه رژیم صهیونیستی قانونی و در جهت ایجاد بازدارندگی بود / آمریکا زیر میز دیپلماسی زده نه ایران + فیلم
  • کنعانی: پاسخ ایران به اقدام صهیونیست‌ها حرفه‌ای بود/ به هرگونه اقدام متجاوزانه پاسخی قاطع می‌دهیم
  • کسب سهمیه المپیک پاریس توسط ورزشکاران زنجانی
  • سرزمین های اشغالی؛ میدان آزمایش قدرت نظامی محور مقاومت
  • فاطمه مجلل هم المپیکی شد
  • شاهکار و تاریخ سازی دختران ایران
  • شاهکار و تاریخ سازی قایق دونفره دختران