Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرلشکر سلامی امروز ضمن بازدید از مرکز واکسیناسیون مردمی نیروی زمینی سپاه در ورزشگاه تختی تهران، اولین دز واکسن ایرانی را دریافت کرد.

خبرگزاری میزان - بنا به اعلام سپاه نیوز، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز (شنبه) به همراه جمعی از فرماندهان سپاه از مرکز واکسیناسیون مردمی نیروی زمینی سپاه در ورزشگاه تختی تهران بازدید واولین دز واکسن ایرانی را دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده کل سپاه در جریان این بازدید از فعال بودن تمامی بخش‌های تخصصی و درمانی سپاه تا واکسیناسیون کامل هموطنان، در کنار کادر بهداشت و درمان کشور خبر داد و گفت: مردم، ولی نعمت ما هستند و هدف همه ما این است که هر آنچه در جسم و جان داریم تقدیم آنان نماییم.

سرلشکر سلامی با اشاره به حضور فعال بخش‌های بهداشت و درمان سپاه از جمله نیروی زمینی، در کنار سایر نیرو‌های بهداشت و درمان کشور اظهار کرد: تمامی ظرفیت‌های سپاه در مراکز مختلف سراسر کشور از جمله مرکز تجمیعی استادیوم تختی برای کمک به واکسیناسیون مردم عزیزمان در تلاش هستند.

وی افزود: تا انتهای کامل واکسیناسیون، تلاشگران عرصه بهداشت و درمان سپاه حضور دارند و کار را ادامه خواهند داد تا به فضل الهی بتوانیم این بیماری را با کمک و مشارکت مردم از کشورمان بیرون کنیم و شرایط زندگی برای همه عادی شود.

بنا بر این گزارش، در جریان بازدید فرمانده کل سپاه از مرکز واکسیناسیون مردمی نیروی زمینی سپاه در ورزشگاه تختی، دریادار پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه و جمعی از فرماندهان ارشد سپاه نیز حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: ورود ارتش برای تسهیل واکسیناسیون عمومی

انتهای پیام/

برچسب ها: سردار سلامی واکسن کرونا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سردار سلامی واکسن کرونا فرمانده کل سپاه بهداشت و درمان نیروی زمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۲۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده نیروی زمینی ارتش: با متجاوز به خاک ایران مماشات نمی شود

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: رژیم صهیونیستی بداند همانطور که فرماندهان ارشد گفتند اگر بخواهد دست از پا خطا کند پاسخ‌هایی خواهد گرفت که پشیمان کننده و خرد کننده خواهد بود و ایران با کسی که به خاکش تعدی‌کند مماشات نخواهد کرد.

به گزارش تسنیم، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش صبح امروز چهارشنبه در حاشیه رژه روز ارتش، اظهار داشت: نزاجا سه تغییر و تحول مهم در سال‌های اخیر در خود داشته، ابتدا تغییر در ساختار کلی نیروی زمینی با تصویب رهبر انقلاب که این نیرو به یک نیروی متحرک، هجومی و با واکنش سریع تبدیل شود و اکنون اینچنین نیروی زمینی‌ای را در اختیار امنیت پایدار کشور قرار داده ایم.

وی با شاره به تجهیزات نیروی زمینی ارتش، افزود: در نزاجا تسلیحاتی را وارد نیرو میکنیم که اکثریت آن در همین نیرو طراحی و توسط وزارت دفاع و با همکاری نزاجا به شکل دارای قابلیت هوشمند و دقیق زن و دور زن باشند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش درخصوص عملیات وعده صادق گفت: نیرو‌های مسلح ما مکمل همدیگر هستند به طور قطع رژیم صهیونیستی بداند همانطور که فرماندهان ارشد گفتند اگر بخواهد دست از پا خطا کند پاسخ‌هایی خواهد گرفت که پشیمان کننده و خرد کننده خواهد بود و ایران با کسی که به خاکش تعدی‌کند مماشات نخواهد کرد.

حیدری تصریح کرد: این را در دفاع مقدس ثابت کردیم و ۸ سال در برابر قدرت‌های دنیا ایستادیم و در پایان یک وجب خاک هم دست دشمن نماند. همچنین رژیم صهیونیستی هم بداند نیرو‌های مسلح ما آماده بودند و منتظرند این رژیم دست از پا خطا کند تا تعجیل در زوال آن را انجام دهند.

دیگر خبرها

  • دستور سرلشکر سلامی به یگان‌های امدادی سپاه برای کمک به سیل‌زدگان
  • با دستور سرلشکر سلامی یگان‌های امدادی سپاه تا پایان عملیات خدمت رسانی به مردم سیل زده در منطقه حضور خواهند داشت
  • واکسیناسیون رایگان طیور بومی و روستایی در گنابادعلیه بیماری نیوکاسل
  • سرلشکر سلامی: تجهیزات نوین ارتش حاصل خلاقیت‌های این نهاد است
  • فرمانده نیروی زمینی ارتش: با متجاوز به خاک ایران مماشات نمی شود
  • کدام فرماندهان بلندپایه سپاه و ارتش در اولین رژه نظامی بعد از حمله به اسرائیل حضور داشتند؟ +تصاویر
  • چهار مقام ارشد ایرانی که ارتش اسراییل معرفی کرد
  • آغاز مراسم رژه روز ارتش
  • مراسم رژه ارتش آغاز شد
  • مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز شد